Steam: CatBearCow
Heb je in battlecom niet een knop gebind die dezelfde is als je loopknop in cs?
nee ......ik heb voice activated duz wanneer je wat zegt daar reageert ie op...niet op een knop dus
niemand met dit probleem>>> of de oplossing?
hmm dat word dan een ander programma gebruiken denk ik:(
Verwijderd
Ik kan je helaas niet helpen met je probleem, sorry.
Maar kan je mij even uitleggen hoe je voice-activation krijgt? Is dat een eigenschap van dat (helaas niet goed werkende) programma, een instelling in Cs of een eigenschap van je mic?
Maar kan je mij even uitleggen hoe je voice-activation krijgt? Is dat een eigenschap van dat (helaas niet goed werkende) programma, een instelling in Cs of een eigenschap van je mic?
als je in BC zit...heb je 3 tabs naast elkaar zitten.Op dinsdag 28 mei 2002 09:00 schreef JasonX het volgende:
Ik kan je helaas niet helpen met je probleem, sorry.
status / session / volume
bij volume kan je kiezen voor PTT mode en voice activated.
gebruik www.teamspeak.net
dunno
Dat is geen oplossingOp dinsdag 28 mei 2002 10:26 schreef RoVe het volgende:
gebruik www.teamspeak.net
probeer gewoon is teamspeak rogerwilco ofzo
hallo
Probeer eens numlock uit te zetten. Maybe helpt dat. Dat was ook de oplossing met XP en TS/RW, als je dan ts/rw aan had en je liep met gewone pijltjes dan sprong je hele tijd.
Anders zou ik het niet weten m8.
Anders zou ik het niet weten m8.
hehe, een paar clanmaten van me hadden dat ook, zij speelden allemaal met pijltjes, toen ze overstapten naar AWSD hadden ze er geen last meer van(ik speel ook met pijltjes en heb het nog nooit gehad).
ik weet niet of andere controls voor jouw ook gaan werken, maar dat zul je maar moeten proberen
ik weet niet of andere controls voor jouw ook gaan werken, maar dat zul je maar moeten proberen
niet meer je walk aan shift binden
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Sorry voor kikke van topic...
Ik heb hetzelfde probleem met Roger Wilco in XP.(en alleen in xp trouwens)
Ik heb walk aan shift zitten, en door numlock uit te zetten stop je dus met constant automatisch walken en kruipen..
Ik dacht dat is de oplossing!
Wat er nu gebeurd is het volgende
Automatisch kruipen probleem = solved, maar nu doet mn shift et dus niet meer waardoor ik niet meer kan slowalken..$%
Iemand een oplossing?
Ik heb hetzelfde probleem met Roger Wilco in XP.(en alleen in xp trouwens)
Ik heb walk aan shift zitten, en door numlock uit te zetten stop je dus met constant automatisch walken en kruipen..
Ik dacht dat is de oplossing!
Wat er nu gebeurd is het volgende
Automatisch kruipen probleem = solved, maar nu doet mn shift et dus niet meer waardoor ik niet meer kan slowalken..$%
Iemand een oplossing?
Pagina: 1