Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ehm, WinXp trekt helemaal geen stroom..
XP is iets zwaarder voor je processor en ram, dus daardoor gebruiken die iets meer stroom als een minder zwaar os, maar als jij bijv. op Win98 draait, en je gebruikt een programma wat continu 100% cpu-tijd vreet, dan gebruikt je machine netzoveel stroom als 100% cpu tijd onder XP..
Dus het is eigenlijk niet waar..
XP is iets zwaarder voor je processor en ram, dus daardoor gebruiken die iets meer stroom als een minder zwaar os, maar als jij bijv. op Win98 draait, en je gebruikt een programma wat continu 100% cpu-tijd vreet, dan gebruikt je machine netzoveel stroom als 100% cpu tijd onder XP..
Dus het is eigenlijk niet waar..
het kan zijn dat windows Xp je processor meer gaat belasten en dat je daardoor meer stroom gaat trekeen. maar XP zou je procssor juist beter moeten ontlasten. En bij de meeste pc's zal Xp niet de grootste verbruiker zijn of veel aan stroomverbruik toevoegen.Op vrijdag 24 mei 2002 11:32 schreef martincm het volgende:
Euh ik las laatst op internet dat WIndows XP een groter stroomverbruik heeft met als gevolg dat je voeding meer moet leveren dat de computer het allemaal trekt. Is dat waar?
Waar heb je dat trouwens vandaan?
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Zelfs GoT mag je af een toe met een korreltje zout nemenOp vrijdag 24 mei 2002 11:36 schreef Hokje het volgende:
| je moet niet alles geloven wat op internet staat|
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
ehmmm ik las het op de site van computertotaal.
Maar inderdaad ik bedoel dus dat win XP meer zou vragen van je hardware. In ieder geval je moet dus niet alles geloven wat op internet staat. Tanx.....
Greetz
Maar inderdaad ik bedoel dus dat win XP meer zou vragen van je hardware. In ieder geval je moet dus niet alles geloven wat op internet staat. Tanx.....
Greetz
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Pagina: 1