Toon posts:

Gainward GF4MX440 driver prob.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vaag is ik heb in het allerbegin voor deze kaart de laatste drivers gebruikt uit de meutracker omdat iedereen goede ervaringen hier mee had.

Ik boot XP op merk al gelijk dat het inlogscherm na inloggen traag omhoog gaat (haperend) dat had ik daarvoor nooit.
Na het "proberen" te spelen van UT en TO merkte ik dat het spel haperend liep en bij het veranderen van videosettings duurde dit wel 10sec. en het afsluiten van het spel zorgde ervoor dat het geluid nog zo een 4 sec. te horen was, ndat het spel afgesloten was. :?
Ook schoot mijn ping gigantisch omhoog opeens bij de games...

3Dmark draaide op zich wel normaal.

Ik erover gebeld met hastec etc... omdat mijn systeem optimaal getuned is, helemaal up to date etc...

Ik nog verder kloten met de drivers uiteindelijk de 27.20 drivers van de Duitse gainward site gehaald en jahoor die werken perfect alle boven genoemde problemen weg.

Allemaal leuk dus, maar waarom in hemelsnaam draait deze Gainward kaart slecht met elk andere driver :?

• Dracster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 19:16
Hi ,

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Gainward GF4 Ti 4400.
Als ik de nieuwste drivers installeer draait alles echt super traag ik heb nu ook die 27.20 drivers en dan draait alles als een zonnetje.
Toch vreemd want als je van andere mensen hoort dat de performance juist veel beter zou moeten zijn bij de nieuwe drivers zoals de 29.20.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb een ASUS CUSL-2 board met een intel 933@1035 FSB 148MHz.

Dracster

Verwijderd

Topicstarter
Hmz toevallig jij hebt er ook last van.... zouden er nog meer mensen zijn die er last van hebben?

En een oplossing zou ook wel handig zijn :D

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?