Toon posts:

Goede printserver voor weinig geld, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik verbaas me over de prijs van printservers... de JetDirect is de goedkoopste die ik kan vinden voor €173,-
Vind ik nogal wat geld voor een simpel printservertje.

Heeft iemand andere tips?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 09:13
Gewoon een oude PC met een simpel os erop als server?

Lijkt me ook een goede oplossing..

Overigens zijn die jetdirect-achtige dingen ook vaak 2e hands voor weinig te vinden.. Zeker op beurzen enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 11:46 schreef Twynn het volgende:
Gewoon een oude PC met een simpel os erop als server?

Lijkt me ook een goede oplossing..

Overigens zijn die jetdirect-achtige dingen ook vaak 2e hands voor weinig te vinden.. Zeker op beurzen enzo.
Ja maar het is voor zakelijk gebruik. Oude 486 is geen oplossing, ik wil echt een printservertje...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ga eens zoeken naar edimax printservertjes :)
die zijn dacht ik vrij goedkoop :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 12:06 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

Ja maar het is voor zakelijk gebruik. Oude 486 is geen oplossing, ik wil echt een printservertje...
Op zich kan een (oude) pc, met daarop de juiste software, best handig zijn. Hij kost mischien ietsje meer stroom dat een dedicated printerservertje, maar kan wel meer (afhankelijk van de software).

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 11:10 schreef ZeroX15 het volgende:
Ik verbaas me over de prijs van printservers... de JetDirect is de goedkoopste die ik kan vinden voor €173,-
Vind ik nogal wat geld voor een simpel printservertje.

Heeft iemand andere tips?
waarom zou een P75 etc. niet goed zijn?
die doen het echt wel goed, en er zal vast wel iemand op he bedrijf zijn, die nog zo'n ding heb staan (ik ook :P (printserver :P ))

check de beursen zoals onze MOD al zij ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 13:54 schreef AMD_er het volgende:

[..]

waarom zou een P75 etc. niet goed zijn?
die doen het echt wel goed, en er zal vast wel iemand op he bedrijf zijn, die nog zo'n ding heb staan (ik ook :P (printserver :P ))

check de beursen zoals onze MOD al zij ;)
Een computer als printserver is veel te groot. Het is zo'n trendy kantoor, dat ziet er niet uit. Iedereen werkt met laptops en ik kom daar met een computer van 5 bij 4 meter aanzetten. Ik wil een printservertje van 15 vierkante cm o.i.d.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 16:08 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

Een computer als printserver is veel te groot. Het is zo'n trendy kantoor, dat ziet er niet uit. Iedereen werkt met laptops en ik kom daar met een computer van 5 bij 4 meter aanzetten. Ik wil een printservertje van 15 vierkante cm o.i.d.
486 laptoppie :? :)
is echt een stuk goedkoper, hd kan eruit, en hij kan zelfs zonder adapter werken dan :P
gewoon freesco oid erop en dan configgen als printserver :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 16:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

486 laptoppie :? :)
is echt een stuk goedkoper, hd kan eruit, en hij kan zelfs zonder adapter werken dan :P
gewoon freesco oid erop en dan configgen als printserver :)
We kunnen ook een representatieve neger huren met een batterypack en een portable kleurenlaserjet op z'n rug... *D

Ik wil gewoon een printservertje... is dat nou zoveel gevraagd? ;)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Op vrijdag 24 mei 2002 16:49 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

We kunnen ook een representatieve neger huren met een batterypack en een portable kleurenlaserjet op z'n rug... *D

neger?? is dit nou discrimineren?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mwah, ik vind een speciale printserver ook niet echt te gek, ik heb liever gewoon m'n Router die ook als printserver werkt :X. Maarja, de topicstarter wilt een printserver, dan krijgt hij dat ook :o

Ik heb bij MyCom een Edimax Printserver gezien voor €75,-, ervaring heb ik niet met deze dingen maar met wat zoekpogingen zal je vast wel wat informatie rijker kunnen worden over Edimax :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 22:43

St@m

@ Your Service

Op vrijdag 24 mei 2002 16:49 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

ROFLMAOPIP

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 17:07 schreef Aikeleer het volgende:
Mwah, ik vind een speciale printserver ook niet echt te gek, ik heb liever gewoon m'n Router die ook als printserver werkt :X. Maarja, de topicstarter wilt een printserver, dan krijgt hij dat ook :o

Ik heb bij MyCom een Edimax Printserver gezien voor €75,-, ervaring heb ik niet met deze dingen maar met wat zoekpogingen zal je vast wel wat informatie rijker kunnen worden over Edimax :)
Thanx mate!
Ik had idd al naar de edimax gezocht. Ik kwam in de eerste instantie uit op een HP JetDirect, maar voor dat geld heeft zowat iedere werkplek een eigen neger kleurenprinter.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 17:32
Voordeel van een neger is dat het geprinte werk ook meteen op je bureau ligt, terwijl je anders naar de printer moet lopen.

Zelf goede ervaringen met Ehtiopiërs

>:) :P

American Express vraagbaak

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 17:29 schreef ZeroX15 het volgende:

[..]

Thanx mate!
Ik had idd al naar de edimax gezocht. Ik kwam in de eerste instantie uit op een HP JetDirect, maar voor dat geld heeft zowat iedere werkplek een eigen neger kleurenprinter.
Mja, je hebt geluk dat ik even niks te doen had en de MyCom site zat door te spitten anders had ik niet opgemerkt dat zo'n ding goedkoop bij MyCom wordt aangeboden alleen van een ander merk.

De Edimax printserver wordt trouwens ook verkocht bij CompTechWorld, mocht het bij Mycom niet goed gaan kan je altijd langs CompTechWorld wanderelen :). Deze had ik trouwens gevonden in de Pricewatch, dus voortaan mag je IMO ook best wel zelf wat rondkijken voordat je hier iets vraagt.

Trouwens, ik zie nu in de Pricewatch een Jetdirect10/100base-TX printserver voor 69 Euro, misschien iets voor jou?
Op vrijdag 24 mei 2002 17:40 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Voordeel van een neger is dat het geprinte werk ook meteen op je bureau ligt, terwijl je anders naar de printer moet lopen.

Zelf goede ervaringen met Ehtiopiërs

>:) :P
Back on topic aub ;)
Pagina: 1