Het probleem is als volgt:
hoofddomeinnaam: sleepdienst.nl
subdomeinnaam: bijmabv.nl & bijmabv.com
De domeinnamen bijmabv.nl en bijmabv.com staan door verwezen naar sleepdienst.nl. Echter verschijnt dan de naam sleepdienst.nl als je via bijmabv.nl of bijmabv.com binnenkomt. Dit wil ik niet maar volgens de provider kan dit niet anders omdat er Apache wordt gedraait.
hoofddomeinnaam: sleepdienst.nl
subdomeinnaam: bijmabv.nl & bijmabv.com
De domeinnamen bijmabv.nl en bijmabv.com staan door verwezen naar sleepdienst.nl. Echter verschijnt dan de naam sleepdienst.nl als je via bijmabv.nl of bijmabv.com binnenkomt. Dit wil ik niet maar volgens de provider kan dit niet anders omdat er Apache wordt gedraait.
Ik ken me niet voorstellen dat het bij Apache niet mogelijk is. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe het wel moet?Voor wat betreft de doorlink van de domeinnaamen, wel, dit is helaas niet mogelijk zoals jij het zou willen.
Waarom niet zul je je nu afvragen wel dat komt omdat we sinds enkele weken alle nieuwe aanvragen op het Apache platform zetten. Het gevolg van de doorlinken is dat dit dan niet meer zoals voorheen met een CNAME aangegeven kan worden maar dat dit via een redirect moet. Door die redirect is het dus niet mogelijk om de domeinnaam in de balk te laten staan. Ik weet dat dit voor de andere domeinen wel werkt echter als deze in de toekomst ook gaan
verhuizen naar het Apache platform dan is dit ook weer niet mogelijk meer.