Op vrijdag 24 mei 2002 18:19 schreef apollovenlo het volgende:
ja het is dus een oude p200mmx opklokken tot 233 moet geen probleem zijn gewoon met de fsb
er zit 64 mb edo ram in en een FIC moedderboard met via chipset ook nog cashgeheugen op het mobo een maxtor 4 gb ata 33 en een riva 128pci netwerkkaart realtec
ik speel dus op die bak veel gta dat loopt echt supper maar unreal tournament stottert in grote hapen lijkt wel of i dan gewoon even bij moet laden is het geheugen hier het probleem gewoon teweinig ofsow
?????????????

Hoezo in dat bakkie van mij zit op 64MB...
wat ik al zeg maar je OS up to date (windows update)
Download laatste drivers voor je Voodoo kaart,
Overclock je Voodoo kaarten (rond de 105MHz is MAX wat je eruit kan halen, zorg voor extra case fan die langs de kaarten blaast)
Ik heb zelf intel 440TX chipset die IS VELE malen sneller en beter dan je VIA chipset dus daar kan best je probleem liggen..... probeer ff nog via drivers voor je MOBO te vinden!!!!
Vergeet DirectX niet te installen.
Zet je SWAPFILE handmatig in minimaal 128MB tot max.... wat jij wil.
Win98se moet je wel hebben en niet first edition....
Zorg dat er weinig services op de achtergrond draaien en dat weinig apps. mee opstarten zoals virus scanners... etc...
Download ADAware ram je sypware eruit,
Download Regcleaner.... En clean up je hele registry... + delete overbodige DLL files.
Daarna reboot in dos: en doe, scanreg /fix geloof ik... dan wordt je registry opnieuw opgebouwd.
Al dit bij elkaar zorgt voor extra performance.
Je processor kan je zowiezo op 75xx zetten.... misschien 83x3 (250MHZ) maar dan moet je geheugen wel erg goed zijn en je chipset ook... verder speel met je geheugen timings
SUcces!