Ik denk van niet. Er zijn maar een stel echt veelgebruikte zoekmachines. Meld je daar gewoon aan. Submitwolf gooit je site op de meest ranzige lijsten en niet iedereen is meestal je doelgroep.
Probleem is dat aanmelden bij google/altavista/excite/vindex niet echt opschiet. Ik heb dat nu inmiddels al 300000 keer gedaan en ik sta er nog steeds niet bij. Alleen ilse wil mijn site vinden (en goed)Op vrijdag 24 mei 2002 16:43 schreef OzBoz het volgende:
Ik denk van niet. Er zijn maar een stel echt veelgebruikte zoekmachines. Meld je daar gewoon aan. Submitwolf gooit je site op de meest ranzige lijsten en niet iedereen is meestal je doelgroep.
Kijk anders eens goed naar hoe je site in elkaar zit en goed geoptimaliseerd is. Dat heeft vaak meer effect.Op vrijdag 24 mei 2002 16:45 schreef ZeroX15 het volgende:
[..]
Probleem is dat aanmelden bij google/altavista/excite/vindex niet echt opschiet. Ik heb dat nu inmiddels al 300000 keer gedaan en ik sta er nog steeds niet bij. Alleen ilse wil mijn site vinden (en goed)
Dat is gewoon omdat google/altavista/excite/vindex er wat langer over doen; ilse indext je site ongeveer binnen een dag. En daar kan submitwolf niets aan veranderen hoor.Op vrijdag 24 mei 2002 16:45 schreef ZeroX15 het volgende:
Probleem is dat aanmelden bij google/altavista/excite/vindex niet echt opschiet. Ik heb dat nu inmiddels al 300000 keer gedaan en ik sta er nog steeds niet bij. Alleen ilse wil mijn site vinden (en goed)
Pagina: 1