Geloof dat iemand de items + geld had gepakt en verder niet.Op donderdag 06 juni 2002 13:28 schreef ScitzoFreak het volgende:
Wie gebruikt mijn chars nu?
Nou jah, ik hoef ze iig niet
Verwijderd
icq=aanOp donderdag 06 juni 2002 13:47 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Scitzo kan je ff op msn of ICq komen..
Verwijderd
was je nummer dan? krijg namelijk geen athorize meldingOp donderdag 06 juni 2002 10:33 schreef yegor het volgende:
en authorize mij dan ook ff
Maar regel die aub ff anders in plaats van in dit topic
[EDIT]
Oeps, sorry iets te laat

Via ICQ ofzo.Op donderdag 06 juni 2002 14:55 schreef ItSnows het volgende:
Niet via dit topic..
Regel dat maar op een andere manier
Ik hoop dat de problemen met inloggen en zware lag snel opgelost zijn, wil ik weer eens spelen, kan het niet. Nu krijg ik natuurlijk weer de hele tijd ItSnows die vraagt wanneer ik kom spelen
There is no magic.
Verwijderd
Will: van de week (ma en di) was RO supersnel. Alleen de chat en party werkten blijkbaar niet.
Wat denk je van als we er in kunnen komen?Op donderdag 06 juni 2002 16:23 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Wanneer gaan we wat met de GoT gang doen?
Verwijderd
Ik kan er telkens wel inOp donderdag 06 juni 2002 16:24 schreef obsidian het volgende:
[..]
Wat denk je van als we er in kunnen komen?
Gedoe over ICQ nummers ed. doe je maar via mail, of weet ik veel wat. Nogal weinig toevoegend namelijk.Op donderdag 06 juni 2002 14:55 schreef ItSnows het volgende:
Niet via dit topic..
Regel dat maar op een andere manier
There is no magic.
ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/ragnarok/
er staat een bestand SETUP_BETA2.exe
ach laat maar ik had toch al gehoord dat ze die eene registartie nummer ECHT cheken dus heb ik maar de downen gestopt.. had toch geen zin in..
Verwijderd
Eh morrocOp donderdag 06 juni 2002 16:31 schreef obsidian het volgende:
Mmm, rond Pron ligt alles eruit (nee niet op de statuspagina nee) maar ik kom er totaal niet in, en raad eens waar ik sta?
Verwijderd
ehmz > waar mee gestoptOp donderdag 06 juni 2002 22:47 schreef CKY2002 het volgende:
nu ik lees dat de bunny quest nog steeds nie terug is ben ik toch wel blij dat we gestopt zijn. Alhoewel groot worden altijd wel leuk is. maar ja..Enjoy the game ik blijf het topic nog wel ff volgen
Verwijderd
dan maar weer opnieuw die update downloaden zodat me ragnarok het weer doet
Dat neem ik me dus ook elke keer weer voor ja. Maar ja, elke keer denk ik daar weer aan als het te laat is, en ragexe dus verprutst is.Op donderdag 06 juni 2002 23:06 schreef meme1000 het volgende:
hmmm... exp viewer doet het niet met de nieuweste patch
dan maar weer opnieuw die update downloaden zodat me ragnarok het weer doet(volgende keer ff backup maken van ragexe.exe)
Je kan ook gewoon een oudere downen @ ro.pak0 en die vervolgens patchen met exp viewer.Op donderdag 06 juni 2002 23:06 schreef meme1000 het volgende:
hmmm... exp viewer doet het niet met de nieuweste patch
dan maar weer opnieuw die update downloaden zodat me ragnarok het weer doet(volgende keer ff backup maken van ragexe.exe)
Hehe, das een generatie voor jou/jullieOp donderdag 06 juni 2002 22:53 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
ehmz > waar mee gestopt
Maar Margera ga je wel weer met Nocte spelen als de 2de fase er is
Hoezo? Nocte is toch niet meer van hem, die heeft hij toch weggegeven?Op donderdag 06 juni 2002 23:11 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Hehe, das een generatie voor jou/jullie![]()
Maar Margera ga je wel weer met Nocte spelen als de 2de fase er is![]()
BroersOp donderdag 06 juni 2002 23:13 schreef obsidian het volgende:
[..]
Hoezo? Nocte is toch niet meer van hem, die heeft hij toch weggegeven?

Je hebt Jaap en je hebt Rob.
Rob = Nocte & Jaap = Margera

Ze doen het wel op de test server, maar alleen om zo de diehard spelers eruit te vissen.
(alleen lvl 70+ mag mee doen)
Over de engelse is nog helemaal niet bekend hier over

En het lijkt me ook een beetje

Ik ben alleen wel bang dat wanneer we beta 2 krijgen (die dus veel uitgebreider is dan beta 1) we dus nog meer problemen krijgen met lag enzo.
Contact me dan maar ff via ICQ, ik heb wel een leuk baantje
Verwijderd
ikke welOp vrijdag 07 juni 2002 11:05 schreef M@NIC het volgende:
Trouwens, zijn er nog mensen die net begonnen zijn en snel 10k willen verdienen ?
Contact me dan maar ff via ICQ, ik heb wel een leuk baantje
op loki of choas?

Maar euh.... ICQ.
Verwijderd
Dus dat baantje moet maar ff wachten.
Verwijderd
jah moet maar heOp vrijdag 07 juni 2002 13:29 schreef M@NIC het volgende:
Jah...login en char servers zijn alweer een tijdje down.
Dus dat baantje moet maar ff wachten.
maar wrom zeg je niks trug op ICQ???
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Oh je moet ff op ItSnows wachten, over 3 uurtjes heeft ie vakantie.
Hij wil het je vast allemaal wel uitleggen

Hoe gaat het in zijn werk: Hak op alles wat beweegt (behalve andere players)
Hoe krijg je een job: Basic Skill level van 9 (job level 10), dus even flink doorhakken, en dan kan je een job kiezen in bepaalde steden. Archer: Payon, Swordie: Izlude, Acolyte: Prontera, Thief: Morroc, Mage: Geffen.
Geld: Alle items oppakken van monsters die je hebt gemold.
En die job/base level up betekent dat je een level hoger bent gekomen door de experience die je behaald door monsters te mollen.
There is no magic.
Verwijderd
ik heb redelijk veel vrije tijdOp vrijdag 07 juni 2002 14:15 schreef M@NIC het volgende:
Wie heeft teveel vrije tijd ?
Oh je moet ff op ItSnows wachten, over 3 uurtjes heeft ie vakantie.
Hij wil het je vast allemaal wel uitleggen![]()
dank u, maar ehm ligt het aan mij of kom ik gewoon niet op de servers, ik druk op login: YOU HAVE BEEN DISCONNECTEDOp vrijdag 07 juni 2002 14:20 schreef The Will het volgende:
We moeten maar eens een guide maken voor beginners die te bang zijn om dingen uit te proberen
Hoe gaat het in zijn werk: Hak op alles wat beweegt (behalve andere players)
Hoe krijg je een job: Basic Skill level van 9 (job level 10), dus even flink doorhakken, en dan kan je een job kiezen in bepaalde steden. Archer: Payon, Swordie: Izlude, Acolyte: Prontera, Thief: Morroc, Mage: Geffen.
Geld: Alle items oppakken van monsters die je hebt gemold.
En die job/base level up betekent dat je een level hoger bent gekomen door de experience die je behaald door monsters te mollen.
mmm..
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ligt aan jou...Op vrijdag 07 juni 2002 14:37 schreef robertos het volgende:
[..]
dank u, maar ehm ligt het aan mij of kom ik gewoon niet op de servers, ik druk op login: YOU HAVE BEEN DISCONNECTED
mmm..
jeez, leest er ooit iemand wel eens de eerste pagina? Of iig een aantal posts...

Nee, die servers zijn gewoon verrot, ze doen het volgens de statuspagina wel, maar je komt er nooit in.
Nee hoor: LoginServer 66.179.34.18 6900 Dead Login Server (EN common)Op vrijdag 07 juni 2002 14:39 schreef obsidian het volgende:
[..]
Ligt aan jou...
jeez, leest er ooit iemand wel eens de eerste pagina? Of iig een aantal posts...
Nee, die servers zijn gewoon verrot, ze doen het volgens de statuspagina wel, maar je komt er nooit in.
There is no magic.
Daarvan staat er altijd dat ie down is...Op vrijdag 07 juni 2002 14:40 schreef The Will het volgende:
[..]
Nee hoor: LoginServer 66.179.34.18 6900 Dead Login Server (EN common)
Wil namelijk die nieuwe beesies wel es zien
Oh en de nieuwe Beta2 MP3's zijn echt om te smullen
Signature?
Je kan niet meer dan 995k hebben ?
tuurlijk wel m'n vriend op RO heeft 2000k dus moet wel kunnen!Op vrijdag 07 juni 2002 16:42 schreef M@NIC het volgende:
Wat is dit nu weer !?
Je kan niet meer dan 995k hebben ?
huh? heb je je wel ingeschreven en kan je inloggen dan? want je hebt zo'n registratie nummer nodig..Op vrijdag 07 juni 2002 16:32 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Hey weet iemand een ander programma om *grf files te ontleden? Heb nu de beta2, maar me ouwe grfextractor loopt vast als ik de data.grf probeer te openen...
Ik heb nu 995k...ik verkocht net een card voor 15k en er komt helemaal niks meer bij!Op vrijdag 07 juni 2002 16:45 schreef ADMK het volgende:
[..]
tuurlijk wel m'n vriend op RO heeft 2000k dus moet wel kunnen!
Heb de client gewoon gedownload...Op vrijdag 07 juni 2002 16:45 schreef ADMK het volgende:
[..]
tuurlijk wel m'n vriend op RO heeft 2000k dus moet wel kunnen!
[..]
huh? heb je je wel ingeschreven en kan je inloggen dan? want je hebt zo'n registratie nummer nodig..
Daar heb je geen registratie nummer voor nodig...
Signature?
http://213.10.66.179/GrfExtractor.zip - moet hem nog even daar neer zetten, staat er in 30 seconden ofzoOp vrijdag 07 juni 2002 16:32 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Hey weet iemand een ander programma om *grf files te ontleden? Heb nu de beta2, maar me ouwe grfextractor loopt vast als ik de data.grf probeer te openen...
There is no magic.
Die had ik al, die crashed...Op vrijdag 07 juni 2002 17:15 schreef The Will het volgende:
[..]
http://213.10.66.179/GrfExtractor.zip - moet hem nog even daar neer zetten, staat er in 30 seconden ofzo

Signature?
Ik start me downen weer!Op vrijdag 07 juni 2002 17:09 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Heb de client gewoon gedownload...
Daar heb je geen registratie nummer voor nodig...
Edit by Will: Doe maar even niet spammen enzo.
ik wil ook weten hoe je logo's maakt..
en een soort banner die je bij ragnarok online ziet bij fansites
There is no magic.
Verwijderd
M a a r t e n waarom steel je men avatar???
ik neem 2 weken afscheid van dit forum (examens) dus veeeeel suc6 voor de mede-examemensen
Verwijderd
Eigenlijk meg het hier niet....Op zaterdag 08 juni 2002 19:19 schreef yegor het volgende:
offtopic:
ik neem 2 weken afscheid van dit forum (examens) dus veeeeel suc6 voor de mede-examemensen
Maar e ... GOODLUCK!!!
Wannneer doen we nou wat met de party ?
There is no magic.
Verwijderd
tis een newbieOp zaterdag 08 juni 2002 19:36 schreef The Will het volgende:
Metal-Kool4, het heeft geen zin om elke dag te vragen wanneer er wat met de party gaat gebeuren. Organiseer zelf wat zou ik zeggen, maar het constant vragen wekt alleen maar irritaties op.
en weet sinds kort wat een party is
(ben vandaag in een afzeikbui, kan er niks an doen, op elk forum zeik ik alles af en lul iedereen stil
Verwijderd
Ik ben de leider niet...Op zaterdag 08 juni 2002 19:36 schreef The Will het volgende:
Metal-Kool4, het heeft geen zin om elke dag te vragen wanneer er wat met de party gaat gebeuren. Organiseer zelf wat zou ik zeggen, maar het constant vragen wekt alleen maar irritaties op.
Riddlemark= n00b
Zeg gewoon, ik ga naar Ork Field, wie gaat er mee? Of iets dergelijks.
There is no magic.
Verwijderd
ow jah joh.... Newbie, ga piel trekkenOp zaterdag 08 juni 2002 19:50 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Ik ben de leider niet...
Riddlemark= n00bAantal posts: 60
tis Riddlermark
en nu weer ontopic
regel jij maar wat voor de party metal-kool, jij wil het zo graag
Verwijderd
Moet obsidian me nog eerst erin addenOp zaterdag 08 juni 2002 19:56 schreef riddlermark het volgende:
[..]
ow jah joh.... Newbie, ga piel trekken
tis Riddlermark
en nu weer ontopic
regel jij maar wat voor de party metal-kool, jij wil het zo graag
Verwijderd
jij ook al???Op zaterdag 08 juni 2002 20:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Moet obsidian me nog eerst erin adden
mwhahah.....
Hij heeft 'm gewoon veranderd.Op zaterdag 08 juni 2002 19:19 schreef yegor het volgende:
offtopic:
Vorige maand had ie deze ook al, hij gebruikte 'm al voor jij actief werd in dit topic.
Enneuh ik ben uit de party ? Bug ? Kick ? Wat is dit
Verwijderd
oeps sorry dan MaartenOp zaterdag 08 juni 2002 22:12 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Hij heeft 'm gewoon veranderd.
Vorige maand had ie deze ook al, hij gebruikte 'm al voor jij actief werd in dit topic.
Enneuh ik ben uit de party ? Bug ? Kick ? Wat is dit![]()
ik verander de mijne wel
Uit de party? Nee hoor, bij mij zit je er nog gewoon in.Op zaterdag 08 juni 2002 22:12 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Hij heeft 'm gewoon veranderd.
Enneuh ik ben uit de party ? Bug ? Kick ? Wat is dit![]()
[edit]
krijg nou wat, je bent er inderdaad uit. Ben je weggegaan ofzo? Ik heb ScareFreak uit de party gehaald aangezien hij toch niet meer speelde, maar jij zou er gewoon nog in moeten zitten.... Zeg maar wanneer je weer online bent, dan add ik je wel even.
Verwijderd
Verwijderd
Een flower? Die is niks waard. Een Fancy Flower daarentegen is VEEL waard (80-90 duizend ofzo).Op zondag 09 juni 2002 12:42 schreef riddlermark het volgende:
voor hoeveel kan ik een flower verkopen??? kan ern niks over vindn op pak0 of future-ragnarok, dus vraag ik het maar hier
Beta2 Map + wat screens
Dit geeft weer hoop
Signature?
In RO heet ik: Hican the Thief
Ik ben een lvl 44/32 thief.
Khoor het wel.
Hican.net | IT Blog about all that is interesting.
Is makkelijk om erbij te vertellen op welke server je zit, Loki of ChaosOp maandag 10 juni 2002 14:36 schreef Hican het volgende:
Deze RO addictzoekt nog een NL party!!! Heeft iemand behoefte aan mij in zijn party?
In RO heet ik: Hican the Thief
Ik ben een lvl 44/32 thief.
Khoor het wel.
Verwijderd
woops vergetenOp maandag 10 juni 2002 15:06 schreef obsidian het volgende:
[..]
Is makkelijk om erbij te vertellen op welke server je zit, Loki of Chaos
Van mij mogen ze alle account wel wissen als de 2de fase komt
Want er zijn stats die veranderen, bv voor de magicians onder ons.
Casting Time word nu geregeld via dex, heb je nu 50punten in agi (wat eerst voor de casting time was) ben je het gewoon kwijt
Maar euh....laat maar komen!!
[zeikmode]Op maandag 10 juni 2002 20:32 schreef Metal-Kool4 het volgende:
beta 2 komt pas naar de zomer had ik gehoord
beta 2 komt pas na de zomer had ik gehoord
[/zeikmode]
Verwijderd
Was der 1 een Marc aan het meppen. Ik ga langs hem zitten begint ie bovenstaande te schelden
(natuurlijk is het nu weer niet goed..)
There is no magic.
Verwijderd
Zijn echt laguhh
vinden jullie van mijn nieuwe webicon
Die comics zijn leukOp dinsdag 11 juni 2002 18:00 schreef meme1000 het volgende:
Sommige kennen ze mischien maar toch: http://www.future-ragnarok.com/Comics.htm
Zijn echt laguhh
vinden jullie van mijn nieuwe webicon
En je icoon.... tja.... beetje.... novice

Verwijderd
Maak ze morgen wel allemaal heb toch niks te doenOp dinsdag 11 juni 2002 20:58 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Die comics zijn leuk
En je icoon.... tja.... beetje.... novice
Verwijderd

Archer

Novice

Novice

Thief

Thief

Swordman

Swordman

Acolyte

Acolyte

Magician

Magician

Merchant

Merchant

Veel plezier ermee
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Meneer speelt nogOp woensdag 12 juni 2002 15:49 schreef 3CLipZ het volgende:
whoei, thx
Verwijderd
[edit]
LOLLLLL dit is echt te grappig, allemaal, *plop* *plop* 70% is bot ofzo man

neuh, boeit datOp woensdag 12 juni 2002 17:28 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Meneer speelt nog![]()
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
klopt wel...Op donderdag 13 juni 2002 09:04 schreef ScitzoFreak het volgende:
probeer voor de gein eens op iemand te klikken terwijl je shift ingedrukt houd, en dan te gaan zitten, 6 van de 10 spelers disconnecten bij mij.... (methode om bots te disconnecten)
[edit]
LOLLLLL dit is echt te grappig, allemaal, *plop* *plop* 70% is bot ofzo man
Zonet ook weer ging ik dood.
Ik drop iest een appel > bot pakt het meteen op later weer
Ik weet zeker dat het een bot is
Alleen wil Gravity niet echt mee werken
[EDIT]
Vraagje:

Crown 4 30 Man exclusive,Sw,Me 0z 0z
Description: A golden Crown worn by the ancient kings of Rune-Midgard.It is rumored to make its wearer more intelligent.
Special Attributes: INT + 2
Is die alleen voor Merchants en Swordsman ? Of juist niet en verder voor elke class wel ?
Want ik wil er 1
Weet iemand trouwens misschien een prijs (ongeveer) ?
Verwijderd
MVP drop van een Osiris. Is trouwens 4+2 Int en niet alleen +2 INT.
Volgens mij zijn ze niet te koop
We kunnen teamen en Osirissen gaan jagen?
Je kan ook een tiara nemen, die zijn eigenlijk alleen voor vrouwen maar ook mannen kunnen er een dragen. n ik doe wle mee, ik wil ook wel een tiara/crown.Op donderdag 13 juni 2002 14:41 schreef ItSnows het volgende:
Crown is voor iedereen behalve novice!
MVP drop van een Osiris. Is trouwens 4+2 Int en niet alleen +2 INT.
Volgens mij zijn ze niet te koopNog nergens gezien in ieder geval
We kunnen teamen en Osirissen gaan jagen?
Hm...toch maar eens rond kijken of iemand 1 verkoopt.
Maar we kunnen wel eens naar de Pyramide gaan
[EDIT]
Okay dan obsidian ook mee
Wanneer gaan we ? Vanavond ? Vanmiddag ?
Wil iemand anders misschien nog mee ?
(a.u.b 30+
[EDIT]
Iemand die OC bots al gezien in Izlude
Veel mensen staan te schreeuwen "fuck bots" maar ik vind het geniaal
Ik lever alles in bij die bots en het scheeld echt veel geld
[EDIT]
/me * zou je ff asap contact met me kunnen opnemen ingame ?!
Want ik heb een earring gekocht voor een koopje, en die kun je overkopen
Verwijderd
Op donderdag 13 juni 2002 14:44 schreef M@NIC het volgende:
Iemand die OC bots al gezien in Izlude
Veel mensen staan te schreeuwen "fuck bots" maar ik vind het geniaal
Ik lever alles in bij die bots en het scheeld echt veel geld
Btw, dat disconnecten van die bots in bv yoyo land lijkt wel te werken jah. Eindelijk eens iets waarmee we zelf in zekere zin het bot-usen kunnen verminderen
Jah ik had het ook met ItSnows over dat disconnecten.Op donderdag 13 juni 2002 21:40 schreef zanac het volgende:
[..]
Btw, dat disconnecten van die bots in bv yoyo land lijkt wel te werken jah. Eindelijk eens iets waarmee we zelf in zekere zin het bot-usen kunnen verminderenOok lijkt het alsof ze om de haverklap disconnecten zonder dat iemand iets doet. Who knows of Gravity iets tegen de bots aan het gebruiken is?
Maar volgens mij is dat teleporten hoor!
Als je disconnect vervaag je...en dis een een *bliep*
Of ze hebben het tegenwoordig veranderd.
En we hadden nog iets leuks, ik zat een NB op een bot te casten.
En die disconnect, en komt weer terug, ik zat op 'm te wachten.
En elke keer als ik ging staan disconnecte ie direkt!
En das niet toeval, want het gebeurde wel 20x
En als ItSnows ging staat deed ie niks
Dit topic is gesloten.