Toon posts:

[router]sitecom probleempje (port forwarding)

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
Ik heb een sitecom xdsl router. Ik wil wat porten forwarden om dcc send te laten werken. Alleen ik weet me god niet hoe ik dat moet doen. Er staat niks over in de handleiding. Het is btw een router zonder hub. Dus ik gebruik een hub om xtra pcs eraan te hangen. Alvast bedankt.

Verwijderd

Hoe kom je aan de router? Als je die van je prov. hebt gekregen kan het zijn dat hun dat moeten doen, of dat het niet mag...

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

als je DC201 hebt moet je effe firmware upgrade doen, dan kan je gewoon DDC en :) zonder dat je porten hoeft te forwarden

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
Kheb hem gewoon gekocht en gebruik hem voor mxstream, kzal effe op de site kijken voor die firmware update. THx guys.

Verwijderd

full manual staat op de cd-rom

Verwijderd

Jah heb ik allemaal gedaan maar hij wil de poorten voor mijn Counter-Strike server nog steeds niet forwarden :S

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

voor cs serv werkt het ook anders
je gaat naar Advanced Internet > User-Defined Virtual Servers en daar vul je intern ip in, dus bak waar op je cs serv draait en dan interne poort waar je serv op gegooit heb en dan vul je externe poort in en klaar is kees :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Zo had ik het al ingesteld voor me server en mijn server is zeker weten goed want die deed het nog met mijn oude router voordat die stuk ging......Als het niet lukt laat ik een screenshot zien...THNX

Verwijderd

Ja ik heb ook problemen mee, met het spelen van Age Of Empires on line. Lukt alleen voor een pc, (DMZ). Port forwarding werkt voor geen meter. Ik heb mijn firmware trouwens nog niet geupgrade, ik heb bij de site gekeken maar weet niet welke de nieuwe versie is, en weet ook niet hoe ik het moet upgraden, kan iemand me misschien helpen..

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 17:45:
Ja ik heb ook problemen mee, met het spelen van Age Of Empires on line. Lukt alleen voor een pc, (DMZ). Port forwarding werkt voor geen meter. Ik heb mijn firmware trouwens nog niet geupgrade, ik heb bij de site gekeken maar weet niet welke de nieuwe versie is, en weet ook niet hoe ik het moet upgraden, kan iemand me misschien helpen..

Kijk op de site voor upgrade instructies

Daar hoef je geen topic voor te kicken

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.