Dell Latitude DOET niks meer

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• marmich
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29

marmich

Get shit Done!

Topicstarter
Dag tweakers,

Ik heb een Dell Latitude CPx hij is ongeveer nu 2,5 jaar oud en ik heb het volgende probleem. Als ik mijn laptop nu aanzet dan start hij even op voor maar 2 sec. hij komt geen eens tot de bios, ik krijg ook geen beeld daarna slaat hij gewoon af. Eerst dacht ik dat het de accu was maar dat is het niet de accu geeft namelijk aan de hij gewoon vol is, Daarna heb ik gekeken naar de HD dit doet het ook gewoon. Wat mijn ook opvalt is als ik de laptop aanzet op de netvoeding dat de ventilator aan de achterkant helemaal niet draait mijn vermoedens zijn dan ook dat het misschien daar aan ligt. :?

Mijn vraag is dan ook of jullie nog wat weten wat het misschien zou kunnen zijn en wat ik eventueel zou kunnen doen ;)

Alvast bedankt voor de moeite.

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 19:43
bel eens naar thats it in den haag die zijn bekend met dell misschien dat zij het weten tel : 070-3968330

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op vrijdag 24 mei 2002 11:20 schreef marrekau117 het volgende:
bel eens naar thats it in den haag die zijn bekend met dell misschien dat zij het weten tel : 070-3968330
Waarom niet bellen met Dell zelf?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Geen ventilator -> schakelt uit -> Defect.

Openschroeven en ff draadjes controleren :? :)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op vrijdag 24 mei 2002 11:22 schreef Aetje het volgende:
Geen ventilator -> schakelt uit -> Defect.

Openschroeven en ff draadjes controleren :? :)
Volgens mij is dat zo'n temperatuur geregelde koeler die een sensor heeft zo dattie alleen gaat draaien als het te warm wordt , energie besparing he ;) .. VOlgens mij ligt het daar dus niet aan ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-07 20:49

DutchMan

NederlandseMan

Mischien het beste wat je kan doen is de notebook helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Zou best wel eens kunnen dat er een schoefje ofzo los in ligt. Of dat de CPU los zit. Of de DIMM? Tis effe een rot klus maar mischien is het wel de oplossing.

greetz

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

• marmich
  • Laatst online: 14:29

marmich

Get shit Done!

Topicstarter
Nou ik heb hem gisteren eens open geschroeft en heb er alles uitgehaalt wat erin zat (was wel leerzaam namelijk nog nooit gedaan) maar het mocht helaas niet baten. Ik denk zelf dat het 3 dingen kunnen zijn het geheugen Proc of de Mobo. helaas ik geen spullen om even te kunnen kijken of het echt mocht wezen ;(

MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb

• Katwijck1
  • Laatst online: 15-07 19:02

Katwijck1

So little time to spend

Ik heb zelf een Dell Latitude CPi en heb van de week gekeken of ik er extra geheugen kon in doen (kwam uit een Compaq Armada).

Als ik de laptop aandeed dan branden de lampjes een paar tellen en hij gaat weer uit.

Normaal hoor je hem dan de floppy of cd-drive checken , bios komt in beeld enz.

Ik deed de oorspronkelijke dimm er weer in , en bovenstaande gebeurde gelijk.

Ik denk dat je geheugen defect is.

Exploring the island of Tsushima

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 08:19
[b]Als ik de laptop aandeed dan branden de lampjes een paar tellen en hij gaat weer uit.

Ik deed de oorspronkelijke dimm er weer in , en bovenstaande gebeurde gelijk.

Ik denk dat je geheugen defect is.
Ik heb precies hetzelfde gehad met m'n Dell notebook, geheugen heb ik toen vervangen, probleem opgelost

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Pagina: 1