Toon posts:

[t68i] Hoe mms te gebruiken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal nodig heb voor mms? Ik heb een t68i maar weet niet hoe ik mms kan gebruiken en wat ik ermee kan.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topictitel editted

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ten eerste: Netwerk waarmee je kan mms'en. Dus je gsm provider moet een MMS gateway hebben. Die zijn er in Nederland nog niet, dus dat gaat niet. (In Duitsland biedt Vodavone al MMS aan)

Ten tweede: Iemand die ook een MMS capable telefoon heeft om je bericht naartoe te sturen. Deze mensen zijn er ook nog niet zoveel. (Ik heb ook een T68i :D)

Verwijderd

Je heb allereerst iemand nodig die ook MMs heeft!!
en daar zijn er nog niet echt veel van......
:Y)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Hoe werk dat MMS eigenlijk en wat kan je dr nou meer mee als SMS .. ¿

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Op zaterdag 25 mei 2002 11:57 schreef IbBeLz het volgende:
Hoe werk dat MMS eigenlijk en wat kan je dr nou meer mee als SMS .. ¿
Je kan plaatjes toevoegen (waaronder gifjes), geluiden toevoegen en de telefoon commando's geven dat bijvoorbeeld op een bepaald punt het licht aan/uit moet gaan of dat ie moet gaan trillen. Je krijgt dan een soort van slideshow of powerpoint presentatie ipv een standaard text smsje... Heb ook ergens gelezen dat dit ook veel goedkoper gaat worden als sms!!

SysSpec

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Nog steeds geen MMS provider of gateway ?? heb ook een T68i namelijk, en wilde eigenlijk wel eens alle afbeeldingen en functies kunnen gebruiken :{

Freelance tweaker

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
Ik heb jammergenog m'n 5 'fabrieks-mmsjes' niet meer, ik had de telefoon helemaal leeggegooid omdat ik hem eventueel wilde terugbrengen naar de winkel.

Iemand een idee hoe ik ze er weer terug op krijg? Ik vond ze wel lachen.. Ik koop volgende week een Bluetooth usb dongletje, maar kun je op die manier mmsjes erop zetten?

Verwijderd

iemand enig idee wanneer MMS in NL wordt ondersteund? Welk provider het eerst?

Verwijderd

Hmmz, met mijn r600 kan ik wel berichtjes met muziek, plaatjes enzo verzenden naar iemand die een T65 heeft. En die krijgt het goed binnen! Of is dit geen mms, maar gewoon sms?

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
geen mms.. is dat
Pagina: 1