Voorstel
Uit de FAQ gelezen doe ik hier als startend ondernemer een noodoproep.
Verdiensten tussen 15:30 en 17:30 VANDAAG in Amsterdam
Ik heb een nieuwe klant erbij in Amsterdam. Privé maar deze heeft ook een zaak.
Er komt echter iets tussen zodat ik daar niet op tijd kan zijn. Die klant gaat om +- 6 uur naar diens restaurant.
Het betreft een gebruikers probleem met een nieuwe configuratie. De PC start alleen op in veilige modus (Win ME) Telefonische hulp ging niet.
Heb je dus affiniteit met installeren van windows en eventueel een modem of scanner...
Mail me! all4all@dds.nl
"Lieve Adjes FAQ
Eej Tweaker !
Welkom op Lieve Adjes, het forum waar je je klachten kunt uiten, of voorstellen kunt doen. Als je wilt mag je ons natuurlijk ook complimenten geven. (Graag zelfs...)"
Uit de FAQ gelezen doe ik hier als startend ondernemer een noodoproep.
Verdiensten tussen 15:30 en 17:30 VANDAAG in Amsterdam
Ik heb een nieuwe klant erbij in Amsterdam. Privé maar deze heeft ook een zaak.
Er komt echter iets tussen zodat ik daar niet op tijd kan zijn. Die klant gaat om +- 6 uur naar diens restaurant.
Het betreft een gebruikers probleem met een nieuwe configuratie. De PC start alleen op in veilige modus (Win ME) Telefonische hulp ging niet.
Heb je dus affiniteit met installeren van windows en eventueel een modem of scanner...
Mail me! all4all@dds.nl
"Lieve Adjes FAQ
Eej Tweaker !
Welkom op Lieve Adjes, het forum waar je je klachten kunt uiten, of voorstellen kunt doen. Als je wilt mag je ons natuurlijk ook complimenten geven. (Graag zelfs...)"
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)