Toon posts:

[MGS2] Nieuwe MGS2 voor PS2, X-Box en PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag hier nog geen topic over, dus ik denk ik meld het maar eens even. Regelmatig kwamen er hier vragen voorbij als 'komt MGS2 ook op de PC' enzovoort. Nu het antwoord:

De originele MGS2 komt dus NIET voor PC, die blijft PS2 exclusive. Wel komt er een NIEUWE MGS2, wat nog beter is voor de PS2, de X-Box EN de PC.

Metal Gear Solid 2: Substance, is het volgende:

• MGS2: Sons of Liberty tanker en Plant episode
• VIJF(!) nieuwe episodes met Solid Snake
• 200(!!) VR missions voor Snake en Raiden
• 100(!) extra velden met nog onbekende gameplay
• Mogelijkheid om de Tanker episode met Raiden te spelen
• Mogelijkheid om de Plant episode met Snake te spelen
• Mogelijkheid om allebei de episodes met Cyborg Ninja te spelen
• Snake is 'skinnable' met de keuze tussen normaal, Snake MGS1 pak, Pliskin outfit of James Bond (Tuxedo)

Wat screens (mda GameSpot):
Afbeeldingslocatie: http://images.gamespot.co.uk/images/pc/2001/mgsub/gal_mgsub_1_screen005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.gamespot.co.uk/images/pc/2001/mgsub/gal_mgsub_1_screen004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.gamespot.co.uk/images/pc/2001/mgsub/gal_mgsub_1_screen002.jpg

edit:
Een van de extra spelvormen wordt iig skateboarden :P
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/snake1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/snake2.jpg

Het spel wordt eerst op de X-box gereleased, in Amerika staat de releasedate op November 2002. Snel daarna zullen de PS2 en PC versies volgen.

Bron: E3 en na zoeken GameSpot

Verwijderd

En Snake kan in het nieuwe deel Skaten :)
Afbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/images/ps2/mgss/thumbs/07.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/images/ps2/mgss/thumbs/08.jpg

Klik hier voor de bron :+

hoe maakte je de plaatjes ook al weer groter ?

edit:
snel editten he :(

Verwijderd

Is dit geen hoax ofzo :??

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 14:35 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Is dit geen hoax ofzo :??
Nee, de videotrailer hebben ze gisteren op de E3 gedraaid...kreeg ik rechtstreeks door van iemand die daar is en weet dat ik MG fan ben :D

(en op gamespot staat een interview met Kojima)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:24

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Whehe.. cool!!! Ik vind die VR missies toch al missen, en nou dus in een nieuwe versie komen ze erbij! Yes! :)

En ze gaan echt gek met opties.. skaten met Snake.. whahah.. affijn! Wel super cool!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

erg fijn dat deze versie dan toch op de pc komt :)
en er komt trouwens nog meer konami spul naar de pc:
http://www.gamefaction.com/news/102214896436538.shtml

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Er is vast niets bekend over een GC versie???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 15:06 schreef GolbeZeromus het volgende:
Er is vast niets bekend over een GC versie???
Hij is in elk geval niet aangekondigd nee. Geen idee waarom niet eigenlijk :?

Ik kan ook wel wat quicktime cam-movies hosten mocht er interesse in zijn...zag al een leuke shot met Meryl (jawel!) in de tanker.

Verwijderd

het is me opgevallen dat de GC op dit moment (nog) zeer dun bezaaid is met konami spellen.

...zal ongetwijfeld veranderen.

• GZ

GZ

!!

Op vrijdag 24 mei 2002 15:10 schreef Samor het volgende:
het is me opgevallen dat de GC op dit moment (nog) zeer dun bezaaid is met konami spellen.

...zal ongetwijfeld veranderen.
Ik heb er eerlijk gezegd vrees voor dat dit zo blijft. Waar alle andere Japanse (de meeste grote iig) wel voor de GC gaan devven blijft Konami helaas een beetje achter. Net zoals Contra, die komt *denk ik* ook alleen voor PS2 uit.

Maar goed, daar gaat dit topic niet over...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Misschien omdat deze op dubbel density DVD uitkomt :?, hoeveel Gamecube DVD'tjes heb je daar wel niet voor nodig :P

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Op vrijdag 24 mei 2002 15:07 schreef MrRudi het volgende:
Ik kan ook wel wat quicktime cam-movies hosten mocht er interesse in zijn...zag al een leuke shot met Meryl (jawel!) in de tanker.
JAJAJAJAJA :P
Graag zelfs :)

Weer iets om naar uit te kijken.
MG rulez big time :9~

Vraag me alleen af hoe ze het verhaal zo gaan buigen dat Raiden op tanker speelt en Snake op big shell.

En moet ik na gaan denken op welk platform ik hem ga kopen XBOX of PS2 :? (Mr. Rudi jij zeker op beide :P)

En wat nog mooier zou zijn als ze MGS1 met engine van MGS2 erbij doen. (En als ze dan toch bezig zijn MG en MG2 erbij :P)

Verwijderd

*samor gaat em op de pc kopen, net als de vorige :)

Verwijderd

wow, ik ga voor die VR missies[/sarcasme]

kut dat ze MGS2: SOL niet porten naar xbox.
zo'n games moeten trouwens niet naar pc geport worden, dan zuigt het enorm, tenzij je een force feedback controller hebt a la ps2.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 15:55 schreef defined het volgende:
wow, ik ga voor die VR missies[/sarcasme]

kut dat ze MGS2: SOL niet porten naar xbox.
zo'n games moeten trouwens niet naar pc geport worden, dan zuigt het enorm, tenzij je een force feedback controller hebt a la ps2.
MGS2: Substance heeft alles wat in MGS2:SOL zit + meer en komt dus ook op xbox.
en, ja, ze moeten het wel naar pc porten, want er zijn mensen (zoals ik) die het fijner vinden om het op de pc te spelen...en ik heb een goeie pad trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 15:47 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

JAJAJAJAJA :P
Graag zelfs :)

Weer iets om naar uit te kijken.
MG rulez big time :9~

Vraag me alleen af hoe ze het verhaal zo gaan buigen dat Raiden op tanker speelt en Snake op big shell.

En moet ik na gaan denken op welk platform ik hem ga kopen XBOX of PS2 :? (Mr. Rudi jij zeker op beide :P)

En wat nog mooier zou zijn als ze MGS1 met engine van MGS2 erbij doen. (En als ze dan toch bezig zijn MG en MG2 erbij :P)
Ik koop de PS2 versie...X-box staat op kantoor te verstoffen. En al die anderen die je noemt heb ik al origineel :D

Filmpjes:
Filmpie 1
Filmpie 2

(rechtermuisknop gebruiken om te saven)

Verwijderd

Die filmpjes zijn koel!

Dat skaten lijkt me wel geinig, Tony Snake ;)

• Albinoraptor
Op vrijdag 24 mei 2002 16:08 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik koop de PS2 versie...X-box staat op kantoor te verstoffen. En al die anderen die je noemt heb ik al origineel :D

Filmpjes:
Filmpie 1
Filmpie 2

(rechtermuisknop gebruiken om te saven)
Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/worshippy.gif Afbeeldingslocatie: http://sassiessite.endoria.net/images/Smilies/worshippy.gif :P

Zeer vet wordt het weer :9~
Die VR missie met die reuzen soldiers zag er leuk uit :P

Maar je hebt MG en MG2 dan wel orgineel, maar ik bedoel dat ze ze omzetten naar MGS2 engine :9

• GZ

GZ

!!

Het ziet er weer fantastisch uit. Zal je wel weer een vette PC voor nodig hebben om dat te spelen. :(

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Euh.. Ik snap het nu geloof ik niet meer, is dit nou gewoon MGS2: Sons of Liberty + wat extra dingen of is het compleet anders?

• Albinoraptor
Op vrijdag 24 mei 2002 18:13 schreef Timpie het volgende:
Euh.. Ik snap het nu geloof ik niet meer, is dit nou gewoon MGS2: Sons of Liberty + wat extra dingen of is het compleet anders?
Zo kan je het idd zien ja, alleen dan met heel erg veel extra dingetjes :)

En hij komt niet op GC, want in een andere filmpje op IGN, staat dat hij komt voor XBOX, PS2, windows.

En hier wel leuk interview met Hideo Kojima:
http://ps2.ign.com/articles/360/360481p1.html

Kom je meteen te weten wat altenative missions enzo zijn.

Maar(althans wat ik afleid uit interview) is dat 1 laag van DVD gewoon MGS2: SoL is en andere laag de extra's.

Hopelijk kunnen mensen die PS2 versie al hebben een korting krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 18:13 schreef Timpie het volgende:
In principe: ja.

Alleen moet je 'wat extra dingen' dan zien als 5 compleet nieuwe episodes en ruim 300 extra missies EN 'wat extra dingen' :9~

Verwijderd

Oh vetjes hoor (Snake was al STeWR, nu kan hij ook nog skaten en een Pliskin + Bond pakje aantrekken)
(trouwens: X-tra VR Missions rulen ook wel!!)
en nog ff een vraagje? Kon je in MGS 1 op de pc nu ook met stealth suit spelen of zat dat er niet in :? mij is 't iig niet gelukt...

• Albinoraptor
Op vrijdag 24 mei 2002 18:24 schreef IndigoDelFuego het volgende:
Kon je in MGS 1 op de pc nu ook met stealth suit spelen of zat dat er niet in :? mij is 't iig niet gelukt...
Ja dat was mogelijk :)

En is dus 1 skateboard level, en is meteen een andere engine dan die van MGS zelf.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Mr Rudi. je maakt me heel erg blij met dit nieuws. ik had het vanmiddag alweer gezien maar koel, meer levels van mgs2 meer alles meer meer meer meer meer :)

ik drijf door, iemand eigenlijk mgs2 al in european extreme uitgespeeld? ik was voorbij olga gekomen en kom absoluut niet verder dan die queen :(

in ieder geval, slaap lekker nu

TMAXTINT

Verwijderd

Deze MSG gaat weer zwaar roelen, hij lijkt me veel antwoorden te geven die toch enigzins antwoord geven op bepaalde vragen zoals welk einde van MSG1 het nou echt werd (als meryl leeft is dat dus de good ending waar in je met meryl op de sneeuwscooter vertrekt).

En veel fun stuff weer :)

• Albinoraptor
Op vrijdag 24 mei 2002 23:56 schreef jimius het volgende:
Hij lijkt me veel antwoorden te geven die toch enigzins antwoord geven op bepaalde vragen zoals welk einde van MSG1 het nou echt werd (als meryl leeft is dat dus de good ending waar in je met meryl op de sneeuwscooter vertrekt).
Denk het niet :P

Verwijderd

Yes! eindelijk!
die VR missies waren in deel 1 al superleuk, en nu zijn er 200... ddat wordt smullen :9~ :9~ :9~

• Marruk
Op vrijdag 24 mei 2002 23:56 schreef jimius het volgende:
Deze MSG gaat weer zwaar roelen, hij lijkt me veel antwoorden te geven die toch enigzins antwoord geven op bepaalde vragen zoals welk einde van MSG1 het nou echt werd (als meryl leeft is dat dus de good ending waar in je met meryl op de sneeuwscooter vertrekt).

En veel fun stuff weer :)
ach, wat zou snake zonder hal zijn? niet echt veel d8 ik (hint hint hint)

TMAXTINT

• Creepy

Creepy

Wie zegt dat na Meryl en Snake zijn vertrokken, Hal ook niet is ontsnapt? :)

In MGS1 kan je ook met de stealth suite spelen ja. Moet je wel Meryl laten doodgaan..

Damn.. 5 nieuwe episodes.. :9~

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Marruk
Op zaterdag 25 mei 2002 13:39 schreef Creepy het volgende:
Wie zegt dat na Meryl en Snake zijn vertrokken, Hal ook niet is ontsnapt? :)
ikke, want meryl is r.i.p.

may god have mercy on her soul

TMAXTINT

• Albinoraptor
Op zaterdag 25 mei 2002 14:17 schreef Marruk het volgende:

[..]

ikke, want meryl is r.i.p.

may god have mercy on her soul
Dan heb jij het fout :) Meryl is helemaal niet rip.
Zie filmpje wat Mr.Rudi heeft geupload:
Filmpie 1

Helemaal aan het eind van filmpje staat daar toch echt Meryl.

Verwijderd

Als je in deel 1 opgeeft in de martelkamer gaat Meryl dood en vertrek je met Otocan. Geef je niet op dan neem je Meryl mee en heb je voordat je gaat een gesprek met otocan die zegt dat ie zichzelf wel kan redden (ofzow iets dergelijks, tis alweer een poos geleden)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 17:05 schreef jimius het volgende:
Als je in deel 1 opgeeft in de martelkamer gaat Meryl dood en vertrek je met Otocan. Geef je niet op dan neem je Meryl mee en heb je voordat je gaat een gesprek met otocan die zegt dat ie zichzelf wel kan redden (ofzow iets dergelijks, tis alweer een poos geleden)
Om precies te zijn, als Snake en Meryl ontsnappen zegt Snake tegen Campbell over de radio dat er nog een overlevende is 'Dr. Hal Emmerich' die opgepikt moet worden...dus het is zeer zeker mogelijk dat zowel Meryl als Hal the Shadow Moses Incident overleefd hebben. Van Hal wisten we dit al zeker (zie SOL) en wat Meryl betreft, dat vinden we dus nu misschien uit :)

• Marruk
Op zaterdag 25 mei 2002 14:25 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Dan heb jij het fout :) Meryl is helemaal niet rip.
Zie filmpje wat Mr.Rudi heeft geupload:
Filmpie 1

Helemaal aan het eind van filmpje staat daar toch echt Meryl.
ok, ik download nooit filmpjes want ik heb een trage verbinding :(

maar tis natuurlijk goed nieuws dat meryl nog leeft, i.i.g. voor solid

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 18:42 schreef Marruk het volgende:

[..]

ok, ik download nooit filmpjes want ik heb een trage verbinding :(

maar tis natuurlijk goed nieuws dat meryl nog leeft, i.i.g. voor solid
Aangenomen dat ze inderdaad leeft (je weet het nooit met Konami) hebben zij en Snake volgens mij niks meer met elkaar. Tenminste de zin 'I have had enough with Tomboys for the moment' van Snake als je Olga bekijkt en Hal belt doet vermoeden dat ie het niet meer ziet zitten ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:10
Het is wel kewl dat MGS2 op de PC komt 8-)

The devil is in the details.

• Creepy

Creepy

Op zaterdag 25 mei 2002 19:51 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Het is wel kewl dat MGS2 op de PC komt 8-)
Sommige mensen kopen speciaal een console voor de MGS games. MGS is de reden geweest dat ik nu een GBC, PSX en PS2 heb :)

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
bah ik vind het wel errug nep dat je in die mgs kan skaten :r
Maarja, spel gaat vast wel ownen enzo :)

Verwijderd

cool 8-) maak ik toch het 2de deel mee op de pc :)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

check ook dit filmpje van de E3 van Metal Gear Solid 2: Substance

hier

http://psnprofiles.com/AfthyX

Pagina: 1