If it bleeds, it can be killed!
Dat krijg ik ook als ik mijn CPU/FSB te ver ge-overclocked heb... ff met het boekje erbij via jumpers op 10 * 100 of 7,5 * 133 zetten (afhankelijk van je geheugen snelheid).
Edit: alleen zet mijn PC zich dan niet uit... heb je hem laatst nog open gehad om iets te veranderen?
Het ligt waarschijnlijk niet aan je videokaart, want dan zou je PC gewoon doorstarten zonder beeld.
Edit: alleen zet mijn PC zich dan niet uit... heb je hem laatst nog open gehad om iets te veranderen?
Het ligt waarschijnlijk niet aan je videokaart, want dan zou je PC gewoon doorstarten zonder beeld.
Heb ook met jumpers geprobeerd, maar gaf alleen zwart beeld.
Hij ging niet vanzelf uit, maar ook niet verder
Hij ging niet vanzelf uit, maar ook niet verder
ik had dat eerst ook
kwam door een teverre overclock toen heb ik hem op jumper mode gezet en toen boote hij gewoon... (voltage etc ook auto zetten)
kwam door een teverre overclock toen heb ik hem op jumper mode gezet en toen boote hij gewoon... (voltage etc ook auto zetten)
Hoe groot is nou de kans dat mijn proc is opgeblazen?
Daar kom je alleen maar achter door dingen te proberen..Op vrijdag 24 mei 2002 10:48 schreef Logic het volgende:
Hoe groot is nou de kans dat mijn proc is opgeblazen?
Bios reset, alle kabels & dimms een keer goed aandrukken, overbodige hardware eruit en dat soort zaken..
clear c-mos is d8 ik de beste oplossing.
als dat niet werkt,alles checken en alleen video,flop en een geheugen reepje eraan hangen,dan pas verder alles opnieuw aansluiten
edit/zoals mijn voorganger zei dus
als dat niet werkt,alles checken en alleen video,flop en een geheugen reepje eraan hangen,dan pas verder alles opnieuw aansluiten
edit/zoals mijn voorganger zei dus
ik zeg maar zo "zeg maar niks"
Verwijderd
1 beep, uit.
Dat zijn 2 mogelijkheden:
1: Je processor is kapot. Je zult hem moeten proberen in een ander systeem.
2: Je cpu-fan is kapot of heeft niet genoeg toeren. Dan 'denkt' het mobo dat de fan niet is aangesloten, en schakelt uit.
Dat zijn 2 mogelijkheden:
1: Je processor is kapot. Je zult hem moeten proberen in een ander systeem.
2: Je cpu-fan is kapot of heeft niet genoeg toeren. Dan 'denkt' het mobo dat de fan niet is aangesloten, en schakelt uit.
Hmm daar had ik nog niet aangedacht, thanx.Op vrijdag 24 mei 2002 16:30 schreef FirePower het volgende:
Ik zal thuis een checken op de stekker af wat dan ook er wel goed op zit.
Hij draait wel, maar misschien vind ie de toeren niet goed.
Zal effe 2 andere coolers ook proberen
Iedereen had het fout. Ik had dit laatst ook met mijn A7V133 (zie sig). Het kwam omdat mijn silverado minder toeren maakte dan dat het mobo wilde zien. Dus werdt dat als "geen fan" geintrepreteerd en schakelde het board uit.
Als ik jouw was zou ik even een andere fan op je mobo zetten, en controlleren dat je hem op de goede stekker hebt gezet (er zijn er 3). Dat zal het probleem vast oplossen.
Daarna, als ie weer boot, kan je in de bios dit geintje uitschakelen.
Suc6.
Als ik jouw was zou ik even een andere fan op je mobo zetten, en controlleren dat je hem op de goede stekker hebt gezet (er zijn er 3). Dat zal het probleem vast oplossen.
Daarna, als ie weer boot, kan je in de bios dit geintje uitschakelen.
Suc6.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Een andere fan heeft inderdaad geholpe,
Thanx
Thanx
Verwijderd
Graag gedaan.Op zaterdag 25 mei 2002 11:43 schreef Logic het volgende:
Een andere fan heeft inderdaad geholpe,
Thanx
Stort maar 25 euro op rekeningnummer 112-0611
Pagina: 1