Winroute met NT4 + teles is inbellen 2 min inet

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 18:10
en dan is heel m`n ip stack dood. Totaal geen ping meer op geen enkele kaart iemand dit eerder gehad ?

Ik heb een P166 met 128 MB geheugen

een 3com 509TP 340/10
een 3com 509-combo 320/3 (com poorten op irq 3 staan uit)

1 Teles kaart 16.3 180/5

Iemand ideeen ?

Ik heb winroute 4.1.30 + Comsocks Proxy (dit werkt wel op m`n 2000 server)

Ook sp6a staat er op (opnieuw geinstalleerd na de installatie van winroute , ook opnieuw na de installatie van comsocks , ook na het installeren van m`n teles kaart...

??

Verwijderd

Volgens mij hebben Winroute en je socksproxy een beetje ruzie. Na die 2 minuten zullen ze alle 65535 poortjes wel afgeruzied hebben ofzo... Waarom gebruik je de proxy uit Winroute niet voor je socks applicaties?

Of schakel deze (http)proxy anders eens uit.

Misschien helpt het ook als je dat Comsocks pakket stilzet en de clients tijdelijk via de Winroute proxy laat internetten.

Maar waarom socks? Is er geen andere oplossing met het standaard Winroute pakket? :?

• raymonvdm
waarom werkt deze config dan wel onder windows 2000 ?

Ik gebruik trouwens winroute + comsocks omdat winroute altijd goed werkt en ik de socks 5 van comsocks gebruik omdat ik dial up heb en als ik m`n verbindig dan verbreek merkt msn dat gelijk als ik dat met http proxy doe dan merk msn het tussen de 2 en de 48 uur of langer.

• raymonvdm
kick

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
Vaag... Ik heb gewoon de standaard proxy van winroute hier draaien en ik merk het op de clients meteen als de verbinding verbroken wordt, zowel icq als msn...

Aurë Entuluva!

• raymonvdm
Ik ben verder aan het testen geweest met winroute en ben tot de ontdekking gekomen dat ie waarschijnlijk crashed op z`n NAT (heb al meerder winroute versie geprobeerd)
Pagina: 1