Ok, let op...
Ik koop een Hercules Profeet MX II retail. Ik installeer dat ding zoals dat in het boekje staat beschreven (eigenlijk heeft mijn maatje dit gedaan, maar goed).
**** Ik klok nix over *****
En ik krijg verstoord beeld als ik mijn muis heen en weer beweeg. Zeg maar wat je ook krijgt als je je S3 Virge op 100 MHz. zet (nou ja... overgdreven geformuleerd dan). Ik bedoel dus horizontale strepen van zeg maar 10 pixels hoog..
Heel vreemd... dus ik moeilijk doen...
* terugklokken naar 150 MHz.
* AGP-setting onder de loep genomen (ook op standaard settings doet ie nix (AGP=66MHz.)
* Muisdrivers bekeken.
Hmmmm... maar goed. Zonder resultaat. Dus ik teneinde raad, de drivers van nVidia eropgegooid... En tadaaaaaa!!! Geen prob's meer!!!
Ben ik de eerste, de enige... moet ik er mee terug?
Oh ja, de rest:
- BP-Crash met 2* Cel400@500 MHz.
- LG 775FT
- Cordless Logipech Wheelmouse (met twee goede batterijen)
- De rest boeit niet.
Ik koop een Hercules Profeet MX II retail. Ik installeer dat ding zoals dat in het boekje staat beschreven (eigenlijk heeft mijn maatje dit gedaan, maar goed).
**** Ik klok nix over *****
En ik krijg verstoord beeld als ik mijn muis heen en weer beweeg. Zeg maar wat je ook krijgt als je je S3 Virge op 100 MHz. zet (nou ja... overgdreven geformuleerd dan). Ik bedoel dus horizontale strepen van zeg maar 10 pixels hoog..
Heel vreemd... dus ik moeilijk doen...
* terugklokken naar 150 MHz.
* AGP-setting onder de loep genomen (ook op standaard settings doet ie nix (AGP=66MHz.)
* Muisdrivers bekeken.
Hmmmm... maar goed. Zonder resultaat. Dus ik teneinde raad, de drivers van nVidia eropgegooid... En tadaaaaaa!!! Geen prob's meer!!!
Ben ik de eerste, de enige... moet ik er mee terug?
Oh ja, de rest:
- BP-Crash met 2* Cel400@500 MHz.
- LG 775FT
- Cordless Logipech Wheelmouse (met twee goede batterijen)
- De rest boeit niet.