Toon posts:

Probleempje met me laptop in windows 95

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik windows 95 downloaden van internet zodat ik het op een diskette ken zetten en dan op me laptop kan knallen omdat er geen cd rom schijf in ken. wie ken me helpen want ik ken nu geen flikker met die ouwe laptop. |:(

alle bedankt,

ciao

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
windows 95 downloaden, mag niet, stout hoor

maarreh je kunt toch met een disketten gezipt of zoiets alles naar je hd kopieren?

Verwijderd

Als de BSA dit leest, of erger nog Bill...nah dan zal je eens wat beleven :)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar er is een probleem ik heb het niet op een cdtje staan en heb ook geen kabel want dat heeft die gozer niet waarvan die laptop is daarom moet ik het ff van het net ff plukken

• DjMiLLeNCoLiN
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2023
Hoe wil je in hemelsnaam Windows 95 op een diskette krijgen
:?

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 14:04 schreef kaleRambam het volgende:
ja maar er is een probleem ik heb het niet op een cdtje staan en heb ook geen kabel want dat heeft die gozer niet waarvan die laptop is daarom moet ik het ff van het net ff plukken
Op Windows '95 zit nog steeds copyright, het is dan ook niet legaal om deze te downloaden. Er zullen vast plekken zijn waar je deze kan downloaden, maar niet hier ;)

Lees de FAQ maar even, daar staat het namelijk ook in. :)

Verwijderd

Topicstarter
nou eerst de exe bestanden inpakken en dan de cab bestanden een voor een erop je heb wel meerdere diskettes nodig maar veel zullen het wel niet zijn.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je kunt toch een zip file verdelen over meerdere diskettes. multiple disk spanning of zoiets heet dat. hiervoor heb je iets van 20 diskettes nodig.

• DjMiLLeNCoLiN
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11-2023
Op vrijdag 24 mei 2002 14:08 schreef kaleRambam het volgende:
nou eerst de exe bestanden inpakken en dan de cab bestanden een voor een erop je heb wel meerdere diskettes nodig maar veel zullen het wel niet zijn.
Daar ben ik niet zo zeker van.

Verwijderd

Ik heb hier nog wel een win95 op een stuk of 16 disks staan

als je een licentie heb mag je hem wel copieeren van me ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 14:13 schreef Meph het volgende:
Ik heb hier nog wel een win95 op een stuk of 16 disks staan

als je een licentie heb mag je hem wel copieeren van me ;)
hoeveel MB is het als het weinig is ken je het dan op een server zetten of ff mailen

alvast bedank >:) *D

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 14:19 schreef kaleRambam het volgende:

hoeveel MB is het als het weinig is ken je het dan op een server zetten of ff mailen

alvast bedank >:) *D
Ik zou eerst de FAQ maar even gaan lezen, wat je nu vraagt is dus niet helemaal de bedoeling.

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-03 19:16
Dit soort topics horen (afgezien van de warez-req) gewoon verwijderd te worden IMO.

Verwijderd

idd... het lijkt me beter hier niet verder op in te gaan.

greetz

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Topicstarter, check uwer mail :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.