Ik heb een stuk VBSCript waarmee MSWord geopend wordt en er een nieuw document aangemaakt wordt als de gebruiker op een knop op de website drukt.
Nu wil ik echter dat er ook nog wat variabelen meegegeven worden. Het betreft nl. een adressendatabase-zoekpagina waarbij de resultaten getoond worden met achter ieder resultaat een knop "Write Letter". Dus als de gebruiker zo'n knop indrukt moeten de adres-gegevens meegezonden worden en alvast ingevuld worden in het Word-document. Alleen nu lukt mij het niet om deze variabelen mee te geven. Ik krijg iedere keer de melding dat er een haakje ontbreekt, of dat de aanroep niet correct is. Het betreft de volgende code:
En dit is de aanroep:
Waarbij Company, City en Contact eigenlijk met php ingevuld worden maar dat doet er hier niet toe.
Wie weet wat ik fout doe??
Nu wil ik echter dat er ook nog wat variabelen meegegeven worden. Het betreft nl. een adressendatabase-zoekpagina waarbij de resultaten getoond worden met achter ieder resultaat een knop "Write Letter". Dus als de gebruiker zo'n knop indrukt moeten de adres-gegevens meegezonden worden en alvast ingevuld worden in het Word-document. Alleen nu lukt mij het niet om deze variabelen mee te geven. Ik krijg iedere keer de melding dat er een haakje ontbreekt, of dat de aanroep niet correct is. Het betreft de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <script language="VBScript">
Dim WordApp, WordDoc, MyRange1
'doorgeven van var's Company, City en Contact
Sub OpenDoc(Company,City,Contact)
Set WordApp = CreateObject ("word.application")
Set WordDoc = WordApp.Documents.Add()
WordApp.Application.Visible = True
Set MyRange1 = WordDoc.Paragraphs.Add.Range
MyRange1.InsertBefore(Company)
MyRange1.InsertBefore(City)
MyRange1.InsertBefore(vbcrlf & vbcrlf & vbcrlf & "Dear " & Contact)
'Set WordDoc = Nothing
'Set WordApp = Nothing
End Sub
</script> |
En dit is de aanroep:
code:
1
| <input type="button" onclick="OpenDoc Company,City,Contact" value="Write Letter"></td> |
Waarbij Company, City en Contact eigenlijk met php ingevuld worden maar dat doet er hier niet toe.
Wie weet wat ik fout doe??