Toon posts:

Error bij opstarten Norton Anti Virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik draai al een hele tijd naar volle tevredenheid Norton Internet Security (NIS).
Maar nu ben ik iets te enthousiast met reglceaner aan de gang geweest, waardoor een paar essentiele reg files verloren zijn gegaan, en ik heb natuurlijk geen backup gemaakt van de verwijderde REG files en Windows XP "Go back" staat ook uit.

Nu mijn probleem mijn virusscanner wil/kan nu geen totale systeem scan meer doen bij het opstarten van de PC of NAV krijg ik de volgende melding:
-----
! Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.
regel: 316
Teken: 2
Fout: Niet nader omschreven
Code: 0
URL: res://C:\PROGRA~1\NORTON~1\Cfgwiz.exe/cfgWizRoadmap.htm

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op de pagina
ja / Nee
-----
Als ik ja klik krijg ik deze melding binnen no-time weer als ik ja klik gaat het error window weg.
email scan werkt wel, een file appart scannen werkt ook maar een totale systeem scan is onmogelijk, en er staat dus ook een kruis door het NAV icoon naast de systeemklok in de werkbalk.
Heel NIS de-installeren helpt ook niet.

Wie heeft er een goed raad. :'(

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-12 14:19

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Ik zou een herinstall van NAV overwegen, waarschijnlijk maajt ie dan gewoon alle keys weer aan...

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

yep enige oplossing is volgens mij opnieuw installen!

Verwijderd

Onder Windows 2000 kreeg ik van NAV altijd deze fout, direct na de installatie. Dit gebeurde als de Configuration Wizard wilde opstarten. Het gebeurt alleen op Windows 2000 SP2 blijkbaar... op Windows 2000 SP1 installeert hij goed.

Oplossing:
Herinstalleer NAV.
Reboot
Sluit de configuratiewizard af. Desnoods via Taakbeheer.
LiveUpdate
Opgelost...

(bij mij dan.)