Ik denk dat ik maar een cursus japan neem
Verwijderd
hoi
weet jij iets van ragnarok strengh hack?
stuur ff een mailtje naat lingalex@wanadoo.nl
laterzz
laterzz
Verwijderd
NEEOp zondag 23 juni 2002 12:56 schreef finalfantasy het volgende:
hoi
laterzz

Verwijderd
Servers zijn weer Up en supersnel 
HEEEEEEEEEELP
Paardjes in izlude. We worden aangevallen
HEEEEEEEEEELP
Paardjes in izlude. We worden aangevallen
Dammit, ik moet werken 
Nou hopelijk zijn er nog steeds MVPs in de grote steden als ik thuis kom
Verwijderd
Denk het wel, het langste dat iemand overleefde in de shop is minder dan 3 secondenOp zondag 23 juni 2002 16:48 schreef M@NIC het volgende:
In payon schijnt het trouwens NOG erger te zijn.
Vraag me af of iemand 5 baphomets en een nightmare aankan, lijkt me zeer sterk
Verwijderd
Aarrgh, dacht dat die invasion afgelopen was.
Loop ik rustig de shop in in prontera, zit het BARSTENSVOL met sidewinders, nightmares, en baphomets...
Loop ik rustig de shop in in prontera, zit het BARSTENSVOL met sidewinders, nightmares, en baphomets...

Hier een beetje info over Beta 2, dit zou een vertaling zijn van wat er op de JP site staat over beta 2. Maar of de info klopt weet ik niet. Ziet er goed uit, geen totale wipe, maar wel.. ach, kijk zelf maar. 

Ik verdeel m'n geld gewoon over al m'n chars.Op maandag 24 juni 2002 00:37 schreef obsidian het volgende:
Hier een beetje info over Beta 2, dit zou een vertaling zijn van wat er op de JP site staat over beta 2. Maar of de info klopt weet ik niet. Ziet er goed uit, geen totale wipe, maar wel.. ach, kijk zelf maar.
[afbeelding]
Op m'n 59 Archer en 56 Thief kank heel wat kwijt
Alleen jammer dat ik al m'n Dolls + Cards ect kwijtraak.
[EDIT]
ff dat van finalfantasy (Aka devie) uitleggen.
ItSnows en ik liepen weer eens onze vriend te hunten, en we kwamen devie tegen (finalfantasy).
Hij vroeg onze levels (omdat wij gewoon heel Orc Forrest ownen
En toen vroeg ie waarom ik dan zoveel damage deed, en ik antwoorde dat ik een "Strenght Hack" gebruikte.
Ach ja, gewoon alles verkopen en dan een tiara ofzo ervan terugkopen. Dan kan je het geld ervan tenminste nog bewaren.Op maandag 24 juni 2002 08:57 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik verdeel m'n geld gewoon over al m'n chars.
Op m'n 59 Archer en 56 Thief kank heel wat kwijt
Alleen jammer dat ik al m'n Dolls + Cards ect kwijtraak.
[EDIT]
ff dat van finalfantasy (Aka devie) uitleggen.
ItSnows en ik liepen weer eens onze vriend te hunten, en we kwamen devie tegen (finalfantasy).
Hij vroeg onze levels (omdat wij gewoon heel Orc Forrest ownen) en ik antwoorde iets van 18/10.
En toen vroeg ie waarom ik dan zoveel damage deed, en ik antwoorde dat ik een "Strenght Hack" gebruikte.
Verwijderd
Misschien dat diegene die nog meer zeny hebben dan te verdelen is over 3 chars willen delen met de andere mensen
Ik moet nu trouwens wel een 2de char aanmaken anders raak ik mijn Gladius kwijt
Hehe, of gewoon meer chars aanmaken.Op maandag 24 juni 2002 09:20 schreef ItSnows het volgende:
Misschien dat diegene die nog meer zeny hebben dan te verdelen is over 3 chars willen delen met de andere mensen![]()
Verwijderd
Meer accounts dusOp maandag 24 juni 2002 09:21 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehe, of gewoon meer chars aanmaken.
Is er al een datum bekend ?
Ik hoor overal Juli, maar wanneer precies....
Ik hoor overal Juli, maar wanneer precies....
Als je leest wat er staat zou je zien dat alleen alle non-equipped items weggaan.Op maandag 24 juni 2002 09:37 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaan alle items weg
Verwijderd
Volgens mij staat dat er ook!?Op maandag 24 juni 2002 09:21 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hehe, of gewoon meer chars aanmaken.
...
Ik vind ineens wel alleen maar leuke items
Al 1 Skull Ring en 2 stiletto's :P`
edit: megalodon card
Verwijderd
Hello this is Ragnarok Online Operation Team.
Due to the IDC Center transfer and Server Maintenance
We will temporarily shut down the International server from 09:00,June 30 to 18:00,July 5.
(Korean Standard Time).
We apologise that we cause you inconvenience to use the International service of Ragnarok.
We will meet you again with the better service.
Thank you for the cooperation.
Ragnarok Online Operation Team,
Gravity Corp
Verwijderd
meestal 3750 tot 4500Op maandag 24 juni 2002 12:30 schreef riddlermark het volgende:
wie weet wat rough elunium waard is???
op pak0 staat 0z, maar dat lijkt me sterk.
Maar ik zou niet TE hoog met je prijzen gaan zitten aangezien die items min of meer waardeloos zijn als beta 2 komt (je verliest ze toch).
Verwijderd
CharSelectServer ligt eruit dus niet uitloggen als je binnen bent.
Elunium: +- 4k maaaaaaaaar ik zie de prijzen al hard naar onder gaan. Earrings zijn al te koop voor 210.000z (was dik 300.000)
Elunium: +- 4k maaaaaaaaar ik zie de prijzen al hard naar onder gaan. Earrings zijn al te koop voor 210.000z (was dik 300.000)
Maakt niet uit, aangezien alles eruit ligt, ik zie overal closed bij staan. Dus je gaat er vanzelf uit.Op maandag 24 juni 2002 12:36 schreef ItSnows het volgende:
Verwijderd
jah dat klopt, ninja suit zag ik laatst voor 140k, was eerst 180k.Op maandag 24 juni 2002 12:36 schreef ItSnows het volgende:
De economische toestand in de hedendaagse wereld heeft dus ook invloed op RO.
Verwijderd
Speelt er iemand op de JApanse???
Ikke wel dus (effe maar
1 probleem ,ipv die 3 warps naar pron-payon-morroc ,is er een warp die dat kasteel ingaat .
WTF moet je daar dan doen ,of eruit geraken ???
Ikke wel dus (effe maar
1 probleem ,ipv die 3 warps naar pron-payon-morroc ,is er een warp die dat kasteel ingaat .
WTF moet je daar dan doen ,of eruit geraken ???
Verwijderd
hier nog iemand die een rough elunium wil kopen voor 3k???
ik raak er maar niet af
ik speel op Loki
ik speel op Loki
Verwijderd
yegor: dat is de trainingsground 
metal-kool4: nog niks. In beta2 zou een merchant deze wel eens kunnen veranderen door het combineren van items. Rough Elunium word dat normale Elunium en dat is veel waard (kun je nog niks mee maar ala het glittert)
metal-kool4: nog niks. In beta2 zou een merchant deze wel eens kunnen veranderen door het combineren van items. Rough Elunium word dat normale Elunium en dat is veel waard (kun je nog niks mee maar ala het glittert)
Verwijderd
JA ik weet het ,maar hoe geraak je vandaar in de steden (portals naar steden=weg ,wel portal in kasteel)
Verwijderd
Ok.. ik ga niet meer spelen tot beta2 er is?
De char verliest alle non-equipted items.
En het geld dan? (ik zit nu in level 17, en ik heb 170k)
verliest ie ook al het geld?
Of moet ik me char nu gewoon de duurste dingen laten aantrekken?
Het begint nu aardig irritant te worden dat je niet eerst even leest wat er staat voor je dingen begint te vragen dude...Op maandag 24 juni 2002 16:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ok.. ik ga niet meer spelen tot beta2 er is?
Verwijderd
Rustig aan man 
Lezen zuigt
> maar goed ik zal het wel ff doorlezen
-EDIT-
Ik heb het al
Ik ga nu gewoon al mijn stuff verkopen
(ninjasuit enz)
Anders zakken de prijzen nog meer
-EDIT-
Lezen zuigt
-EDIT-
Ik heb het al
Ik ga nu gewoon al mijn stuff verkopen
Anders zakken de prijzen nog meer
-EDIT-
Onzin, ik ben rustig, en als wij het uitleggen zal je het ook moeten lezen, dus voortaan iets minder lui zijn joh. Het staat er heel duidelijk uitgelegd. Het is alleen te hopen dat het ook echt klopt.Op maandag 24 juni 2002 16:05 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Rustig aan man
Lezen zuigt> maar goed ik zal het wel ff doorlezen
Verwijderd
btw voor hoeveel verkoop ik een wolfcard??
iedereen loopt te kloten dat 20k teveel is !!
op ro.pak0 : sell :20k
dus...
dus...
Verwijderd
yegor: prijzen vallen nu met de seconde naar beneden 
Ik hoop nog vlug even een Earring te kunnen kopen voor het plat gaat
Ik hoop nog vlug even een Earring te kunnen kopen voor het plat gaat
Verwijderd
DUS ga je onder de 20K zitten..lmd..Op maandag 24 juni 2002 16:14 schreef yegor het volgende:
btw voor hoeveel verkoop ik een wolfcard??
dus...
15-17K ofzo, maar of iemand m wil kopen is een ander verhaal...voor 10-12K verkoop je m denk ik wel snel.
Vandaag is het grote opruim dag, iig voor mij 
Al m'n geld + items verdelen over alle chars diek heb.
En dan is het wachten
Al m'n geld + items verdelen over alle chars diek heb.
En dan is het wachten

Verwijderd
Ja en ik moet weer verdeelslaaf spelen

MIjn items zijn al verdeeld over 2 chars (helaas
).
MIjn items zijn al verdeeld over 2 chars (helaas
Verwijderd
Komt beta 2 nou na die verplaatsing van de servers?
Want zover ik het berichtje begrijp gaan ze alleen de verbindingen verbeteren door een andere hosting te gebruiken.
Want zover ik het berichtje begrijp gaan ze alleen de verbindingen verbeteren door een andere hosting te gebruiken.
Verwijderd
pffffffff lekker stil in deze topic 
bwa ik denk dat ik VEEEEEEEEL minder ga spelen eens ik NWN heb
bwa ik denk dat ik VEEEEEEEEL minder ga spelen eens ik NWN heb
Heeft/weet er iemand nog brooches te koop? Damascus mag ook...
Heeft iemand uit dit Topic wel eens (het eerder ontworpen en wel later uitgebrachte) Dark Age of Camelot gespeeld ?
Weet je, ik krijg een steeds toenemende hekel aan Gravity en Ragnarok.
Verwijderd
Wie niet?Op woensdag 26 juni 2002 17:08 schreef obsidian het volgende:
Weet je, ik krijg een steeds toenemende hekel aan Gravity en Ragnarok.
Zooi is weer eens (altijd eigenlijk) down

[edit]
"dual login" rrright... ik weet niet wat voor ranzige programmeurs ze daar hebben zitten maar die dual login zooi slaat nergens op..
Dat is echt puur om vertraging te veroorzaken met het inloggen omdat de servers gewoon te zwak zijn...als ze dan een normale timeout maken ofzo...

Maargoed ze geven niet graag toe dat hun servers 100% bagger zijn blijkbaar

Hou es op met zeiken man, godverOp woensdag 26 juni 2002 17:30 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Wie niet?
[edit]
"dual login" rrright... ik weet niet wat voor ranzige programmeurs ze daar hebben zitten maar die dual login zooi slaat nergens op..
Dat is echt puur om vertraging te veroorzaken met het inloggen omdat de servers gewoon te zwak zijn...als ze dan een normale timeout maken ofzo...
Tis een beta en tis gratis! Die mensen bij Gravity zitten dag en nacht te werken voor ons om et spel beter te maken en ze krijgen er nu geen moer voor terug! Zelfs voor mensen buiten Azie waar het spel oorspronkelijk niet voor bedoeld was, maar vanwege de enorme stress op de alpha servers hebben ze internationale servers ingezet.
Maar mensen zoals jij verneuken de sfeer rondom et spel. Wacht gewoon geduldig, ze zijn nu bezig met beta2 zodat jij binnenkort weer aan je trekken komt...

Show some respect man....
*Zo dat lucht op*

Signature?
Mmm, dat verhaal gaat niet helemaal op hoor. Ze doen er vrij weinig aan en ze vertellen helemaal niks. Daar had ik het over eigenlijk. Net als Beta 2, wat vertellen ze daar nou eigenlijk over? Wel of geen wipe? Geld houden of alles kwijt. Wanneer gaan ze er nou aan beginnen? Waarom is er altijd zoveel lag? Wat is die double login/disconnect crap nou de hele tijd?
Je kan ze de hand boven het hoofd blijven houden door te zeggen het is gratis en het is een beta, maar dit soort problemen hoor je gewoon op te kunnen lossen, of in elk geval laten zien dat je er iets aan wilt gaan doen.
Ze zeggen dat we hun dierbaar zijn, maar alle info die we krijgen moeten we van de japanse site afhalen. Verder laten ze duidelijk zien dat ze niks om ons geven door ons te weren van de JP servers, maar wel alle japanners, thais en weet ik veel toe te laten op de EN servers, en de servers vaak hele dagen down te laten (al is dat de laatste tijd iets beter) zonder ons te vertellen waarom.
Beta of niet, je mag je "dierbare" beta-testers toch wel iets beter behandelen en informeren hoor. Een stukje tekst op je wegpage staat er binnen 5 minuten, kan me niet voorstellen dat ze daar geen tidj voor hebben...
En dat lucht ook op.
Je kan ze de hand boven het hoofd blijven houden door te zeggen het is gratis en het is een beta, maar dit soort problemen hoor je gewoon op te kunnen lossen, of in elk geval laten zien dat je er iets aan wilt gaan doen.
Ze zeggen dat we hun dierbaar zijn, maar alle info die we krijgen moeten we van de japanse site afhalen. Verder laten ze duidelijk zien dat ze niks om ons geven door ons te weren van de JP servers, maar wel alle japanners, thais en weet ik veel toe te laten op de EN servers, en de servers vaak hele dagen down te laten (al is dat de laatste tijd iets beter) zonder ons te vertellen waarom.
Beta of niet, je mag je "dierbare" beta-testers toch wel iets beter behandelen en informeren hoor. Een stukje tekst op je wegpage staat er binnen 5 minuten, kan me niet voorstellen dat ze daar geen tidj voor hebben...
En dat lucht ook op.
Weet je hoe dat komt ?Op woensdag 26 juni 2002 17:30 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Wie niet?
Door mensen die bots gebruiken.
Die telkens op de servers zitten te hammeren, kijk maar naar de login.
Okay das niet 100% de reden, maar speelt wel enorm mee.
Nog voor de tijd dat jij speelde was er een probleem dat characters dubbel raakten.[edit]
Bv Payon Caves lag vol met lijken maar die mensen waren allang weer gerespawnt.
Dat veroorzaakte een enorme lag, vandaar dat die beveiliging erin zit.
En tegenwoordig is dit alleen maar erger omdat de login het niet kan bij houden door het gehammer van die bot users

idd het informeren van de users is echt zwaar slecht.Op woensdag 26 juni 2002 18:03 schreef obsidian het volgende:
knip
Alleen, ze zijn het je helemaal niet verplicht (zie: beta tester).
Enneuh, jij had toch zo'n lijstje met wat er ging gebeuren
En zover ik weet komt er _geen_ wipe out, en dat was alweer een tijdje bekend.
En ook de 2de fase van de Beta zal open zijn.
Verwijderd
Vind het ook zo leuk dat Gravity het op bots schuift (en iedereen het nog gaat geloven ook), en "hackers" (blijkbaar weten ze dus niet waar de term hacker voor staat maargoed).Op woensdag 26 juni 2002 18:11 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt ?
Door mensen die bots gebruiken.
Die telkens op de servers zitten te hammeren, kijk maar naar de login.
Okay das niet 100% de reden, maar speelt wel enorm mee.
[..]
Nog voor de tijd dat jij speelde was er een probleem dat characters dubbel raakten.
Bv Payon Caves lag vol met lijken maar die mensen waren allang weer gerespawnt.
Dat veroorzaakte een enorme lag, vandaar dat die beveiliging erin zit.
En tegenwoordig is dit alleen maar erger omdat de login het niet kan bij houden door het gehammer van die bot users
[..]
idd het informeren van de users is echt zwaar slecht.
Alleen, ze zijn het je helemaal niet verplicht (zie: beta tester).
Enneuh, jij had toch zo'n lijstje met wat er ging gebeuren
En zover ik weet komt er _geen_ wipe out, en dat was alweer een tijdje bekend.
En ook de 2de fase van de Beta zal open zijn.
Aangezien de bots er alleen voor zorgen dat de login server plat gaat, maar ABSOLUUT de gameservers niet, 1 bot zorgt voor minder lag als 1 echte speler, denk daar maar eens over na..
Verwijderd
NIET op de man spelen graagOp woensdag 26 juni 2002 17:52 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Verwijderd
Om een voorbeeld te geven van het probleem met de Dual Login onderstaande pix:
Als je goed kijkt zie je dat de
• minimap Izlude aangeeft;
• de map waarin de char zich bevind niet Izlude is (het is zuid Payon).
Wat was er aan de hand?
Ik werd gedisconnect met char 1 en logde daarna met char 2 in. Char 1 bevond zich idd. op deze plek. Char 2 bevond zich idd. in Izlude.
Probleem is dat de Disconnect -niet- de char uit de map verwijderd en dit dient dus eerst te gebeuren voordat je weer kunt inloggen.
Als je goed kijkt zie je dat de
• minimap Izlude aangeeft;
• de map waarin de char zich bevind niet Izlude is (het is zuid Payon).
Wat was er aan de hand?
Ik werd gedisconnect met char 1 en logde daarna met char 2 in. Char 1 bevond zich idd. op deze plek. Char 2 bevond zich idd. in Izlude.
Probleem is dat de Disconnect -niet- de char uit de map verwijderd en dit dient dus eerst te gebeuren voordat je weer kunt inloggen.

M@NIC, ik wil niet weer de persoon zijn die de bots verdedigd, maar dat hameren doen ze al een tijdje niet meer hoor, bijna alle bots wachten gewoon 5 seconden tot ze weer gaan proberen in te loggen. En bots veroorzaken geen extra lag. Als je nu kijkt dat zijn er meestal iets van 8k users online als het druk is, en ongeveer 4k als het rustig is, ik merk tussen die twee gevallen maar weinig verschil qua lag. Vooral in bepaalde gebieden is het heel goed te merken. Gewoon de gebieden die allemaal samen op de server staan, kijk eens naar server 2 en 5, daar staan veel gebieden op die allemaal nog eens druk bezocht worden ook. Dat is gewoon niet goed verdeeld.
Als ze nu al geen 8k users aankunnen, wat gaat er dan gebeuren als het spel op de markt komt? Gaan ze dan ook elke dag de login server platleggen omdat ze het niet aankunnen?
Ik wil niet zeggen dat het allemaal hun schuld is, maar een beetje serieus bedrijf gaan dit soort problemen (lag en inlogproblemen) aanpakken in hun testfase. In plaats daarvan krijgen we dingen zoals het leuk outfaden van chars als ze disconnecten, nieuwe messages (terwijl je toch altijd dezelfde te zien krijgt) en dingetjes verzinnen die alleen voor de admins te gebruiken zijn.
Ze hebben een mooi concept bedacht, het spel opzich vind ik erg leuk. Maar de manier waarop ze omgaan met de echte problemen slaat nergens op.
--edit--
oh ja, ik had dat lijstje idd gepost, maar zoals ik al zei het ik dat ook weer van iemand anders die het weer vertaald zou hebben van de JP site, dus of het klopt weet ik niet, en aangezien het over de EN servers gaat vind ik het ronduit belachelijk dat ze dat niet even op de EN site posten.
Als ze nu al geen 8k users aankunnen, wat gaat er dan gebeuren als het spel op de markt komt? Gaan ze dan ook elke dag de login server platleggen omdat ze het niet aankunnen?
Ik wil niet zeggen dat het allemaal hun schuld is, maar een beetje serieus bedrijf gaan dit soort problemen (lag en inlogproblemen) aanpakken in hun testfase. In plaats daarvan krijgen we dingen zoals het leuk outfaden van chars als ze disconnecten, nieuwe messages (terwijl je toch altijd dezelfde te zien krijgt) en dingetjes verzinnen die alleen voor de admins te gebruiken zijn.
Ze hebben een mooi concept bedacht, het spel opzich vind ik erg leuk. Maar de manier waarop ze omgaan met de echte problemen slaat nergens op.
--edit--
oh ja, ik had dat lijstje idd gepost, maar zoals ik al zei het ik dat ook weer van iemand anders die het weer vertaald zou hebben van de JP site, dus of het klopt weet ik niet, en aangezien het over de EN servers gaat vind ik het ronduit belachelijk dat ze dat niet even op de EN site posten.
Wie denkt er trouwens dat de spelers van nu ook de mensen zullen zijn die het spel gaan spelen als het final is?
Ik denk persoonlijk dat alle mensen die het nu spelen het spel en Gravity zo zat zijn dat ze het spel nooit meer willen zien. Het duurt gewoon veel te lang. Alle nieuwe dingen duren eeuwen voordat ze erin komen. En de fouten zijn er niet eens uit.
Er moeten wel heel erg veel nieuwe dingen in de final zitten willen mensen het nog kopen. Ik denk dat ik nog een paar weken beta 2 speel en er dan volledig op uitgekeken ben. Ik gok dat er ook al een beta 3 komt.
Ze proberen speelduur te rekken door alles "onbereikbaar" te maken. Zo duurt het maanden voor je een fatsoenlijk level bent en zelf leuke dingen kan vinden, compleet nutteloze dingen zijn er genoeg maar zijn onbetaalbaar, bruikbare items zijn er te weinig. Te weinig variatie in wapens en classes en te veel problemen...
Als het nog lang duurt voor de final komt, denk ik dat het spel is doodgebloed. Het leuke en vernieuwende is eraf en het is alleen nog maar een potje ergernis wat je erdoor krijgt.
Zoals ik al zei, de echt leuke features laten te lamg op zich wachten elke keer. En wil je er gebruik van maken moet je eerst opnieuw beginnen (wipe) en hopen dat je het nog mag meemaken dat je zelf een tiara vind voor de volgende wipe.
Ja, ik begin het gezeik een beetje zat te worden. Je kan niet eens je merc een dagje laten staan zonder 5 keer eruit gegooid te worden wegens een double login? (hoezo, ik zat er toch al in?) of gewoon een disconnect zonder reden.
Het is gratis en een beta, maar dat kan niet alles goedmaken!
Ik denk persoonlijk dat alle mensen die het nu spelen het spel en Gravity zo zat zijn dat ze het spel nooit meer willen zien. Het duurt gewoon veel te lang. Alle nieuwe dingen duren eeuwen voordat ze erin komen. En de fouten zijn er niet eens uit.
Er moeten wel heel erg veel nieuwe dingen in de final zitten willen mensen het nog kopen. Ik denk dat ik nog een paar weken beta 2 speel en er dan volledig op uitgekeken ben. Ik gok dat er ook al een beta 3 komt.
Ze proberen speelduur te rekken door alles "onbereikbaar" te maken. Zo duurt het maanden voor je een fatsoenlijk level bent en zelf leuke dingen kan vinden, compleet nutteloze dingen zijn er genoeg maar zijn onbetaalbaar, bruikbare items zijn er te weinig. Te weinig variatie in wapens en classes en te veel problemen...
Als het nog lang duurt voor de final komt, denk ik dat het spel is doodgebloed. Het leuke en vernieuwende is eraf en het is alleen nog maar een potje ergernis wat je erdoor krijgt.
Zoals ik al zei, de echt leuke features laten te lamg op zich wachten elke keer. En wil je er gebruik van maken moet je eerst opnieuw beginnen (wipe) en hopen dat je het nog mag meemaken dat je zelf een tiara vind voor de volgende wipe.
Ja, ik begin het gezeik een beetje zat te worden. Je kan niet eens je merc een dagje laten staan zonder 5 keer eruit gegooid te worden wegens een double login? (hoezo, ik zat er toch al in?) of gewoon een disconnect zonder reden.
Het is gratis en een beta, maar dat kan niet alles goedmaken!
Mja, de final 
Das volgens mij nog een hele tijd weg.
Alleen zouden de koreanen al over een paar maanden moeten betalen

Anyway, ik ga er denk ik wel zeker niet voor betalen.
Ookal denk ik dat er echt veel gaat veranderen met Beta2.
Wat ik tot nu toe heb gehoord en gezien is echt super.
Maar ook dat zal op den duur saai worden.
Ach...ik zie wel.
Maar als ik wil betalen voor een spel, MMORPG, dan is dat eerder The Sims Online.
OMG...
Dies echt geniaal!!!
Ik dwaal een beetje af
Ach er zijn zat andere spelen waar ik eerder voor zou betalen.
Bijvoorbeeld lijkt me DAOC ook wel wat.

Das volgens mij nog een hele tijd weg.
Alleen zouden de koreanen al over een paar maanden moeten betalen

Anyway, ik ga er denk ik wel zeker niet voor betalen.
Ookal denk ik dat er echt veel gaat veranderen met Beta2.
Wat ik tot nu toe heb gehoord en gezien is echt super.
Maar ook dat zal op den duur saai worden.
Ach...ik zie wel.
Maar als ik wil betalen voor een spel, MMORPG, dan is dat eerder The Sims Online.
OMG...
Dies echt geniaal!!!
Ik dwaal een beetje af
Ach er zijn zat andere spelen waar ik eerder voor zou betalen.
Bijvoorbeeld lijkt me DAOC ook wel wat.
Verwijderd
Tis nogal simpel...als ik ervoor betaal eis ik 99% uptime garantie..
Als ze die kunnen leveren wil ik er best voor betalen (niet teveel iig)
Zoals het nu is is het iig zwaar belachelijk, als ze denken dat dit goede reclame is...
Als ze die kunnen leveren wil ik er best voor betalen (niet teveel iig)
Zoals het nu is is het iig zwaar belachelijk, als ze denken dat dit goede reclame is...

Ehh wel een dag eerder down, maar niet een dag eerder weer up?Hello this is Ragnarok Online Operation Team.
We beg your forgiveness that we have to shut dwon server 1 day earlier than we noticed.
The International Server will be shut down on 16:30,
June 29(Korean Standard Time).
Besides we hope you will understand that we have no choice except the shutdown right this time.
We will meet you again on July 5.

Ach ja... ik ben maar weer aan de D2 geslagen.
Ik heb zo'n beetje alles verkocht dat ik niet mee kan nemen naar Beta 2.Op zaterdag 29 juni 2002 18:31 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ehh wel een dag eerder down, maar niet een dag eerder weer up?Vreemd. Maarre... dit was toch voor een move he? Toch niet voor Beta2? Offe... heb ik ergens een berichtje gemist? Anders ben ik niet zo blij, ik heb namelijk mijn geld en spullen nog niet verdeeld over mijn chars.
Ach ja... ik ben maar weer aan de D2 geslagen.Ik had gewoon mijn chars nog zeg, alleen mijn mules was ik kwijt helaas...
Alleen m'n geld nog.
Verwijderd
vraagje: wat is D2Op zaterdag 29 juni 2002 18:31 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ehh wel een dag eerder down, maar niet een dag eerder weer up?Vreemd. Maarre... dit was toch voor een move he? Toch niet voor Beta2? Offe... heb ik ergens een berichtje gemist? Anders ben ik niet zo blij, ik heb namelijk mijn geld en spullen nog niet verdeeld over mijn chars.
Ach ja... ik ben maar weer aan de D2 geslagen.Ik had gewoon mijn chars nog zeg, alleen mijn mules was ik kwijt helaas...
Diablo 2Op zondag 30 juni 2002 12:00 schreef riddlermark het volgende:
[..]
vraagje: wat is D2
Verwijderd
ik ook... nu nog wachten op beta 2Op zondag 30 juni 2002 01:13 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alles verkocht dat ik niet mee kan nemen naar Beta 2.
Alleen m'n geld nog.
Dan gaan de servers gewoon up ?Op vrijdag 05 juli 2002 07:34 schreef meme1000 het volgende:
Hij komt om 11 uur!!! over 3 en een half uur dus! en k moe werken
Toch niet beta 2 hoop ik
Helaas pindakaas:
Nog even geduld dus...Hello this is Ragnarok Online Operation Team.
Unfortunately we inform the opening schedule of international server is delayed again
due to unexpected situation happened in San Diego, CA USA.
At Present the official website is fully recovered but the connection between each game servers and Data Base are not yet.
According to the Schedule,
Estimate time of serverup is 18:00,July 9 Tuesday(Korean Standard Time).
Once again we apologise that we fall short of your expectation way too far this time.
See you on July 9.
Gravity Corp.
Mja echt veel kunnen ze d'r niet aan doen he 
[EDIT]
Obsidian, ik denk dat ze dit bedoelen.
Gaarne nier verder offtopic

[EDIT]
Obsidian, ik denk dat ze dit bedoelen.
Gaarne nier verder offtopic
Verwijderd
Wat een lachertje dat bedrijf...Estimate time of serverup is 18:00,July 9 Tuesday(Korean Standard Time).
Once again we apologise that we fall short of your expectation way too far this time.
See you on July 9.

Verwijderd
Nope..Op vrijdag 05 juli 2002 20:37 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik wil beta2 ....![]()
Maybe 9 juli
Thats just great!We inform you that the re-opening of international server will
bring away the Beta 2 at the same time.
Meanwhile the pre-arranged opening time has changed
from July 9 into July 16,Tuesday 10:00(Korean Standard Time)
We hebben dus voor de laatste keer Beta1 gespeelt ?
Nou...daar gaat m'n bling bling

Oh, nou dan rammen we toch gewoon op char select zoals normaal gesproken7. When died,5% of EXP points are reduced as the Death Penalty.
When died in Dungeon,equipped item could be dropped by 3% chance.
Also these probabilities will be affected by Alignment soon.
Right? RIGHT!
Niet dus8. Right after using Skill or during fight,it is impossible to exit the Game.
Vraag me toch af hoe ze me van de reset knop af willen houden
Ehhh, dus ik ben al mijn zeny ook kwijt? Damn! Das nie leuk... Nou ja. Gaan we maar weer opnieuw beginnen.Op maandag 08 juli 2002 10:35 schreef M@NIC het volgende:
Thats just great!
We hebben dus voor de laatste keer Beta1 gespeelt ?
Nou...daar gaat m'n bling bling
Ik ben bang dat het je niet zal redden aangezien de server je dan gewoon nog een paar seconden ingelogd houdt. Tijd zat om jou char om zeep te helpen lijkt me. Zeker omdat jij er niet meer mee speelt en verdedigd. (sitting duck)Niet dus
Vraag me toch af hoe ze me van de reset knop af willen houden![]()
Nee nee, je mag 10.000z per level houden.Op maandag 08 juli 2002 10:44 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ehhh, dus ik ben al mijn zeny ook kwijt? Damn! Das nie leuk... Nou ja. Gaan we maar weer opnieuw beginnen.
Oja, plus alle items die je niet hebt ge-equiped verdwijnen ook, ook wat er in je kapra zit.
Dus ik ben lvl 43 ofzo dan mag ik 430k houden, de rest gaat weg.
Of ik me nu wel of niet verdedig met een magician, dat maakt niet uit[..]
Ik ben bang dat het je niet zal redden aangezien de server je dan gewoon nog een paar seconden ingelogd houdt. Tijd zat om jou char om zeep te helpen lijkt me. Zeker omdat jij er niet meer mee speelt en verdedigd. (sitting duck)
Nee ok, maar een reset van je PC zal je dus niet redden.Op maandag 08 juli 2002 10:50 schreef M@NIC het volgende:
Of ik me nu wel of niet verdedig met een magician, dat maakt niet uit
Maar ik zie weer iets nieuws staan. Serverup zou op 9 Juli zijn, maar je kan pas vanaf 10 Juli de nieuwe beta2 client downloaden. Optewel, de serverup is weer met een dag uitgesteld.
Hehe nee niet echt:Op maandag 08 juli 2002 10:53 schreef obsidian het volgende:
[..]
Nee ok, maar een reset van je PC zal je dus niet redden.
Maar ik zie weer iets nieuws staan. Serverup zou op 9 Juli zijn, maar je kan pas vanaf 10 Juli de nieuwe beta2 client downloaden. Optewel, de serverup is weer met een dag uitgesteld.
*zucht*Op maandag 08 juli 2002 10:56 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Hehe nee niet echt:
kunnen ze ons niet van 9 juli tot 12 juli beta 1 laten spelen en daarna beta2 erop zetten? Kan ik nog even mijn geld en items verdelen.
Idd, gelukkig benk m'n items allemaal al kwijt.Op maandag 08 juli 2002 11:00 schreef obsidian het volgende:
[..]
*zucht*
kunnen ze ons niet van 9 juli tot 12 juli beta 1 laten spelen en daarna beta2 erop zetten? Kan ik nog even mijn geld en items verdelen.
Alleen had ik ff geen zin meer om m'n geld te verdelen
Verwijderd
36 keer de datum uitstellen en uiteindelijk zitten ze toch zo dicht bij beta 2 dat ze denken laten we maar gelijk beta 2 eropgooien.

Iedereen verliest nu verschrikkelijk veel items..
ole ole gravity.. (
)

Iedereen verliest nu verschrikkelijk veel items..
ole ole gravity.. (

Verwijderd
Ik heb je gewaarschuwdOp maandag 08 juli 2002 11:02 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Idd, gelukkig benk m'n items allemaal al kwijt.
Alleen had ik ff geen zin meer om m'n geld te verdelen
Volgens mij ben ik 12 Leafs of Hinalle kwijt and that's it
Geen idee wat ik kwijt ben, denk er liever niet aan...Op dinsdag 09 juli 2002 19:10 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik heb je gewaarschuwd
Volgens mij ben ik 12 Leafs of Hinalle kwijt and that's it
Verwijderd
url ?Op woensdag 10 juli 2002 03:02 schreef ugamer het volgende:
begin wel opnieuw denk ik. zometeen maar ff beta 2 downloaden
Verwijderd
Bwhahahaa wat een stelletje prutsende amateurs 
Zelfs dit uitstellen

Zelfs dit uitstellen

Hello this is Ragnarok Online Operation Team.
We apologiese that we have to postpone the Scheduled offering time of
Beta 2 Client.
The pre-arranged time was 13:00,July 10 today
but it has been re-scheduled to 18:00, 5 hours later than expected.
Thank you.
Gravity Corp.
Update:
Hoop idd niet dat ze ineens het idee krijgen om er een pay versie van te maken.
Ach ja, wat heb je aan de beta2 client als je toch nog niet kan spelen?Hello this is Ragnarok Online Operation Team.
The offering time of Beta 2 Client
has been postponed without an approximate appointment again.
But we are trying to bring it away as soon we can,
Please understand and wait with patient.
Thank you.
Raganrok Online Operation Team,
Gravity Corp.
Verwijderd
OMFG, dat ene bericht hebben ze weggehaald en nu weer deze?Op woensdag 10 juli 2002 13:46 schreef obsidian het volgende:
Update:
[..]
Ach ja, wat heb je aan de beta2 client als je toch nog niet kan spelen?
Wat is dat in godsnaam voor bedrijf?
Stellen alles maar uit, heb vrij weinig zin om te gaan betalen voor de final versie als alles op zo'n manier moet

Dit topic is gesloten.