Beetje vreemd probleem: Ik kan sinds een paar dagen verschillende programma's niet meer of deels gebruiken. MSN messenger maakt verbinding, ik kan alleen niet chatten met anderen want dat resulteerd in de volgende error:
Dat ligt dus aan mij, het heeft verder niks te maken met de service of de manier hoe ik de software heb geinstalleerd. Ook met gamespy krijg ik rare errors die duiden op een probleem in mijn internet configuratie. Voor zover ik weet doet de rest het wel.
Ik zit direct via een kabelmodem op het internet. Ik draai wel een firewall (norton), maar als ik die uit doe constateer ik dat het probleem nogsteeds aanwezig is.
code:
1
2
| [nick] is having network problems and is no longer in the conversation. The last few messages may not have been received. |
Dat ligt dus aan mij, het heeft verder niks te maken met de service of de manier hoe ik de software heb geinstalleerd. Ook met gamespy krijg ik rare errors die duiden op een probleem in mijn internet configuratie. Voor zover ik weet doet de rest het wel.
Ik zit direct via een kabelmodem op het internet. Ik draai wel een firewall (norton), maar als ik die uit doe constateer ik dat het probleem nogsteeds aanwezig is.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590