yahooo, heb ik dus ook sinds kort. En ik verdenk mijn GeForce2MX ervan de boosdoener te zijn.
Systeem: MSI K7Tpro2, AthlonXP1.8 (draait niet op volle snelheid omdat mobo geen KT133a is) 320MB ram, MSI GF2mx gemod tot Quadro2MXR. Maxtor 15 & 40GB HD's en Toshiba DVD en Plextor 12x writer, Realtec 10/100.
Dit systeem met deze config draait al zo'n 2 jaar zonder grote problemen. Maar sinds kort heb ik SW jedi knight2 en gisteren crashte het ineens. En sinds dan zijn de problemen begonnen. Ook minidump en in eventlog iets van de NV... driver in een oneindige loop. Nu gebeurt dit dus ook als ik gewoon surf.
Soms wil hij zelf niet doorstarten, als hij winXP aan het laden is dan ineens een hoop chinees over het beeld en dat was het dan. Ook begint ie soms te booten zonder scherm, dus scherm blijft in stand-by en ik hoor em toch opstarten, soms zelfs tot in windows (als er onderweg niets mis gaat

)
Ik ga vanavond nog de nieuwste detonators installeren en als dat niet helpt, dan ga ik eens zien of ik een ATI 9.5kpro te pakken kan krijgen.
Ik heb memtest86 gedraaid en die heeft 1 foutje gehad in 6 passes, denk niet dat dit het probleem kan zijn, wel?
Temperatuur kan het niet zijn, want D'er zit 1x12cm, 2x8cm, 2x4cm en dan nog eens een chipsetcooler en een Alpha PAL ..... (weet niet meer wat voor 1 juist

)