nummer houden of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-07 21:35
Ik heb net een nieuwe telefoon gekregen en nu heb ik daar een sim kaart met een redelijk mooi nummer bij. Ik was eigenlijk van plan mijn oude nummer (wat ik al 2 jaar heb) gewoon te blijven gebruiken en dan over laten plaatsen op die nieuwe sim. Maar nu twijfel ik dus.
Ik kan dus een mooi nummer nemen maar dan moet ik iedereen weer gaan vertellen dat ik een nieuw nummer heb en daar heb ik geen zin in. Wat zouden jullie doen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat maakt het uit wat wij doen?

Als je het een mooi nummer vindt en het niet zo erg vindt om tientallen mensen te melden dat je een nieuwe nummer hebt, dan doe je dat. Wil je die tientallen mensen niet melden dat je een nieuw nummer hebt, dan neem je je oude nummer meer over.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Ik zou je eigen nummer gewoon houden. Dat ga ik iig doen als ik mn v66 ga ophalen. Je kan dan (als je bij the phone house zit) je oude werkende toestel inleveren (krijg je €25,- retour) en je telefoonboek overzetten naar je nieuwe sim. Das wel nifty!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je hoeft niet iedereen te vertellen dat je een nieuw nummer hebt. Vertel het alleen aan de mensen die jou het vaakst bellen. Je kunt de voicemail van je oude nummer inspreken met de melding dat je nummer is gewijzigd en wat het nieuwe nummer is. Daarbij kun je eventueel de optie instellen dat er geen berichten ingesproken kunnen worden. Iedereen die je dan op je oude nummer probeert te bereiken, hoort dan direct je nieuwe nummer.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

heej, waarom zou je een ander nummer nemen, iedereen kent het nu toch al??
duh.....

Verwijderd

ik zou gewoon je nummer behouden! je moet eens kijken hoeveel gezeur het vaak oplevert als mensen andere nummers nemen ;(

moet je weer tegen iedereen gaan vertellen dat je nieuw nummer hebt enzo... en wat doe je met het oude? een vriend van mij had z'n oude nummer aan z'n ma gegeven, met als gevolg dat z'n ma constant gebeld werd door vrienden enzo
dat vond ze niet zo fijn :P

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:17

Pogostokje

* twiet *

Aan de andere kant is een nieuw nummer een goed middel tegen 'niet zulke hele goeie' vrienden of andere vage types die je af en toe bellen en waar je GEEN zin meer in hebt. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Pagina: 1