Op dinsdag 28 mei 2002 14:08 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Denk nou eens na?
Verwijderd
's-avonds een uur of 2. Weekeinde een uur of 10.Op dinsdag 28 mei 2002 09:51 schreef M@NIC het volgende:
Damn dude, je speelt zeker nog steeds super veel
Ik moet ook weer meer gaan spelen
En over 9 werkdagen heb ik vakantie
Nou ze doen het vaak niet voor niets.Op dinsdag 28 mei 2002 13:56 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ehm.................?
Waarom is mijn account 'suspended'..........?
WTF heb ik gedaan......??
That's it, *deletes RO folder*
[edit]
OMFG wat een lamers!
Ik weet de reden al.
Veel mensen op het RO forum wilde weten waar ze WPE konden downloaden zodat ze bots konden laten disconnecten.
Ik uploadde dat proggie naar men server en plaatste de link, toen werd dat bericht binnen 1 minuuut zonder enige waarschuwing verwijderd en sindsdien is mijn totale account gebanned.
Daaahaaaag Gravity stelletje ****** lamers
Of je speelt lame, dus looten, kill stealen ect.
Of je gebruikt bots of weet ik veel wat allemaal niet is toegestaan.
Maar soms gebeurt het dat na een bepaalde tijd je account weer werkt.
Anyway, je mag best je account info geven hoor, want als je niks gedaan hebt van het bovenstaande vernoemden, is de kans groot dat je binnen een week weer bezig kan
Al geprobeert om in te loggen in de officiele site
Verwijderd
Ik loot niet, killsteel niet, items die droppen laat ik zelfs meestal liggen.Op dinsdag 28 mei 2002 15:36 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Nou ze doen het vaak niet voor niets.
Of je speelt lame, dus looten, kill stealen ect.
Of je gebruikt bots of weet ik veel wat allemaal niet is toegestaan.
Maar soms gebeurt het dat na een bepaalde tijd je account weer werkt.
Anyway, je mag best je account info geven hoor, want als je niks gedaan hebt van het bovenstaande vernoemden, is de kans groot dat je binnen een week weer bezig kan
Al geprobeert om in te loggen in de officiele site
Ik gbruik alleen die mod dat er geen bladeren aan de bomen zitten, maar die gebruikt iedereen hier volgens mij.
Verwijderd
mwhahhaa... ik ben nu alweer een hoger lvl dan voor de roleback, en heb maar een uurtje gespeeld
Verwijderd
Zijn er nog andere mmorpg's de moeite waard?
Ik ben namelijk totaal niet thuis in dat wereldje, raganarok was de eerste die ik speelde
Ik zoek dus nu iets wat niet om de 3 minuten down is en waarvan je toch al weet dat binnenkort alles gedelete gaat worden (beta2).
Niet pay to play aub...
Iemand?
Ik ben namelijk totaal niet thuis in dat wereldje, raganarok was de eerste die ik speelde
Ik zoek dus nu iets wat niet om de 3 minuten down is en waarvan je toch al weet dat binnenkort alles gedelete gaat worden (beta2).
Niet pay to play aub...
Iemand?
Binnenkort? Gravity kennende kan dat nog wel even duren hoor.
Verwijderd
Nou, bij mij een paar uur geleden alOp dinsdag 28 mei 2002 16:56 schreef obsidian het volgende:
Binnenkort? Gravity kennende kan dat nog wel even duren hoor.
Daar steek je dan zo extreem veel tijd in, bannen ze je account ff omdat je een link geeft van een windows packet sender...dag jongens..
En ik heb het niet zo op zulke trieste acties vandaar dat ik een andere zoek..
Dude, dat is geen trieste aktie. WPE zien ze als een mogelijkheid tot het hacken van hun game (en dat is het ook) dus als je dat pakket aanbied op een forum waar ze vaak komen, dan is het best logisch dat je ervoor gebanned word. Helaas pindakaas...Op dinsdag 28 mei 2002 17:02 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Nou, bij mij een paar uur geleden al
Daar steek je dan zo extreem veel tijd in, bannen ze je account ff omdat je een link geeft van een windows packet sender...dag jongens..
En ik heb het niet zo op zulke trieste acties vandaar dat ik een andere zoek..
Verwijderd
Ik denk het nietOp dinsdag 28 mei 2002 15:38 schreef ScitzoFreak het volgende:
maar die gebruikt iedereen hier volgens mij.
Verwijderd
Ze vroegen het om bots te laten crashen.Op dinsdag 28 mei 2002 17:08 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dude, dat is geen trieste aktie. WPE zien ze als een mogelijkheid tot het hacken van hun game (en dat is het ook) dus als je dat pakket aanbied op een forum waar ze vaak komen, dan is het best logisch dat je ervoor gebanned word. Helaas pindakaas...
En het is geen trieste actie, onee?
uuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrren in dat klote spel gestoken, totaal 5 chars gehad, post ik 1 kut linkje en bannen ze gelijk de toegnag tot de site en bannen ze me totale account en chars?
Nee lekker..
Zou jij blij zijn als ze dat bij jou deden dan?
Ben echt zwaar pissed.
nou dat hoop ik niet want op sakray worden de hoge lvl chars ook nie gedelete en een hoop mensen zouden het haten als hun chars werden gedelete...Op dinsdag 28 mei 2002 16:54 schreef ScitzoFreak het volgende:
Zijn er nog andere mmorpg's de moeite waard?
Niet pay to play aub...
Iemand?
Ik ben momenteel ook bezig met RO. Bevalt me wel goed...lag is minder dan eerst
Dus dat gaat wel fijn. Alleen ik heb nogal probs met geld...dus mijn vraag zou iemand mijn financieel willen steunen in RO?
Mijn char heet Scaffa dus als je me ziet wees gerust niet bang en paas me wat centjes hehe =)
ro is cool
ro is cool
Verwijderd
Ik krijg een internal server error op het officiele RO forum, heeft iedereen dat of komt het doordat ik gebanned ben?
Ander account aanmaken had ook geen nut.
Verwijderd
Forum e nieuw deed het niet toen ik er keek.Op dinsdag 28 mei 2002 20:26 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik krijg een internal server error op het officiele RO forum, heeft iedereen dat of komt het doordat ik gebanned ben?
Beetje research doen voor blaten lijkt nog steeds niet te kunnen :
Het vragen naar zeny of items en de flames richting Gravity vliegen me om de oren.
Ligt het aan mij of word het nivo hier in dit draadje steeds lagerForum problems May 22 2002 - 13:04 CET
Orthanc
It seems we have some problems with our forum server lately, it appears it has been compromised.
We have backups of everything, but we don't expect it to be up the next couple of days.
Please be patient, we are doing everything we can.
--------
update :
Forums server is taken down for now while we reinstall another distro and secure it more tight that our previous box.
The forums are expected to be up again during the weekend maybe.
Sorry for the inconvenience.
--------
update 2:
Forums server is being taken home NOW.
Het vragen naar zeny of items en de flames richting Gravity vliegen me om de oren.

Verwijderd
Je doet zo zelf ook vrij weinig om het niveau te verhogen eerlijk gezegd..Op dinsdag 28 mei 2002 22:23 schreef M@NIC het volgende:
Beetje research doen voor blaten lijkt nog steeds niet te kunnen :
[..]
Ligt het aan mij of word het nivo hier in dit draadje steeds lager

Kweenie hoor, maar is het wel mogelijk om op hoog niveau over een spel te lullen dan? Je moet gewoon spelen, thats it.
Verwijderd
ScitzoFreak: ophouden met op de man spelen.
M@nic: ja maar dat komt omdat er veel te flamen valt naar Gravity
Gaat wel weer over.
Verder svp alleen over het spelen graag
M@nic: ja maar dat komt omdat er veel te flamen valt naar Gravity
Verder svp alleen over het spelen graag
Ik denk dat alles zeer binnenkort weer offline gaat. Wat een instabiel zooitje zeg. Vreemde is nog wel dat de statuspagina's aangeven dat alles in orde is terwijl je zo'n beetje bij elke portal gedisconnect word en de lag vaak niet te harden is...
Hebben de Koreaanse/Japanse servers hier ook last van trouwens?
Weet je wat ik het toppunt van lameheid vind? Is dat niet koreaanse/Japanse mensen gekicked worden van de Sakray server, terwijl de engelse server gewoon overlopen van de thaise spelers.
Hebben de Koreaanse/Japanse servers hier ook last van trouwens?
Weet je wat ik het toppunt van lameheid vind? Is dat niet koreaanse/Japanse mensen gekicked worden van de Sakray server, terwijl de engelse server gewoon overlopen van de thaise spelers.
Het gaat iig niet offline voor de 2de fase.
Zover zijn we/ze nog lang niet
Ik heb ook niet het idee dat ze er erg haast mee maken ofzo...Op woensdag 29 mei 2002 11:04 schreef M@NIC het volgende:
Het gaat iig niet offline voor de 2de fase.
Daar heb je groot gelijk in een aardige Thai vertelde me dat ze in Thailand vrijwel alleen maar 56k hebben en dus de server flink laten laggen (niet waar?). En dat het overgrote deel van de thaise spelers rond de 11-12 jaar is... vandaar ook dat ze zo slecht engels spreken.Op woensdag 29 mei 2002 10:16 schreef obsidian het volgende:
Ik vraag ze ook vaak waarom ze niet op de koreaanse server gaan zitten, omdat ze daar waarschijnlijk veel minder laggen, maar die vraag begrijpen ze simpelweg niet

Niet? Sorry hoor, maar zo moeilijk is die vraag niet, ik denk dat het eerder is dat ze gewoon te lam zijn om op hun eigen servers te blijven. Uit nieuwsgierigheid even komen kijken ok, maar ik denk niet dat het overdreven is als ik zeg dat > 70% van de spelers op de engelse servers thai is.Op woensdag 29 mei 2002 11:26 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Daar heb je groot gelijk in een aardige Thai vertelde me dat ze in Thailand vrijwel alleen maar 56k hebben en dus de server flink laten laggen (niet waar?). En dat het overgrote deel van de thaise spelers rond de 11-12 jaar is... vandaar ook dat ze zo slecht engels spreken.
Ik vraag ze ook vaak waarom ze niet op de koreaanse server gaan zitten, omdat ze daar waarschijnlijk veel minder laggen, maar die vraag begrijpen ze simpelweg niet![]()
En dan ook die mentaliteit die ze hebben, die komt me nog het meest de strot uit.
"Ik vind dat iedereen mij geld moet geven want ik ben te lame om zelf te gaan spelen"
"Waarom zou ik engels leren spreken?"
"Ik ben alleen in dit spel dus alle monsters in een straal van 10 hokjes om mij heen zijn van mij"
"Alles wat in een straat van 20 hokjes om mij heen op de grond valt is van mij"
"Kill jij met je lvl 30 char makkelijker een monster dan ik met mijn lvl 3 char, dan ben jij een bot"
"Heb jij een item die ik wil hebben en niet kan betalen, dan moet jij hem maar geven voor het bedrag wat ik wel heb" (voorbeeld is een lamer (thai) die vond dat ik mijn glove maar aan hem moest verkopen voor 19k omdat ie niet meer had)
Djeez man, ik haat die lui nog meer dan ik dacht...
Verwijderd
ik ben het ook een betje zat dat mensen gewoon een deal openen terwijl ze niet eens weten wat ze willen dealen
en net had ik erook weer een, die wou 10 reds
of novice die vragen wrom ze niet kunnen zitten staan ze met 5 man om je heen met allemaal die vraag

of novice die vragen wrom ze niet kunnen zitten staan ze met 5 man om je heen met allemaal die vraag

Tis momenteel zo ver dat ik niet meer hoef te vragen of ze thai zijn 
Je kunt ze er zo makkelijk uitvissen!
Tuurlijk er zullen wel een paar goede zijn maar aan het grootste gedeelte erger ik me gewoon.
Je kunt ze er zo makkelijk uitvissen!
Tuurlijk er zullen wel een paar goede zijn maar aan het grootste gedeelte erger ik me gewoon.
Verwijderd
jah en die taal versta je ook niet, tjahy jkeuis jfoewih ldspa
zoiets
en de laatste tijd ook weer veel duitsers, krijg je leuke grappen, vragen ze waar je vandaan komt zeg ik holland beginnen ze over dat we niet naar het WK gaan
zoiets

Verwijderd
OMG dit is leuk een stad invasion 
http://www.future-ragnarok.com/cgi-bin/forums/ikonboard.cgi?act=ST;f=4;t=51
http://www.future-ragnarok.com/cgi-bin/forums/ikonboard.cgi?act=ST;f=4;t=51
Verwijderd
kan iemand mij money ff bewaren > ik ga een nieuwe user aanmaken 
En weet iemand wat het beste is voor thief... (agi str enz enz) mischien weet je een site... pls tell me
En weet iemand wat het beste is voor thief... (agi str enz enz) mischien weet je een site... pls tell me
Verwijderd
Via deze site heb ik ook me Swordman gemaakt en die is perfect: http://www.castledragmire.com/darkfp/darkfp/thief.htmlOp woensdag 29 mei 2002 18:49 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Verwijderd
In het begin alles in agi pompen, als je veel mist een beetje dex, pas veel later str.Op woensdag 29 mei 2002 18:49 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Verwijderd
Scitzo (of iemand anders)
Kan je met je merchant ff 3 dingen voor me kopen > dat ik korting heb..
1. Kakkung - Payon
2. Gladius - Morroc
3 en 10000 silver pijltjes
PLS het liefts vandaag nog
1. Kakkung - Payon
2. Gladius - Morroc
Verwijderd
Mijn characters zijn gebanned....Op woensdag 29 mei 2002 19:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Scitzo (of iemand anders)
1. Kakkung - Payon
2. Gladius - Morroc
Verwijderd
Goeie tip!Op woensdag 29 mei 2002 18:51 schreef meme1000 het volgende:
[..]
Via deze site heb ik ook me Swordman gemaakt en die is perfect: http://www.castledragmire.com/darkfp/darkfp/thief.html
Jammer dat Archer er niet tussen staat..
Verwijderd
http://www.ixga.com/forum/showthread.php?s=fec93b8dcdf97ee25c65e132eaeaac9b&threadid=1134Op woensdag 29 mei 2002 20:47 schreef Geeltje het volgende:
[..]
Goeie tip!
Dex, dex, dex, dex en als dat hoog genoeg is AgiOp woensdag 29 mei 2002 20:47 schreef Geeltje het volgende:
[..]
Goeie tip!
Geen str, geen vit, geen int.
Even voor de mensen die alle Thaiwanezen nu afkraken, als je ThongDang uit scheldt, scheldt je mij uit 
Hij is super relexte Thaiwanees
Heeft Snow en mij een keer level 2 van Bibalan cave helpen overleven
Hij is super relexte Thaiwanees
There is no magic.
Verwijderd
Hmm... Archer worden ziet 'r wel lastig uit, je kant pas op een hoog level gaan oogsten. Misschien toch eerst maar gewoon Swordman.
Ik kan 't nu trouwens niet spelen. De lag is veel te hoog. Pas na een seconde of 5 gaat m'n mannetje lopen..
@Home, Enschede.
Ik kan 't nu trouwens niet spelen. De lag is veel te hoog. Pas na een seconde of 5 gaat m'n mannetje lopen..
@Home, Enschede.
Had ik zonet met ItSnows @ Orcys.Op woensdag 29 mei 2002 21:12 schreef Geeltje het volgende:
@Home, Enschede.
Maar dat komt ook omdat ik m'n verzameling BangBus aan het uitbreiden ben
Maar Archers vind ik eigenlijk helemaal neit zo moeilijk hoor
gvd hoe vaak moet ik dit nog postenOp woensdag 29 mei 2002 11:44 schreef obsidian het volgende:
[..]
Niet? Sorry hoor, maar zo moeilijk is die vraag niet, ik denk dat het eerder is dat ze gewoon te lam zijn om op hun eigen servers te blijven. Uit nieuwsgierigheid even komen kijken ok, maar ik denk niet dat het overdreven is als ik zeg dat > 70% van de spelers op de engelse servers thai is.
THAIS IS GEEN KOREAANS!!!
wat als jij de keuze had tussen een spaanse server en een amerikaanse server

zoals hier boven gepost, 12 jarigenEn dan ook die mentaliteit die ze hebben, die komt me nog het meest de strot uit.
"Ik vind dat iedereen mij geld moet geven want ik ben te lame om zelf te gaan spelen"
"Waarom zou ik engels leren spreken?"
"Ik ben alleen in dit spel dus alle monsters in een straal van 10 hokjes om mij heen zijn van mij"
"Alles wat in een straat van 20 hokjes om mij heen op de grond valt is van mij"
"Kill jij met je lvl 30 char makkelijker een monster dan ik met mijn lvl 3 char, dan ben jij een bot"
"Heb jij een item die ik wil hebben en niet kan betalen, dan moet jij hem maar geven voor het bedrag wat ik wel heb" (voorbeeld is een lamer (thai) die vond dat ik mijn glove maar aan hem moest verkopen voor 19k omdat ie niet meer had)
Djeez man, ik haat die lui nog meer dan ik dacht...

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Waarom zie ik geen plaatje als ik op een kaart klik, op websites hebben ze mooie plaatjes zoals deze:

Ik zie een stomme soort achterkant van een kaart.

Ik zie een stomme soort achterkant van een kaart.
Verwijderd
Die moet je eerst kopen.Op donderdag 30 mei 2002 10:56 schreef meme1000 het volgende:
mischien een stome vraag maar hoe gebruik k me puschcart?
Verwijderd
Ben er nu achter hij staat bij me equipment 
maar ik ka n nu 3 itesm in me shop doen, hoe kan k er meer in doen? vending skill verhogen? denk ut wel maar is zonda van die skillpoint als het niet zo is.
maar ik ka n nu 3 itesm in me shop doen, hoe kan k er meer in doen? vending skill verhogen? denk ut wel maar is zonda van die skillpoint als het niet zo is.
Jups, per extra punt in vending komt er een vakje bij.Op donderdag 30 mei 2002 11:08 schreef meme1000 het volgende:
Ben er nu achter hij staat bij me equipment
Verwijderd
En vending max naar lvl 9, lvl 10 werkt nog niet.Op donderdag 30 mei 2002 11:19 schreef obsidian het volgende:
[..]
Jups, per extra punt in vending komt er een vakje bij.
Wat zou lvl 10 doen dan wat ie nu nog niet doet?Op donderdag 30 mei 2002 11:21 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
En vending max naar lvl 9, lvl 10 werkt nog niet.
Verwijderd
Schijnt een error te geven en vast te lopen.Op donderdag 30 mei 2002 11:36 schreef obsidian het volgende:
[..]
Wat zou lvl 10 doen dan wat ie nu nog niet doet?
Verwijderd
Ik heb nu wel een heeele vage glitch meegemaakt (2x):
Ik typ mn eigen username en pass in, maar dan kom ik zomaar in iemand anders account.. kan er bijvoorbeeld 5 seconden mee spelen en word dan gedisconnect! Echt vaag.. Ik hoop dat ze het snel oplossen...
Ik typ mn eigen username en pass in, maar dan kom ik zomaar in iemand anders account.. kan er bijvoorbeeld 5 seconden mee spelen en word dan gedisconnect! Echt vaag.. Ik hoop dat ze het snel oplossen...
Verwijderd
Was echt cool ben 2x dood gegaan met me merch en 2x met me swordman 
duurde best lang, lagen na de gevechten nog een hele zooi merchants die dus ff hun merch gewoon neer heben gezet en zijn weggegaan, liggen er nu denk nog een paar.
overal noobs rondrennen AHHHHHHHHHH was echt cool en die grote bokken beesies hitten met 350 en rent dan snel naar de volgende gast, vielen ongeveer 2doden per sec
duurde best lang, lagen na de gevechten nog een hele zooi merchants die dus ff hun merch gewoon neer heben gezet en zijn weggegaan, liggen er nu denk nog een paar.
overal noobs rondrennen AHHHHHHHHHH was echt cool en die grote bokken beesies hitten met 350 en rent dan snel naar de volgende gast, vielen ongeveer 2doden per sec
350 dmg per klap? Mmm, dan kan ik dus ongeveer 3 klappen overleven, maar dus waarschijnlijk geen klappen uitdelen.
ik zie em toch echt 455 dmg doen op die screen hoorOp donderdag 30 mei 2002 14:53 schreef obsidian het volgende:
350 dmg per klap? Mmm, dan kan ik dus ongeveer 3 klappen overleven, maar dus waarschijnlijk geen klappen uitdelen.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
2 Klappen dan.Op donderdag 30 mei 2002 14:57 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
ik zie em toch echt 455 dmg doen op die screen hoor
ik zie een gast een sword verkopen voor 2 MIL ik kwam na een paar minuten terug blijk het dat ze uitverkocht waren!!
hij heeft zojuist 1.999.980z WINST GEMAAKT!! damn! ik ga ook is maar proberen... (ok het is niet leuk maar het is het proberen waard)
hij heeft zojuist 1.999.980z WINST GEMAAKT!! damn! ik ga ook is maar proberen... (ok het is niet leuk maar het is het proberen waard)
Ik heb 1k+ HPOp donderdag 30 mei 2002 15:50 schreef M@NIC het volgende:
Hangt natuurlijk van je stats af
ADMK: Sorry dat ik het zeg, maar dat is echt uberlame! Echt heel erg triest als je dat gaat doen

There is no magic.
Verwijderd
idd ... is een klein kind van 12Op donderdag 30 mei 2002 17:00 schreef The Will het volgende:
ADMK: Sorry dat ik het zeg, maar dat is echt uberlame! Echt heel erg triest als je dat gaat doen
Is het niet een beetje erg triest als dat soort dingen in een spel uberhaupt mogelijk zijn?
Neuh, het is dom als je dat ding koopt als ie maar 20z waard is. Maar in principe mag je zelf de prijzen bepalen. En of iemand hem dan koopt, tja... Dat is een ander verhaal.Op donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef Bosmonster het volgende:
Is het niet een beetje erg triest als dat soort dingen in een spel uberhaupt mogelijk zijn?
Ow dacht dat het een exploit was om snel geld te verdienen ofzoOp donderdag 30 mei 2002 17:13 schreef obsidian het volgende:
[..]
Neuh, het is dom als je dat ding koopt als ie maar 20z waard is. Maar in principe mag je zelf de prijzen bepalen. En of iemand hem dan koopt, tja... Dat is een ander verhaal.
Vergelijk het met die 161z reds.Op donderdag 30 mei 2002 17:12 schreef Bosmonster het volgende:
Zelf vind ik het helemaal niet erg, zolang ze maar niet zeggen dat ze 16z zijn
Gewoon goed opletten.
Verwijderd
OMG k zag net op canvas (TV zender) koreanen ragnarok spelen! K zag maar 1 beeldscherm en het was het ragnarok inlogscherm
zeker inlog problemen
Verwijderd
30k das meer dan mij, en dan wil je geld lenen van iemand,
ik heb zelf maar 4k en een beetje, en ben aan het sparen voor een gladius, ninja suit en 2 gloves, dus mag nog wel een tijdje
ik heb zelf maar 4k en een beetje, en ben aan het sparen voor een gladius, ninja suit en 2 gloves, dus mag nog wel een tijdje
kijk dan ff in bij dat linkie dat in het 1ste pagina staat voordat je een replytje stuurt...
Hm ik ben er ff uitgeweest en weet niet of ik alweer 'fulltime' (alleen af en toe wat eten en slapen
) ga spelen zoals eerst, maar is er een soort rollback geweest? Ik heb het idee dat m'n merchant wat mist hij heeft maar 791k en ik dacht dat ik al over de 800k was een tijdje geleden
ik ben naar de RO forums geweest en had gelezen dat alleen de mensen die een mail hebben gekregen met de Beta 2 mogen meedoen is dit waar ofnie?
het was nep laat maar..
het was nep laat maar..
Verwijderd
ik begin denk ik een tijdje weer met Raggen
mijn swordman is nog maar lvl 32 dus ik ga nog ff door trainen
mijn swordman is nog maar lvl 32 dus ik ga nog ff door trainen
Verwijderd
Dude... zit je op loki?Op vrijdag 31 mei 2002 23:49 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm ik ben er ff uitgeweest en weet niet of ik alweer 'fulltime' (alleen af en toe wat eten en slapen) ga spelen zoals eerst, maar is er een soort rollback geweest? Ik heb het idee dat m'n merchant wat mist hij heeft maar 791k en ik dacht dat ik al over de 800k was een tijdje geleden
Verwijderd
ikke welOp zaterdag 01 juni 2002 08:28 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Dude... zit je op loki?
Verwijderd
Maar ik heb iemand nodig met a lot of moneyOp zaterdag 01 juni 2002 09:10 schreef MatthijsN het volgende:
[..]
ikke wel
Nou ik heb het gehad met die gast.Op zaterdag 01 juni 2002 10:03 schreef meme1000 het volgende:
Joe the dude zyn website is weer online.
Het spijt me zeer maar hij heeft _zo'n_ eigen dunk.
Site is leuk, maar die kerel kank wel schieten

Dude kap daar ff mee, het is gewoon not done om geld of items van mensen te vragen.Op zaterdag 01 juni 2002 10:12 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Maar ik heb iemand nodig met a lot of money
Maar wanneer denk je dat terug te kunnen gaan betalen? En je vroeg mij al of ik een ninja suit had liggen. Duh, net alsof iemand die zomaar heeft liggen.Op zaterdag 01 juni 2002 16:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik wil het niet eens van jou.... en ik wil het alleen maar LENEN
Trouwens, heeft er iemand voor mij nog een damascus en twee gloves over?
Om te kunnen spelen bedoel je? Nee hoor, dat duurt nog wel even. Anders zouden wij er denk ik ook wel me stoppen. Ik ga echt niet betalen om een beta te kunnen gaan spelen.Op zaterdag 01 juni 2002 16:27 schreef Oxin het volgende:
je moet toch dokken nu?
Verwijderd
Ik probeer zo snel mogelijk terug te betalen > veel trainen (ik heb al 35k)Op zaterdag 01 juni 2002 17:43 schreef obsidian het volgende:
[..]
Maar wanneer denk je dat terug te kunnen gaan betalen? En je vroeg mij al of ik een ninja suit had liggen. Duh, net alsof iemand die zomaar heeft liggen.
Trouwens, heeft er iemand voor mij nog een damascus en twee gloves over?
En als ik het zeg > dan kan je me ook vertrouwen
¹Ñ¡ÁÖ§
Verwijderd
Bij de volledige moet je toch alleen dokken? < dat heb ik er wel voor overOp zaterdag 01 juni 2002 17:44 schreef obsidian het volgende:
[..]
Om te kunnen spelen bedoel je? Nee hoor, dat duurt nog wel even. Anders zouden wij er denk ik ook wel me stoppen. Ik ga echt niet betalen om een beta te kunnen gaan spelen.
volledige wordt dacht ik een retail toch? maar waarschijnlijk zou die retail NOOIT in europa komen.. (mischien)Op zaterdag 01 juni 2002 17:47 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
Bij de volledige moet je toch alleen dokken? < dat heb ik er wel voor over
Verwijderd
Kom niet op ragnarok, login en char servers zien er down uit op de status pagina. Blijven proberen maar? of morgen maar weer?
Woei! Ik verwacht vanmiddag allemaal kado's
(Dikke
richting Maarten
)
(Dikke
Verwijderd
metal-kool4: niet hier. Daar is een speciale draad voor.
Ik ben eindelijk eens binnengekomen op RO. Kijken hoe lang het duurt
Ik ben eindelijk eens binnengekomen op RO. Kijken hoe lang het duurt
Dit topic is gesloten.