Video kaart kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09
Hallo allemaal,

Ik denk dat dit topic wel dicht gaat. Maar ja ik vraag 't toch ff want in de searcht staat t anwoord op mijn vaarg niet!

Ik wil dus een nieuwe video kaart kopen. Die oude TNT2 Pro moet een keer de deur uit.

Nu ben ik geen super gamer die al te veel eist van een video kaart. Ik speel een keer een spel ofzow. maar niet in resoluties van 2000 nog wat.

Nu zag ik op alternate.nl een AOpen GeForce 2 GTS voor 59 euro!

Is dit iets voor mij? of heb ik toch echt een GeForce 3 nodig?

Greetz.

(als ie toch ECHT dicht moet dan doe dat maar :P )

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
als je alleen office etc. doet, en je verder geen baat bij hoge frame rates etc. hebt is dat geen verkeerde keus

• Xandrios
  • Laatst online: 20:56
Op vrijdag 24 mei 2002 12:04 schreef AMD_er het volgende:
als je alleen office etc. doet, en je verder geen baat bij hoge frame rates etc. hebt is dat geen verkeerde keus
Wat is dit voor onzin?

Een GF2 GTS is echt prima te gebruiken voor games hoor :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 12:03 schreef maartenb het volgende:
Hallo allemaal,

Ik denk dat dit topic wel dicht gaat. Maar ja ik vraag 't toch ff want in de searcht staat t anwoord op mijn vaarg niet!

Ik wil dus een nieuwe video kaart kopen. Die oude TNT2 Pro moet een keer de deur uit.

Nu ben ik geen super gamer die al te veel eist van een video kaart. Ik speel een keer een spel ofzow. maar niet in resoluties van 2000 nog wat.

Nu zag ik op alternate.nl een AOpen GeForce 2 GTS voor 59 euro!

Is dit iets voor mij? of heb ik toch echt een GeForce 3 nodig?

Greetz.

(als ie toch ECHT dicht moet dan doe dat maar :P )
Loopt al een topic over vandaag, iemand riep daar trouwens dat t geen GF2 maar een GF256 is ... een GForce 1 dus. Toch een GF2
Staat zelfs bovenaan de topic list in dit forum |:(

[topic=503544/1/25]

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Flappie
  • Laatst online: 16:09
Ik speel spellen als: Couter-Strike, Quake 3, Unreal tournament enzow. allemaal in 1024 x 768

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Nou, waarom zou je je TNT2 Pro dan uberhaupt vervangen, maar ik ben zelf van een TNT2 naar een KyroII gegaan recentelijk, en ga nu idd ook die GF2 van alternate kopen (meer mensen in Groningen die hem willen? Kunnen we de 13,50 pleuro verzendkosten delen) omdat hij gewoon wat meer nieuwe troep ondersteund en lekker cheap is... GF3 en alles is lekker overbodig als je toch niet teveel gamed...

• anandus
  • Niet online
Met een Geforce 2 (Mx/GTS) kom je prima vooruit. Het is imo een ideale kaart tussen de TNT2 en de toekomstige kaartjes.

Als je niet al te veel spelletjes speelt hoef je echt niet teveel geld uit te trekken voor een goedee grafische kaart. Tevens is het zo, dat je met een Geforce3/4 toch een pittige machine moet hebben, wil je alles eruit halen..

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.