Via een PC privé project kan ik een Fujitsu-Siemens PC aanschaffen waar een DVD+RW drive inzit, andere configuraties met de combinatie van DVD speler en traditionele CD brander zijn echter ook mogelijk. Aangezien de site van de fabrikant alleen spreekt van "DVD+RW drive optional" en geen verdere toelichting geeft deze post!
- Weet iemand welk merk DVD+RW Siemens hier in stopt?
- Is dit al het moment om een systeem met DVD+RW brander te kopen? Ik bedoel is dit al tweede generatie DVD+RW?
- Kun je met een DVD+RW brander ook gewone CD-R's en CD-RW's branden, zodat ik niet nog eens een cd-brander erin moet hangen?
Ik heb de search al gebruikt maar vind weinig recente posts over dit onderwerp of niet al te duidelijke antwoorden op dit soort vragen!
- Weet iemand welk merk DVD+RW Siemens hier in stopt?
- Is dit al het moment om een systeem met DVD+RW brander te kopen? Ik bedoel is dit al tweede generatie DVD+RW?
- Kun je met een DVD+RW brander ook gewone CD-R's en CD-RW's branden, zodat ik niet nog eens een cd-brander erin moet hangen?
Ik heb de search al gebruikt maar vind weinig recente posts over dit onderwerp of niet al te duidelijke antwoorden op dit soort vragen!