"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
En met een andere browser ? Het is wel veel data, heb je een snelle verbinding met Internet ?
Dat is volgens mij een probleem met Qt. Probeer eens een nieuwere versie te installeren. Qt 3.0.4 is de nieuwste.
Verwijderd
Downloadeen van deze web-browsers:
Opera 5.0
Microsoft Internet Explorer 6.0
Netscape Cummunicator 6
dat zijn een van de beste!
Opera 5.0
Netscape Cummunicator 6
Verwijderd
Vertel eens waar ik Internet Explorer 6.0 voor Linux kan downloaden . Verder zijn het allemaal oude versies van browsers.Op vrijdag 24 mei 2002 18:40 schreef P3t4h het volgende:
Downloadeen van deze web-browsers:
Opera 5.0
Netscape Cummunicator 6
netscape 4.79 doet het helaas wel goed... (rotbrowser)Op vrijdag 24 mei 2002 18:02 schreef janjanjansen het volgende:
En met een andere browser ? Het is wel veel data, heb je een snelle verbinding met Internet ?
En een kabellijntje naar het net (300KB/s lukt wel)
Zal ik eens proberen, hier schijnt 3.0 in te zitten.....Op vrijdag 24 mei 2002 18:34 schreef Remenic het volgende:
Dat is volgens mij een probleem met Qt. Probeer eens een nieuwere versie te installeren. Qt 3.0.4 is de nieuwste.
* Pim. is nog wel n00b
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ik heb Qt 3.0.3.5 (rpm) geinstalleerd, (NU komt een n00b vraag:
a. moet ik nu alleen konqueror afsluiten en weer starten?? (zo ja dan heeft het niet geholpen) of heel Linux ?
b. hoe zie ik de versie die draait ????
a. moet ik nu alleen konqueror afsluiten en weer starten?? (zo ja dan heeft het niet geholpen) of heel Linux ?
b. hoe zie ik de versie die draait ????
Je kunt eens vanaf de console/terminal iets draaien als 'konqueror --version', dat geeft ook je Qt-versie.
Overigens merkte ik net iets opvallends met mijn Qt-installaties:
Let op de omvang van die libs...best een groot verschil tussen minor versies, zou ik zo zeggen. Ik kan me niet herinneren verschillende compilatie-opties gebruikt te hebben, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan
.
Overigens merkte ik net iets opvallends met mijn Qt-installaties:
code:
1
2
3
4
5
| kde3@odysseus:/usr/src/qt-copy/lib$ ls -hla libqt-mt.so.3.0.? -rwxr-xr-x 1 kde3 kde3 7.5M Feb 22 20:22 libqt-mt.so.3.0.2 -rwxr-xr-x 1 kde3 kde3 11M Apr 24 17:56 libqt-mt.so.3.0.3 -rwxr-xr-x 1 kde3 kde3 6.9M May 2 00:36 libqt-mt.so.3.0.4 kde3@odysseus:/usr/src/qt-copy/lib$ |
Let op de omvang van die libs...best een groot verschil tussen minor versies, zou ik zo zeggen. Ik kan me niet herinneren verschillende compilatie-opties gebruikt te hebben, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Qt: 3.0.3
KDE: 3.0.0-10
Konqueror: 3.0.0-12
dat heb ik dus nu draaien
KDE: 3.0.0-10
Konqueror: 3.0.0-12
dat heb ik dus nu draaien
Mocht dat het probleem niet verholpen hebben, dan verzoek ik je om met IRC in te loggen op de server irc.openprojects.net, dan het kanaal #kde-users of #kde te joinen, en daar het probleem voor te leggen.
Ikzelf had het probleem ook, en bij mij is het met 3.0.4 opgelost.
Ikzelf had het probleem ook, en bij mij is het met 3.0.4 opgelost.
Ik zou toch denken dat het komt door extra opties die je meegegeven hebt, zoals debugging wellicht...Op vrijdag 24 mei 2002 20:18 schreef odysseus het volgende:
Let op de omvang van die libs...best een groot verschil tussen minor versies, zou ik zo zeggen. Ik kan me niet herinneren verschillende compilatie-opties gebruikt te hebben, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan.
Verder is het bij Qt zo dat de minor versies source en binary compatable (zouden moeten) zijn. Ik zelf vervang altijd me oude Qt libs met nieuwere, door de oude libraries te verplaatsten naar een tijdelijke directory, en vervolgens te wissen als alles lijkt te werken met de nieuwe libraries.
Tot nu toe draait alles prima, zonder hercompilatie.
Pagina: 1