Toon posts:

3 cdrom drive terwijl deze niet aanwezig is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem, als ik in deze computer kijk dan staan daar bij mij 3 cdrom drives, en ik heb er maar 2 , en nee dit is geen virtual drive die IK heb aangemaakt door middel van b.v daemon tools, maar als ik kijk in device manager dan staat daar als 3 cdrom genoteerd : "Image Simulation SCSI Cdrom Device" , en als ik deze verwijder en de pc opnieuw opstart dan staat tie er weer

p.s we hebben hier te maken met XP proffesional :9

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
nero burning rom heeft de nero imagedrive erbij zitten. misschien dat je een ander brandprogramma erop hebt staan die hetzelfde doet?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb indd nero geinstalleerd, maar kan ik dit niet op 1 of andere manier uitschakelen ? of is dit noodzakelijk ?

Verwijderd

Ik heb nero imagedrive er zelf op staan en die geeft een andere naam voor de virtuele drive. Ik weet niet hoe oud jou versie is en of het een andere naam heeft bij jou, maar het is wel zo dat je zelf image drive na de installatie van nero zelf moet installeren. Dit gaat dus niet vanzelf als je het brand-programma installeerd.

Probeer anders eens te vinden met welk programma je daar een image kunt mounten dan weet je ook welk programma je moet deinstalleren om de drive te verwijderen.

Je kunt hem natuurlijk ook in apparaatbeheer helemaal uitschakelen als je hem niet weg krijgt. Als laatste oplossing dan.

Succes!!! ;)