Toon posts:

Submitwolf, werkt het echt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan Submitwolf te kopen, maar werkt eigenlijk wel? Wat zijn de ervaringen op dit gebied?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik denk van niet. Er zijn maar een stel echt veelgebruikte zoekmachines. Meld je daar gewoon aan. Submitwolf gooit je site op de meest ranzige lijsten en niet iedereen is meestal je doelgroep.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 16:43 schreef OzBoz het volgende:
Ik denk van niet. Er zijn maar een stel echt veelgebruikte zoekmachines. Meld je daar gewoon aan. Submitwolf gooit je site op de meest ranzige lijsten en niet iedereen is meestal je doelgroep.
Probleem is dat aanmelden bij google/altavista/excite/vindex niet echt opschiet. Ik heb dat nu inmiddels al 300000 keer gedaan en ik sta er nog steeds niet bij. Alleen ilse wil mijn site vinden (en goed)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 24 mei 2002 16:45 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

Probleem is dat aanmelden bij google/altavista/excite/vindex niet echt opschiet. Ik heb dat nu inmiddels al 300000 keer gedaan en ik sta er nog steeds niet bij. Alleen ilse wil mijn site vinden (en goed)
Kijk anders eens goed naar hoe je site in elkaar zit en goed geoptimaliseerd is. Dat heeft vaak meer effect.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Op vrijdag 24 mei 2002 16:45 schreef ZeroX15 het volgende:
Dat is gewoon omdat google/altavista/excite/vindex er wat langer over doen; ilse indext je site ongeveer binnen een dag. En daar kan submitwolf niets aan veranderen hoor.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ga eens naar download.com sectie > web design en dan zoeken op 'traffic' staan tientallen programma's om je toe te voegen bij search engines, meeste zijn free of shareware.

succes

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1