wat moet je ook al weer deon als je geen text ziet maar vierkante dinge ?
in de faq staat het niet (meer)
iemand ?>
kk hbe hem bt gemount
iemand ?>
kk hbe hem bt gemount
Verwijderd
staat er wel in, is XP fixOp vrijdag 24 mei 2002 18:11 schreef dahaaz het volgende:
wat moet je ook al weer deon als je geen text ziet maar vierkante dinge ?
iemand ?>
kk hbe hem bt gemount
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Jesus man, heb je een probleem? Als het bij jou zo goed werkt, zeg dan of niets of iets constuctiefs waar mensen die er wel een probleem mee hebben iets aan hebben. Ik hoef niet te weten dat ie bij jou wel goed draait. Ik wil horen of anderen soortgelijke dingen hebben en of oplossingen.Op vrijdag 24 mei 2002 18:08 schreef Robin Shrine het volgende:
Misschien aan je kut configuratie.
Er zijn genoeg oplossingen voorbij gekomen fijne gast.Op vrijdag 24 mei 2002 18:13 schreef Thugbear het volgende:
[..]
Jesus man, heb je een probleem? Als het bij jou zo goed werkt, zeg dan of niets of iets constuctiefs waar mensen die er wel een probleem mee hebben iets aan hebben. Ik hoef niet te weten dat ie bij jou wel goed draait. Ik wil horen of anderen soortgelijke dingen hebben en of oplossingen.
De meeste zooi hier gaat om kopieen en beta's en dat soort zooi, daarom herhaal ik de vraag.
Hier het ultieme screenshot programmaatje. Freeware en gewoon te gebruiken in elk spel/programma. Druk op print-screen voor een afdruk. Ze worden automatisch ALLEMAAL opgeslagen als bmp. Effe coneverteren naar jpg en je bent klaar.Op vrijdag 24 mei 2002 18:09 schreef -Munkie- het volgende:
Als ik GTA3 speel hoe kan ik intussen screens maken want ik heb dat hypersnap al maarja t lukt steeds niet om onder GTA3 dat te doen kan iemand me helpen??
Dat is normaalOp vrijdag 24 mei 2002 18:00 schreef dahaaz het volgende:
kk heb net de 2cd gedownload
en het zijn iets van 38 besdtande
tot *.r36 gaat ie
maar aleen de bastandjes die tot *.r30
hebbe het icoontje van rar files
wa moet ik doen ?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
plz???Op vrijdag 24 mei 2002 16:55 schreef Alpha-xp het volgende:
hmm ik zit een beetje vast, moet voor die salvorado ofzo iets doen maar weet niet wat (niet opgelet) zie wel dat ik naar eightball moet gaan maar daarna weet ik ut nie meer iets met een boot opblazen ofzo??
The first casualty in war is always the truth...
Maak er watOp vrijdag 24 mei 2002 18:17 schreef -Munkie- het volgende:
Thnx ff testen ik sta nu op een leuke plek
Verwijderd
Met je Num0 en met Num4 ken je draaienOp vrijdag 24 mei 2002 18:18 schreef The_Snake het volgende:
hoe moet je eigenlijk branden blussen met een Firefighter?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Voor het brandend projectiel gaan staan met je wagen en dan op de linkermuisknop (mij is in dit geval)drukken.Op vrijdag 24 mei 2002 18:18 schreef The_Snake het volgende:
Verwijderd
ik dank u vriendelijkOp vrijdag 24 mei 2002 18:19 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Met je Num0 en met Num4 ken je draaien
met dezelfde knop als je schietknop.Op vrijdag 24 mei 2002 18:18 schreef The_Snake het volgende:
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Gewoon naar het stipje op je radar rijden, dan is het meestal wel duidelijk als je daar bent.Op vrijdag 24 mei 2002 18:18 schreef Alpha-xp het volgende:
[..]
plz???
Dat is pas 5 keer vermeld ofzo in dit topic.Op vrijdag 24 mei 2002 18:21 schreef dahaaz het volgende:
waar kan je die xp fix downen ?
There is no magic.
Hmmz, nog niet geprobeerd, volgens mij kan dat een stuk makkelijker zijn dan num0.. ff zienOp vrijdag 24 mei 2002 18:19 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Voor het brandend projectiel gaan staan met je wagen en dan op de linkermuisknop (mij is in dit geval)drukken.
uuhh... door de tunnel? met de boot?Op vrijdag 24 mei 2002 17:55 schreef Nosfer@tu het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik die griet aan het andere kant van het water kan brengen (level portland)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Verwijderd
ja dat weet ik ook welOp vrijdag 24 mei 2002 18:21 schreef The Will het volgende:
[..]
Gewoon naar het stipje op je radar rijden, dan is het meestal wel duidelijk als je daar bent.
Verwijderd
Op vrijdag 24 mei 2002 18:26 schreef -Munkie- het volgende:
Waar slaat hij die shots eigenlijk op??? anders kan ik niet veel en hoe zet je die hier op??![]()
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Moet je ff kijken, er zijn nl en eng patchOp vrijdag 24 mei 2002 18:26 schreef dahaaz het volgende:
ik heb gezogd met cntrl+f maar dan krijg ik aleen een xp update
moet ik die hebbe ?
en die doet het nie want dij zegd da de talen verschillen
WinXP fix... zoek maar mooi zelf op in dit topic, begin bij post #1 ofzo...Op vrijdag 24 mei 2002 18:30 schreef dahaaz het volgende:
kan iemand een oplossing geven en url voor het probleem dat ik geen letters krijg maar vakjes ?
ik heb xphome nederlands
en n geforce 4mx 460
Verwijderd
Kijk eens in je clipboard?Op vrijdag 24 mei 2002 18:33 schreef -Munkie- het volgende:
Ik kan m'n screens nergens vinden ik heb op m'n hele com gezocht geen resultaat
Voor zijn missies hoef je neit het eiland af hoor, dat kan niet eensOp vrijdag 24 mei 2002 18:34 schreef Nosfer@tu het volgende:
Kan iemand mij nu dan vertellen hoe ik die eerste missie voor Salvatore moet oplossen?
ik moet naar de overkant van het water in Portland (1 level) maar die brug daar zit een blokade op...
Verwijderd
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Verwijderd
savegames laden is niet op te lossen met het XP fix thingie...Op vrijdag 24 mei 2002 18:37 schreef Breepee het volgende:
Dit is misschien al langs gekomen, maar ik kan geen savegames laden. ik zie in dit topic alleen dit probleem met XP, maar ik heb 2000. Weet iemand hoe je het probleem hier kan verhelpen? (ik heb btw de mythrip, dus geen images van CD's).
Verwijderd
waar kan ik die krijge (geen zin om die hele fokking draad door te lezen)Op vrijdag 24 mei 2002 10:03 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Die repack van Deviance werkt wel!
De eerste patch die ze uitbrachten niet, maar de repack zeker wel!!
Verwijderd
bij mij crasht de hele game....Op vrijdag 24 mei 2002 18:43 schreef _MaLa_ het volgende:
ik heb het probleem dat spel opzich wel goed loopt als ik om me heen kijk enzo maar als ik 5 politie auto's achter me aankrijg of druk is begint het spel dik te haperen
hoe kan dit ??
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Verwijderd
lang wachten is the keyOp vrijdag 24 mei 2002 18:51 schreef DJSonGoten het volgende:
ff vraagje, ik heb gta 3 geinstalleerd (niet legaal) en hij wilt gewoon niet opstarten, ik heb wel cd2 er in maar hij blijft gewoon bij het logo hangen
de specs zijn goed dus daar ligt het niet aan
Verwijderd
'k mag aannemen dat je het krekje wel in de dir hebt gezet ?Op vrijdag 24 mei 2002 18:51 schreef DJSonGoten het volgende:
ff vraagje, ik heb gta 3 geinstalleerd (niet legaal) en hij wilt gewoon niet opstarten, ik heb wel cd2 er in maar hij blijft gewoon bij het logo hangen
Probeer de 2k driver eensOp vrijdag 24 mei 2002 18:40 schreef hoorn003 het volgende:
Ja ik ben in dit geval dus de ongelukkige ati bezitter. Ik down die omega driver. (http://www.omegacorner.com/ati.htm)
de win xp versie, en welke melding krijg ik bij het instaleren, deze driver is niet win xp competable. iemand dit nog meer gehad ?? en welke patch kan ik dan misschien beter downloaden ??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
heb je de bom geactiveerd? (num0)Op vrijdag 24 mei 2002 18:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben nou bij een missie van joeyie of hoe die ook heet die vent bij de garage. Daar moet je een bom in de auto zetten en daarna de auto weer op de zelfde plek zetten. Dat heb ik gedaan dan loop ik weg van de auto en dan zegt de computer dat de carbom is not set.
Wat heb ik fout gedaan??
Verwijderd
maar de 2k en win xp drivers zijn in dit geval dezelfde. maar er staat steeds dat ie WEL !!! xp ondersteund, maar download ik hem en instaleer ik hem dan krijg ik dus die melding van, ...bla bla bla xp ondersteund dit niet bla bla bla .....Op vrijdag 24 mei 2002 18:55 schreef Device het volgende:
[..]
Probeer de 2k driver eens
Verwijderd
Met de (actie)knop waarmee je normaal schiet moet je eerst drukken en dan krijg je een bevestiging en daarna RENNEN.Op vrijdag 24 mei 2002 18:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben nou bij een missie van joeyie of hoe die ook heet die vent bij de garage. Daar moet je een bom in de auto zetten en daarna de auto weer op de zelfde plek zetten. Dat heb ik gedaan dan loop ik weg van de auto en dan zegt de computer dat de carbom is not set.
Wat heb ik fout gedaan??
Verwijderd
Heb ik ook ja, maar dat zie je amper. Ik heb ook de nieuwste drivers en gebruik een GF3 Ti500. Ik denk dat je er verder niks aan kunt doen.Op vrijdag 24 mei 2002 18:59 schreef Alkahol!K het volgende:
ik heb ene klein vraagje tussendoor..
[afbeelding]
[plaatje gemaakt net buiten de plaats waar je kunt saven]
hebben jullie ook die witte stipjes op/langs de weg soms? net alsof de textures niet helemaal aansluiten ofzo.. heeft iedereen dit? (of ligt het aan mij comp ..). Deze "artifacts" doen zich alleen voor op de weg.. en berm..
specs: p2ghz@2.3ghz ,geforce 4 mx460 (324/625), winxp , als ik niks overclock zijn ze er ook.. detonator 28.80 en 29.20 laten ze allebei zien
Verwijderd
het zal wel komen door win98se ...Op vrijdag 24 mei 2002 19:08 schreef Esmer het volgende:
Waarom heeft hier iedereen last van de game?
Bij mij loopt die perfect en SNEL!!
kep een amd 1400 GF2 mx 400 en windows 98 SE en 23.10 patche er over!
Verwijderd
Das dus ook de reden niet. Nu werkt ie wel (VIA driver) en ik crash niet en heb geen probs in het spel. Hij start gewoon niet op... en ook de no-cd cracks werken niet.Op vrijdag 24 mei 2002 18:58 schreef Thugbear het volgende:
Mij AGP acceleration staat uit in DXDiag, kan dit de oorzaak van het niet starten zijn? Hoe zet ik hem aan?
hier onder XP loopt ie ook als een trein,Op vrijdag 24 mei 2002 19:09 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
het zal wel komen door win98se ...
Niet hoger? In welk opzicht? Dat je video kaart het niet aankan?Op vrijdag 24 mei 2002 19:04 schreef BlizzarD het volgende:
ik krijg me res. niet hoger dan 640x480
En zelfs dan schokt het nog af en toe
vaag een maat van mij heeft een p3 500 en draait hem op 1024 met die kaart..Op vrijdag 24 mei 2002 19:13 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
hier onder XP loopt ie ook als een trein,
enigste bottleneck is me videokaart800*600*32 en verder alles max
moet ik alleen de exe vervangen, of ook wat met die ppf doen? zoja, op welke bin moet ik die ppf applyen?Op vrijdag 24 mei 2002 18:43 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
savegames laden is niet op te lossen met het XP fix thingie...
je hebt de verkeerde crack...
je moet de repack fixed crack van deviance hebben...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
heb er maar een met 32MBOp vrijdag 24 mei 2002 19:19 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
vaag een maat van mij heeft een p3 500 en draait hem op 1024 met die kaart..
Verwijderd
Weet je waar ik niet tegen kan, dat godvergeten idioote aandacht getrek van jou! Je bent gewoon irritant bezig , dus donder maar lekker een eind op jongen!Op vrijdag 24 mei 2002 18:17 schreef Robin Shrine het volgende:
Ga terug naar de winkel of bel de support desk van Rockstar ofzow. Ga niet lopen blaten dat je genaaid bent. Kan ik niet goed tegen
Intro.mpg uit de movie directory (onder installdir) wegmikkel of renamen -> opgelostOp vrijdag 24 mei 2002 18:51 schreef DJSonGoten het volgende:
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
nee,Op vrijdag 24 mei 2002 19:28 schreef Thugbear het volgende:
Ro2, thnx, ik dacht dat ik de enige was die me hier kwaad om maakte.
Verwijderd
Verwijderd
Same thingOp vrijdag 24 mei 2002 19:21 schreef Demolition-Man het volgende:
goddamn.. net GTA 3 gekocht...
maar nu werkt ie hier dus niet
Ik heb:
Athlon 1000mhz
256 sdram
Sb Live! Value
Nvidia GeForce 2 MX (Detonator 12.80)
Windows '98 SE..
Ik start het op en de filmpjes krijgt ik te zien, maar dan dat GTA3 plaatje... dan moet ie eigenlijk het menu gaan laden.. maar bij mij kapt ie er meteen mee!!![]()
Het antwoord zal vast al langsgekomen zijn, maar ik wil het ff duidelijk weten... in 1 post als het kan?
Alvast bedankt, Daan!
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Op vrijdag 24 mei 2002 18:04 schreef Robin Shrine het volgende:
Check eerst maar eens jullie crappy configuraties en achterhaalde OS versies/patches voordat er geblaat wordt over naaierij. GTA werkt gewoon hier PERFECT!
Op vrijdag 24 mei 2002 18:08 schreef Robin Shrine het volgende:
Misschien aan je kut configuratie.
Heb ik dan zo'n super configuratie? Hij doet het gewoon, en ook collegae hebben hier geen problemen. Zelfs op mijn laptop loopt het superbe onder WinXP.
En ik loop niet te "kloje"....dat doe jij nu.
Op vrijdag 24 mei 2002 18:14 schreef Robin Shrine het volgende:
Er zijn genoeg oplossingen voorbij gekomen fijne gast.
Weet je.. ik heb net de laatste 4 pagina's doorgekeken...en ik erger me dood aan je!Op vrijdag 24 mei 2002 18:17 schreef Robin Shrine het volgende:
Ga terug naar de winkel of bel de support desk van Rockstar ofzow. Ga niet lopen blaten dat je genaaid bent. Kan ik niet goed tegen
There is no magic.
Die staan in je mijn documenten/my documents..Op vrijdag 24 mei 2002 19:41 schreef ko9 het volgende:
Weet iemand waar de savegames zijn opgeslagen? Ik wil namelijk de legale versie even installen, om te kijken of die beter draait, maar ik wil wel mn savegames enzo overzetten... Dus welke bestanden moet ik dan pcies kopieren?
Ow joh. Die had ik helemaal niet gezienOp vrijdag 24 mei 2002 19:48 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Die staan in je mijn documenten/my documents..
d8 ik iig, daar staat wel een map GTA3 User Files
dus ik gok dat daar eigenlux ook wel de savegames inzitten
There is no magic.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Wijze opmerking, ik ben het hier volkomen mee eens.Op vrijdag 24 mei 2002 19:00 schreef Device het volgende:
Blijkbaar is lezen voor heel veel mensen toch nog erg moeilijk.
Ik heb zelf de rip gedownload. Xp fix eroop en het start en draait gewoon. Maar mijn systeem kan het niet aan. Die mminimale systeemeisen zijn gewoon complete onzin of het spel zit vol bugs.
Het had zeker nog niet uitgebracht mogen worden. En het is begrijpelijk waarom er geen demo te d/l is, want dan zien mensen meteen al die problemen.
Dat het bij een aantal mensen wel probleemloos draait is natuurlijk niet gek, maar met zoveel problemen bij zoveel verschillende gebruikers ga ik toch echt aan bugs denken.
Verwijderd
haha LOL :D!Op vrijdag 24 mei 2002 19:56 schreef Maverick het volgende:
krijg nou wat, zal ik naar binnen lopen om een handtekening van michael hunt te vragen
[afbeelding]
Verwijderd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq