[VB] Beetje makkelijke dichtgegooid - Touchscreen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Vind dat het volgende topic een beetje te makkelijk is dichtgegooid:
[topic=504048]

Er is nl meer dan alleen de pricewatch. Heb laatst voor een eigen projectje rondgezocht en een heleboel alternatieven gevonden. In de pricewatch zie ik er zo snel geen onder de 1500 euro, terwijl je ze voor een dollar of 600 in Amerika kan kopen. Dus mocht de topicstarter meelezen:
www.earthlcd.com
www.touchwindow.com
[topic=458621]

en nog ff in het algemeen:
ik vind het prima dat de echt overbodige vragen worden dichtgegooid. Verwijzen naar de search prima, maar in dit geval is verwijzen naar de Pricewatch wel iets te makkelijk........

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Move SM --> [forum=15]
We zijn nu dus op zoek naar een Touch screen, wie weet waar ik die kan vinden?
Dat zijn vragen die je toch wel makkelijk zelf kan beantwoorden na een kleine zoekactie lijkt me ? Dan is de pricewatch slechts een kleine tip daarbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Klopt, maar het gaat me meer om het idee:
als je wilt helpen dan doe je dat (zoals ik in dit geval)
wil je niet helpen dan laat je het topic voor wat het is.

en nogmaals, deze stelregel geldt niet voor de zoveelste vraag over hoelang een VGA kabel max kan zijn. Maar op het gebied van touchscreens is er nog niet zoveel bekend (er zijn wel topics over, dat wel)

een beetje flexibiliteit in de beoordeling eigenlijk dus.... Maargoed, ik heb net ff een mailtje naar de topicstarter gedaan met de info, dus dan moet ie verder maar zien. Case closed wat mij betreft.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er worden ook veel topics geopend met (veel) te weinig informatie in de beginpost.
Leest u even mee:
Ik ben op zoek naar een Touch Screen.
Ze willen dus een touch screen
In een kroeg staat een muziek pc, waar door de week de muziek mee gedraaid wordt.
Dat is heel leuk, muziek is altijd gezellig in de kroeg, maar heeft niet veel met een touch screen te maken.
Nu staat daar een grote monitor en een muis bij, waat niet echt goed werkt in een kroeg.
Kan ik me iets bij voorstellen. Maar heeft ook niet veel met het touchscreen opzich te maken.
We zijn nu dus op zoek naar een Touch screen, wie weet waar ik die kan vinden?
Ja hoor, dat weet ik wel: In de winkel.
Vraag beantwoord.

Veel interessanter zou geweest zijn als de topicstarter ook had vermeld hoe groot hij moet zijn, welke resoluties hij moet ondersteunen, wat zijn budget is e.d.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Je kunt dit soort dingen het best ff direct met de mod zelf regelen ipv. via [LA].
Dan had ie 'em waarschijnlijk nog ff opengegooid voor jouw reply zodat dit straks ook weer met de search terug te vinden is.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 11:11 schreef justmental het volgende:
Je kunt dit soort dingen het best ff direct met de mod zelf regelen ipv. via [LA].
Read again >:)
ik movede 'm zelf dus van SM naar LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 24 mei 2002 11:09 schreef blackd het volgende:
lange teksten en veel quotes
Beetje jammere argumenten die je gebruikt.

Het is altijd leuk om wat info te krijgen over het hoe en waarom van de vraag.

Dat er meer feitelijke info/specs in hadden kunnen staat: prima. klopt.
Op vrijdag 24 mei 2002 11:11 schreef justmental het volgende:
Dan had ie 'em waarschijnlijk nog ff opengegooid voor jouw reply zodat dit straks ook weer met de search terug te vinden is.
daarom stond ie ook in SM :) Is verplaatst naar LA

maargoed, heb verder niet al te veel zin in een enorme discussie, dus laten we het hier maar ff bij houden. Topcistarter heeft antwoord via de mail en ik heb mijn zegje gedaan over het modbeleid vwbt dit topic. tenzij iemand daar commentaar over heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 11:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Beetje jammere argumenten die je gebruikt.
Hoezo jammere argumenten?
Het is altijd leuk om wat info te krijgen over het hoe en waarom van de vraag.
Dat is waar, en is ook prima, en ben ik ook helemaal niet tegen, maar:
Dat er meer feitelijke info/specs in hadden kunnen staat: prima. klopt.
Ik probeerde dus idd aan te geven dat er meer informatie bij had gekund. Nu komt het bij menig tweaker over van: "ik zoek een schermpje, zoek die ff voor me, tnx mazzel ik zie je over een uurtje".
maargoed, heb verder niet al te veel zin in een enorme discussie, dus laten we het hier maar ff bij houden. Topcistarter heeft antwoord via de mail en ik heb mijn zegje gedaan over het modbeleid vwbt dit topic. tenzij iemand daar commentaar over heeft >:)
Hmm okey. Naja ik heb ook mijn zegje gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 24 mei 2002 11:18 schreef blackd het volgende:

[..]

Hoezo jammere argumenten?
[..]
mijn laatste post hierover om je ff gerust te stellen ;) :
ik vind dat je erg uitweid (3 of 4 quotes) over de volgens jouw onnodige info..... Dat vind ik jammer, ik vind het nl wel leuke info (omdat ik zelf ook met zoiets bezig ben). Maar no personal offence want iedereen wil het anders en vandaar ook de kritiek op het modbeleid op GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 24 mei 2002 11:11 schreef Courage het volgende:

[..]

Read again >:)
ik movede 'm zelf dus van SM naar LA
Doe dat dan niet :P
icq/mail/SM

En paste ff dat verhaal van de topicstarter in dat topic :P

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 11:24 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

mijn laatste post hierover om je ff gerust te stellen ;) :
ik vind dat je erg uitweid (3 of 4 quotes) over de volgens jouw onnodige info..... Dat vind ik jammer, ik vind het nl wel leuke info (omdat ik zelf ook met zoiets bezig ben). Maar no personal offence want iedereen wil het anders en vandaar ook de kritiek op het modbeleid op GoT :)
Nou het was meer per regel bekijken van: hoe zit de post in elkaar. Ik vind het ook helemaal niet erg (juist wel leuk) om wat achtergrond informatie over zijn kroeg te lezen (als het maar niet teveel is met pics enzo), maar ik wilde eigenlijk laten blijken dat er zo weinig informatie over dat touchscreen dat ze graag willen, is gepost. Ik vind dus de posting opzich goed, alleen er had wmb wat meer info over een toekomstig scherm in gemogen. Snappie?

Zoals in mijn eerste posting aangegeven:
Veel interessanter zou geweest zijn als de topicstarter ook had vermeld hoe groot hij moet zijn, welke resoluties hij moet ondersteunen, wat zijn budget is e.d.
Dus nog bij de huidige post...

Pagina: 1