Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Modsysteem

Pagina: 1
Acties:

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
OK ik kom hier never nooit (kan dus zijn dat iemand dat al heeft voorgesteld) en moderate niet zoveel.

<hr>

Maar wat mij opvalt is dat als er iemand op +3 inzichtvol staat met een lap tekst eronder, dat zo iemand dan automatisch op +4 terechtkomt (OK is maar een voorbeeldje).

M.a.w., door de status die erbij staat gaan mensen maar een beetje achter de groep 'aanmodden', dat merk je vooral met grote teksten... een hoop mensen lezen ze niet en modden dat ding dan maar op wat erbij staat ('dit zal dan wel goed zijn en krijg ik tenminste geen gezeik met botje').

Ik snap soms werkelijk niet waarom mensen die een grote tekst typen een +4 krijgen, het lijkt wel hoe groter je tekst hoe meer punten je krijgt.

maareh dat was het wat ik te melden had :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

gedeeltelijk waar. Lange teksten hebben soms meer inhoud, simpelweg omdat ze langer zijn. Het laat soms ook zien dat er diep over nagedacht wordt en dat er moeite voor wordt gedaan.
Aan de andere kant is de kans dat er iets onzinnigs instaat ook groter, zodat iemand snel geneigd is dat omlaag te modden.
Achter de kudde aanmodereren komt misschien voor, maar meestal komt een reactie toch wel goed terecht.
En een echte moderator is helemaal niet bang voor een modbotje :).

Maar er wordt soms slecht gemodereert, maar ja, dat gebeurt nu eenmaal. ('t is mensenwerk)

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Je bent ook volledig vrij om niet te modden als je geen zin hebt het te lezen. En je hoeft ook niet een +1 te geven als hij op +3 staat. Als je het al eens bent met de beoordeling - al hobbelend achter de kudde aan - dan kan je dat bevestigen met 0 gemodereerd.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 23:16 schreef arjenk het volgende:
Je bent ook volledig vrij om niet te modden als je geen zin hebt het te lezen. En je hoeft ook niet een +1 te geven als hij op +3 staat. Als je het al eens bent met de beoordeling - al hobbelend achter de kudde aan - dan kan je dat bevestigen met 0 gemodereerd.[/quote]Ja leuk en aardig, maar leg dat die eikels maar eens uit... en als die score er gewoon niet bijstaat en ieder geeft z'n eigen score dat het systeem veel beter werkt.