Ik heb een vraagje. Ik heb een financiele meevaller laten we maar zeggen van een kleine 1000,-. Nu wil ik dat geld aan mijn pc besteden. Ik heb momenteel het volgende:
Celeron 400 @ 500 (PPGA dus)
Abit BE6 (rev 1)
128MB PC133 geheugen en 64MB PC100 geheugen
IBM DJNA 20GB HD ATA 66
AOpen 48x CDROM
Creative SB Live Platinum + Livedrive II
Miro PCTV Pro
Asus V7100/T 32MB
dat was het geloof ik wel. Nu is mijn vraag: Ik ga (waarschijnlijk) een P3 700 of 750 kopen, zodra die volgende maand goedkoper worden (?). Is het verstandig om daar ook een nieuw mobo bij te kopen (ivm overclocken dacht ik aan een Abit met Softmenu 3) of is dat een overbodige investering? En wat zijn jullie ervaringen met de verschillende Abit mobo's? Een huisgenoot van me (IRBaboon) zei dat de Abit BX133 Raid wel wat voor mij was... Misschien wel ja?
Celeron 400 @ 500 (PPGA dus)
Abit BE6 (rev 1)
128MB PC133 geheugen en 64MB PC100 geheugen
IBM DJNA 20GB HD ATA 66
AOpen 48x CDROM
Creative SB Live Platinum + Livedrive II
Miro PCTV Pro
Asus V7100/T 32MB
dat was het geloof ik wel. Nu is mijn vraag: Ik ga (waarschijnlijk) een P3 700 of 750 kopen, zodra die volgende maand goedkoper worden (?). Is het verstandig om daar ook een nieuw mobo bij te kopen (ivm overclocken dacht ik aan een Abit met Softmenu 3) of is dat een overbodige investering? En wat zijn jullie ervaringen met de verschillende Abit mobo's? Een huisgenoot van me (IRBaboon) zei dat de Abit BX133 Raid wel wat voor mij was... Misschien wel ja?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards