Toon posts:

Verbinding weg bij Casema COM21

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
3 Maanden geleden ben ik van Cable Wanadoo naar Cable Wanadoo Broadband Premium overgestapt.
Er kwam toen zo'n fantastische monteur om de splitter te vervangen door een identiek type en om een COM21 ipv mijn DEMOS te plaatsen. De monteur plaatste de COM21 met 0,5 coax naast de splitter.
Daar de splitter op een irritante plek zit heb ik de coax vervangen door een 3 meter lange versie.
Nu heb ik een probleem dat mijn verbinding regelmatig verbreekt. Casema heeft mijn signaal (remote) gemeten en zegt dat dit te laag is.
Kan dit door doe coax komen?? Mag deze echt maar 0,5 mtr zijn?? Een coax heeft toch maar heel weinig verlies op zo'n afstand??

Verwijderd

meestal zit het meeste verlies in de contactpunten. zijn het wel goede stekkers en zitten ze wel goed in elkaar?

• DrOetker
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 21:47

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

Zitten er 230v powerkabels in de buurt??
Het is bekend dat dit ook flinke stoorzenders kunnen zijn.

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het zou kunnen zijn dat het signaal dat hun aanleveren te laag is. Splitters zijn idd ook erg dodelijk voor je signaal. Huisinstallaties ook. Versterkers kunnen ook een verkeerde uitwerking hebben als het signaal te erg wordt versterkt.

Just as Good

Verwijderd

Ik denk dat ik ongeveer 9 meter coax tussen COM21 en splitter heb liggen. Ik heb een zeer stabiele verbinding.