Verwijderd

Topicstarter
Mijn KPN abo loopt af en nu ben ik op zoek naar een leuk GSM toestel. Ik ben aan het twijfel tussen de Nokia 3310 en Siemens m35. WIe kan mij helpen bij mijn keuze?
PS: wat moet ik verder nemen, Dutchtone of Telfort.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Kun je niet gewoon KPN of Libertel nemen dan?

Mijn persoonlijke voorkeur gaat trouwens uit naar de 3310....

Verwijderd

Als je echt niet anders kan, neem dan de 3310... vind em niet mooi, maar altijd beter als die Siemens :)

je hebt nu trouwens bij de Primafoon ook een heel relexte aanbieding, KPN abo met Nokia 8210 voor een redelijke prijs... check dat es uit zou ik zeggen :)

Verwijderd

Ik zat ook een beetje te twijvelen eigenlijk maar ik heb toch de Siemens M35i genomen.. Ik heb een abo afgesloten der was een actie op www.gsm.nl en daar moest je voor de m35 119,- piek betalen en 40 piek in de maand. Geen aansluitkosten ofzo en dan krijg je 120 belminuten in de maand gratis. Das dus best wel te doen dacht ik zo. Telfort trouwes. Die actie is al over. Maar der is een nieuwe die er op lijkt. Je moet nu 30 piek meer betalen voor de telefoon maar voor de rest is het hetzelfde gebleven. Ik heb gewoon mzzl gehad :)
http://www.gsm.nl/aktie/telfort/amt44.htm
Ik vind de m35 meer voor mij. Ke de 3310 is wel mooier misschien. Maar ik denk dat de M35 wel fijner is.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 17:57 schreef nare man het volgende:
Als je echt niet anders kan, neem dan de 3310... vind em niet mooi, maar altijd beter als die Siemens :)[/quote]Net alsof die Siemens zo slecht is.

Verwijderd

Topicstarter
Oke jongens, bedankt voor de reacties! Welke provider is beter volgens jullie, Duchtone of Telfort. Beide hebben momenteel zeer goede aanbiedingen.

PS: is de nokia 7110 een leuk dingetje?

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Ik zou zeker Dutchtone nemen. Heb ik al sinds februari, en nog nooit 1 probleem gehad (ook in het buitenland werkt alles perfect).

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Maastricht en vlakbij de Belgische grens. Met KPN heb ik nauwelijks bereik in de buurt, dus het kan er alleen maar beter op worden. Bij Dutchtone krijg je de Nokia 7110 voor 89,- bij een Allin180 Abo. Is dit aan te raden of moet ik een ander toestel cq andere provider nemen. Pleez help. Ik begin een beetje wanhopig te worden van die aanbiedingen....
Pagina: 1