Toon posts:

hoe kill ik de eindbaas van Soldier of Fortune?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen flauw idee, en heb bijna alles geprobeerd, iemand een idee hoe ik de eindbaas moet mollen?????

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Heb je de bazooka batterij helemaal gevuld?

Alles op hem af schieten en dan als die op is die heftige gun met die minutieband op hem loslaten. (zo is het mij gelukt)

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

beetje cheaten dan maar eeeh...

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
oke.., dat is dus wel heel erg simpel...
tegenover de deur waardoor je binnen komt is een verhoogd podium, ga daar in de hoek staan en buk, nu kun je hem met je snipergun neerschietten zonder dat hij jou kan raken...

dit bericht is van digital8.., niet van Barracuda_1...

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat gaat wel een beetje moeilijk als je geen snipergun heb! op zich geen slecht idee, maar dan moet je er wel 1 hebben!

Verwijderd

heretic
elbow
bigelbow

:P >:)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

CHEATEN IS VOOR WATJES!!! die kennen geen eer. Nee beat hem door hem gewoon helemaal vol te pompen met lood, ja het duurt heel lang voordat ie het begeeft en het lijkt alsof het hem niets doet, maar gewoon blijven knallen. Op den duur zal hij ook de gunturrets activeren, dan ben je ten dode opgeschreven, tenzij je je snel op de duikboot begeeft (hij is dan ook al bijna dood).

www.nintendocasemods.com

• Freak_NL
  • Laatst online: 29-01 14:41
hmm... toen ik die eindbaas zag ben ik gelijk achter zo'n turret gedoken (i'm not a coward! ;)) en om de een of andere reden "zag" hij me niet zitten!? heel vaag... ben toen rustig m'n magazijn gaan legen (hoe die dat allemaal meesleept?) en op een gegeven moment rent ie weg naar de balk die even zijn ondergang wordt (na nog een paar salvo's)

it's that simple

Verwijderd

CHEATEN RULEZ, tenminste nadat je het spel gewoon hebt uitgespeelt :)
Dan kun je tenminste op je gemak rondlopen en alle levels bekijken, en rustig alle wapens uitproberen :P

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:57

Vos

AFCA

heel easy..gewoon constant met je mes op hem inhakken...deed kameraad van me..was ie het snelst dood ipv met alle wapens raggen enzo..

• oVRoM
  • Niet online
Kan zijn dat ik ut helemaal mis heb, maar volgens mij moet je 'm dood maken in de buurt van de plek waar ie weg komt, omdat het anders niet mooi met die cut-scene daarna past...

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:54

duderuud

Sliden is koel

ik speel het spel pas een paar dagen, maar is wel supervet zeg!!

Motor-Forum.nl

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik heb eerst 20 rockets op hem gelost
Toen werden de turrets actief, en heb ik die grote machinegun helemaal leeg geknald
en toen was ie eindelijk dood (wel handig al die armor van die eikels die je eerst aanvallen)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Die turrets van die duikboten schieten je helemaal lek als die aktief worden, behalve als je bij de punt van de duikboot staat (voorkant) dus daar een beetje heen en weer lopen en op hem knallen.

Verwijderd

blijven schieten

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:14

Bene

list incomprehension

Tjongejonge - het spel gaat prat op het feit dat hun modellen zoveel lokaties hebben. Da's een goeie hint.

Neem je M42 ofzo (ieder gun is okay) en knal continu op zijn hoofd. Probeer een beetje vooraan de sub te blijven omdat de turrets gaan knallen na een minuut of twee actief z'n kop inbutsen (meestal doet 'ie iets geks als even weg rennen of stil staan vlak voordat ze beginnen te ratelen. Dan is het eigenlijk al te laat). Vanaf dat moment kun je via loopbrug de sub op en naar de andere kant springen en rondjes rennen of op de verhoging waar 'ie uit kwam gaan zitten en hopen dat 'ie bugt en stil blijft staan.

Verwijderd

klopt, heb ik ook gedaan, heb het grootste machine geweer gepakt op point blank range op zijn hoofd gezet en helemaal leeg geschoten en toen was het beurt !

• Freak_NL
  • Laatst online: 29-01 14:41
hmmmm, hoe heb ik dat dan overleefd? helemaal achterin in het hoekje achter zo'n turret... :) (jaja, moeilijkste niveau)

bugje? ;)
Pagina: 1