RTCW V1.32

Pagina: 1
Acties:

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Topicstarter
De update van RTCW naar 1.32 is uit:

http://www.gamers.nl/nieuws/13234

1. Enhances support for moving elements in the maps -- this is demonstrated by the new multiplayer map included, "Tram Siege", created by Splash Damage (the folks known for Q3F).

2. Improves the way map designers can control spawn points (gives them more freedom)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Het is echt een supercoole map!!!!

Ik was meteen de weg kwijt, maar dat komt doordat ik ervan uitging dat er twee forten waren met 1 kabelbaan er tussen... maar er zijn 3 forten met 2 kabelbanen er tussen! :P

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Hoe zit het eigenlijk met RTCW ?
Word het nog wel gespeelt ?
Veel maps ? Veel mensen ?

Misschien dat ik 'm maar eens koop :)

Verwijderd

tuurlijk wordt ie veel egspeeld, prachtige maps :9~ en veel speler svan hoog niveau op bv :
storm.planetinternet.be:27960
' ' ':27961
(kan nooit kwaad om community wat te vergroten he 8-) )
zit zelf ook in een clan .mX.
kopen zouk zeggen!
ontopic=> nieuwe mapje is echt heel erg goed :9 !!
bugfixes nog niks van gemerkt, duh waren al zo weinig bugs :Z

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Door Pjotrik - vrijdag 24 mei 2002 23:40

--------------------------------------------------------------------------------
Wat een idioot groot, dat tram level.
Alleen jammer dat je zo kan verdwalen. En waar dienen die vlaggen voor?! Je kan de spawnpoints niet bepalen ermee, dus wat is het nut van het dorp beneden??

Door zanac - vrijdag 24 mei 2002 23:47

--------------------------------------------------------------------------------
Ja ik heb daarstraks ook effe zitten spelen..HUGE level !
Kan je niet helpen met die vlaggen..ik wist geeneens waar ik heen moest

Door Pjotrik - vrijdag 24 mei 2002 23:50

Ik liep 5 minuten helemaal alleen, op een server met 16 spelers.. Ik was beneden en de rest boven...
Maar waar alles is? Geen idee nog.

Verwijderd

RTCW RULEZ, maar ik speel toch nooit een andere map als beach :) dus ik heb niet veel aan die update

btw:
STRAMPROY DE GEKSTE :D

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 15:23 schreef M@NIC het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met RTCW ?
Word het nog wel gespeelt ?
Veel maps ? Veel mensen ?

Misschien dat ik 'm maar eens koop :)
Hier ga ik spijt van krijgen misschien, maar volgens mij (eigen mening) kun je je beter op Day of Defeat Storten.
Speelt zich af in de zelfde tijdsperiode, is een gratis mod voor half-life, goede atmosfeer/geluid en misschien wel het belangrijkste: De gameplay is geweldig. Het is echt gebouwd op teamplay en men houdt zich er ook aan. een kill is veel minder punten dan het veroveren van een strategisch punt.

Had ik al vermeld dat DOD gratis is? :P

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op zaterdag 25 mei 2002 12:53 schreef BLiNNeMaNS het volgende:

[..]

Hier ga ik spijt van krijgen misschien, maar volgens mij (eigen mening) kun je je beter op Day of Defeat Storten.
Speelt zich af in de zelfde tijdsperiode, is een gratis mod voor half-life, goede atmosfeer/geluid en misschien wel het belangrijkste: De gameplay is geweldig. Het is echt gebouwd op teamplay en men houdt zich er ook aan. een kill is veel minder punten dan het veroveren van een strategisch punt.

Had ik al vermeld dat DOD gratis is? :P
Ik ken DoD al...speel vanaf 1.1 :)
Pagina: 1