Toon posts:

Padrino

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een processor gekocht bij 1to0.nl. Het was een AMD XP 1700+ Ik moest daarvoor een koeler hebben, dus ging ik naar Padrino PC in Amsterdam Oost. Ik vroeg ze daar om een koeler die MAKKELIJK een XP 1700+ aankon en wat gaf hij me? De Spire 5E32B3.

Ik nam dus aan dat die man wist waar hij over praatte en ik installeer de koeler, allemaal keurig netjes volgens de regels. Ik doe mijn computer aan, installeer Windows XP en tijdens Windows rook ik een vies geurtje. Alsof er iets verbrandde.

Ik dacht toen niet aan de processor, want ik had toen een paar pizza's in de oven, dus ik ren naar de keuken, bleek dat het niet aan de pizza's lagen. Ik dus heel mn huis aflopen, kijken naar iets wat verbrandt was.

Toen schoot het me binnen, dat het misschien aan mijn processor kan liggen. Ik dus snel weer rennen naar de pc, en POEH, de HEEEEEEEEELE processor was uitgebrand. Ik dus snel dat ding eruit halen en rennen ermee naar de koelkast en doe daarvan de deurtje open en hou het ervoor, maar nee hoor, hielp niet.

Ik wilde dit kwijt aan de mensen die regelmatig dingen bij Padrino kopen, VERTROUW HET NIET!!! Controleer alles op zn minst 3x voordat je er vertrouwen in krijgt!

Ik wist niet waar ik deze topic neer moest zetten, dus heb ik het bij Hardware gezet, omdat mijn processor tenslotte uitgebrandt is.

:?

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mag die gozer van Padrino jou een niewe proc kado doen.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:53

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Misschien dat je beter eerst zelf had kunnen onderzoeken welke cooler te kopen ipv iets aan te nemen van een verkoper (die bijna altijd iets verkopen waar ze geen verstand van hebben).
Waardeloze zaak dan, maar nu weet je dat voor de toekomst. Ik zou wel effe teruggaan naar die zaak en je verhaal vertellen. Hopen maar dat ze wel klantvriendelijk zijn en je een nieuwe proc geven (en natuurlijk geld terug van die cooler).

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 10:23 schreef EXCalibur_EeK het volgende:
Misschien dat je beter eerst zelf had kunnen onderzoeken welke cooler te kopen ipv iets aan te nemen van een verkoper (die bijna altijd iets verkopen waar ze geen verstand van hebben).
Waardeloze zaak dan, maar nu weet je dat voor de toekomst. Ik zou wel effe teruggaan naar die zaak en je verhaal vertellen. Hopen maar dat ze wel klantvriendelijk zijn en je een nieuwe proc geven (en natuurlijk geld terug van die cooler).
je kunt toch van een pc winkel verwachten verstand van zaken te hebben! Teruggaan en klagen. (Maar ze kunnen wel jou de schuld geven dat de koeler er niet goed op zat, dus geen geld terug dan)

edit: schrijf het bij de shopsurvey.