USB naar PS/2 converter nergens verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
Ik heb een Logitech optical mouse met een usb plug. Bij die muis zat zo'n convertertje waarmee je de muis op een PS/2 connector aan kan sluiten. Helaas ben ik bij de laatste keer dat ik mijn computer versleepte die converter kwijt geraakt. Het geval wil namelijk dat beide usb-connectors op mijn moederbord niet meer goed functioneren.

Nu denk je, zo'n converter zal wel universeel verkrijgbaar zijn. Niet dus, ze hebben hem echt nergens! Je wordt doodgegooid met PS/2 naar USB en Serieel naar USB producten maar ik moet nou juist net andersom hebben. Volgens een van de zaken waar ik binnen was moet je een speciaal voor het type muis ontworpen converter hebben. Ik dus contact opgenomen met Logitech, die blijkbaar geen vestiging in Nederland hebben ofzo (klik maar eens op http://www.logitech.nl :) :) ). Geen antwoord terug gehad.

Nu kan ik dus mijn mooie optische muis niet gebruiken en zit ik opgescheept met zo'n ouderwets compaq geval zonder scrollwiel :'(

Wie weet raad??? (en kom niet aan met nieuw moederbord kopen want dat vindt ik ietsje teveel geld voor een muis :) )

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Een nieuw moederbord kopen ?
.
.
.
Haha, wat grappig van mezelf.

Even serieus, heb je de computerwinkel om de hoek al eens geprobeerd? Vaak hebben ze dat soort dingen wel over.

Ik heb er zelf trouwens ook nog 2 werkloos ergens rondslingeren.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 09:28
Een PCI USB kaartje?
Heb je meteen weer goede USB poorten.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
er is hier op GoT een mooie afdeling van Vraag en aanbod. en we hebben ook nog een topic lopen

[topic=482968]

Die dus :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Sailorman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 21:49
Ik heb zo'n beetje stad en land afgelopen voor zo'n convertor. Bij de computerwinkel om de hoek (er zit er maar 1 in dit dorp) hadden ze nog nooit van zo'n coverter gehoord. Stelletje dozenschuivers...

Coppertop: kan je er misschien niet 1 tegen betaling naar mij opsturen?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 14:55 schreef Sailorman het volgende:
...

Coppertop: kan je er misschien niet 1 tegen betaling naar mij opsturen?
Als ik er nog 1 kan vinden... :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als Coppertop er geen een kan vinden, mag je die van mij hebben, gratis. Ik heb namelijk een nieuwe muis + verloopplugje gekregen van Microsoft nadat mijn Wheelmouse Optical binnen de garantie kapot is gegaan. Mail me maar.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:59

LopeZ

Too much is never enough

Zie pricewatch/boer op de hoek, die hebben dat echt wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.