Toon posts:

[UNREAL] Werkt te snel op HP omnibook 6000

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om de "Good Old Times" weer te herbeleven heb ik geprobeerd Unreal (1) op mijn laptop te zetten. Dit is een HP Omnibook 6000, PIII 600Mhz, 128 Mb, 4 Mb Mobile ATI kaart, W2K Prof.

Installatie gaat goed, opstarten gaat goed, framerate = OK, maar Unreal werkt vijf tot tien keer te snel. Met het geluid heb ik geen last, klinkt normaal, maar de bewegingen van het karakter en andere karakters gaan 5 tot 10 keer te snel. Dit is in het normale game, DM en ook in het begin Demo, de vlucht langs het kasteel.
Niet speelbaar dus! ;(

Weet iemand hoe dit zit en hoe ik dit op kan lossen? :?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kun je het niet corrigeren door de gamespeed zo heel erg laag te zetten?

Dat kan iig bij UT, dus misschien bij Unreal ook.. :?

🌞🍃

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:36

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien even de laatste patch (226final) er overheen gooien ==> http://www.unreal.com/index2.html Heb net nog ff geprobeerd op m'n systeem en het is zeer goed speelbaar. (http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=668). Vorige week had ik nog een andere config (PII-233 namelijk) en in tussentijd heb ik niks veranderd aan de instellingen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Gamespeed kan ik omlaag gooien, maar het loopt dan nog te snel. Op zich moet het natuurlijk standaard realtime kunnen lopen. De tijd dat je PC te snel draaide voor een game is al een tijdje voorbij.

Die patch is een goede tip. Nog niet geprobeerd. Ga ik doen! TNX

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

rajackar

Blood Minister

Ik heb op het moment hetzelde probleem met een HP nx9005.
Het spel draait met de laatste patch maar het is veel te snel om leuk te zijn. De timing van alles (ook animaties e.d.) gaat veel te snel. Ik kon ook in de advanced options geen snelheid optie vinden.
Weet iemand hier iets op?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Welke OS?

Compatibaliteits modus wel aanstaan enzo?

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

rajackar

Blood Minister

onder windows XP op een athlon 200 xp mobile met radeon igp320 M
Compatibiliteis modus helpt ook niet.
In een timedemo geeft hij ook maar 8 tot 12 fps. Hij zou dus eigenlijk langzamer moeten lopen met een hogere fps.
Lijkt een beetje op een timedemo uit quake zo.

[ Voor 50% gewijzigd door rajackar op 26-12-2003 17:33 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Deze 2 problemen zijn niet helemaal gelijk. Zou je hierover een nieuw topic kunnen openen in Spielerij - Problemen & Vragen met voldoende info (zie Lees dit voor je een topic opent/een reply post! voor wat richtlijnen)

Deze kan dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.