Toon posts:

AMD Duron 800 in FCPGA S-370 moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik een converter kan kopen waarmee ik een Duron 800 MHz in een FCPGA S-370 moederbord kan stoppen?

Verwijderd

Hahaha dat ken helemaal niet |:(

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dat gaat je helaas niet lukken.....

Verwijderd

Topicstarter
Jammer, want dan zit ik vast aan Intel en aan onvindbare processors |:(

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 15:54 schreef Farzin het volgende:
Jammer, want dan zit ik vast aan Intel en aan onvindbare processors |:(
Wat voor een proc. zoek je dan?
Je kan ook een nieuw mobo kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 15:55 schreef djcrossfire het volgende:

[..]

Wat voor een proc. zoek je dan?
Je kan ook een nieuw mobo kopen.
Een Intel Pentium III tussen de 700 en de 800 MHz (100 MHz) FSB. Natuurlijk kan ik ook een nieuw S-370 moederbord kopen en daarin een Pentium III 1,13 GHz plaatsen. Een heel goed idee, overigens. Ik zal kijken wat ik ermee aankan.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 16:00 schreef Farzin het volgende:

[..]

Een Intel Pentium III tussen de 700 en de 800 MHz (100 MHz) FSB. Natuurlijk kan ik ook een nieuw S-370 moederbord kopen en daarin een Pentium III 1,13 GHz plaatsen. Een heel goed idee, overigens. Ik zal kijken wat ik ermee aankan.
Ik zou als ik jou was geen nieuwe P3 tualatin kopen, die zijn heel erg duur. Koop dan een celeron 1,1A of 1,2 en clock die flink over(1,1 ghz loopt zo op 133fsb, als je de 1,2ghz op 133 fsb wilt krijgen moet je meestal iets meer moeite doen).

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 16:13 schreef SH007 het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was geen nieuwe P3 tualatin kopen, die zijn heel erg duur. Koop dan een celeron 1,1A of 1,2 en clock die flink over(1,1 ghz loopt zo op 133fsb, als je de 1,2ghz op 133 fsb wilt krijgen moet je meestal iets meer moeite doen).
Het probleem is dat mijn moederbord maximaal 800 MHz (met 100 MHz FSB) aankan.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb je dus heel erg pech, maar volgens mij wist je het antwoord op je vraag al wel, iedereen weet dat een AMD tegenwoordig niet op een intel-based board past, zelfs de beginners.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 16:24 schreef Farzin het volgende:

[..]

Het probleem is dat mijn moederbord maximaal 800 MHz (met 100 MHz FSB) aankan.
bx 440?
Koop gewoon een p 800 dan die zijn vast nog wel ergens te koop, moet je ff in de pricewatch kijken en anders kun je vast wel iemand vinden die er een verkoopt.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 16:27 schreef KillerAce_NL het volgende:
Heb je dus heel erg pech, maar volgens mij wist je het antwoord op je vraag al wel, iedereen weet dat een AMD tegenwoordig niet op een intel-based board past, zelfs de beginners.
Heel vroeger.......
Toen paste een AMD nog op een pentium socket, maar dan heb je het wel over het 'goeie' ouwe socket 7 tijdperk. *D

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hm.. Ik dacht dat iedereen dat nu zolangzamerhand wel zou weten..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.