Toon posts:

[Ultima Online] Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik ultima online kan kopen?

Ik zou het erg graag willen hebben ik zoek het al heel lang, dus plz als je het weet zeg het dan!!! :)

Thnx alvast! :)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

kijk bij elcheapo.nl :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Waarom nu nog ultima online kopen? Ik heb hem ook nog liggen, je mag hem gratis hebben.. ding is 4 of 5 jaar oud ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Hey bosmonster thnx mag ik hem echt hebben ik zoek hem al vet lang hij is voor een vriend van me hij heet hier caspian hij stuurt je denk ik wel een bericht.
Maar waar woon en hoe gaan we dat regelen heb jij misschien een idee :)

thnx dat ik hem mag, nu nog kijken hi ik hem krijg :)

Verwijderd

thnx =)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

De serial is al geruikt om een account te maken.. en ik heb dus geen idee of die account na zoveel jaar nog bruikbaar is, of dat ik de gegevens nog kan vinden.. das het grootste probleem dus..

Lol.. maar de software mag je wel hebben :P Heb je los alleen niet zoveel aan ;) Tenzij je op player-shards wil gaan spelen.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 16:45 schreef Bosmonster het volgende:
De serial is al geruikt om een account te maken.. en ik heb dus geen idee of die account na zoveel jaar nog bruikbaar is, of dat ik de gegevens nog kan vinden.. das het grootste probleem dus..

Lol.. maar de software mag je wel hebben :P Heb je los alleen niet zoveel aan ;) Tenzij je op player-shards wil gaan spelen.
das de bedoeling ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat is ook wat die vriend op ulmaria en andere gratis shards :)

dus de software en de serial number moet ik in ieder geval hebben maar caspian di emailt je wel

Verwijderd

Hij ligt in ieder geval nog bij Van Piere in Eindhoven. En aangezien ik niet weet waar je woont heb je denk ik niet veel aan die info :)

Verder Bosmonster: het is hier GEEN plaats voor ruilhandel. Volgens mij heb ik je dat al een verteld!?!?
Dicht :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.