Seti problemen bijna voorbij

Pagina: 1
Acties:

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 21:28

TFHfony

Professional Weirdo

Topicstarter
Van de seti website:

May 23, 2002

Yesterday (May 22) was a busy day for SETI@home.

We have been preparing for a while to vastly increase our bandwidth. For more information on that, see the article from the Planetary Society: A Question of Bandwidth.

There was a network outage early in the day to establish the complete link between the routers in the Space Sciences Lab in Berkeley to the commercial internet in Palo Alto. We attempted this last week but failed due to a flaky media converter. However, this time around the link was successfully established! Central campus will load test over the weekend before we attempt to put the SETI@home data server on this pipe (early next week, we hope).

--

IPV de 20 mbit/sec die ze hadden, krijgen ze nu een 100mbit/sec verbinding naar het internet. Deze zou dus (hopelijk) begin volgende week online komen. Ik kan haast niet wachten... Zou het dan eindelijk toch zover zijn???

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 23:07
Dit is wel positief en hopelijk merken we het verschil :)

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 07:47 schreef Witlof het volgende:
Dit is wel positief en hopelijk merken we het verschil :)
Een ver-5-voudigde snelheid.. Tja, dat zouden we wel moeten merken.. Maar eerst nog ff zien dat het allemaal ook goed werkt!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Verwijderd

We zullende volgende week dus ook nog de hoognodige 'outages' ondergaan, daar ik je nu al kan voorspellen dat de invoering van die nieuwe lijn niet helemaal vlekkeloos gaat verlopen! :)

Evengoed, ben ook ik erg benieuwd naar de snelheid! :9~

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Huh, Een maand terug hadden ze het er ook al over dat ze de boel een paar dagen stil zouden leggen om te upgraden naar 100MBit, en nu doen ze dat weer :?
ikke iets gemist hebben :?

Verwijderd

Volgens mij kondigden ze het toen aan dat de lijn zou komen, en nu komt ie dus daadwerkelijk :)

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Topicstarter
Nee, vorige maand zouden ze het inderdaad ook al doen. Ze zouden een eigen 100mbit lijn krijgen naar het internet. Alleen was er 1 probleem. De aansluiting moest 20 km verderop gemaakt worden in Palo Alto. Afgelopen maand hebben ze geprobeerd die lijn te leggen, maar dat is toen mislukt. Gisteren is het wel gelukt deze lijn aan te leggen.

Dit weekend gaat ze testen of alles goed werkt (reken dus maar op erg slechte verbindingen) en als alles goed loopt, begin komende week gaat het definitief online...

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Met andere woorden: Vergroot nu je queus zodat je dadelijk niet zonder wu's zit en weer op je knietjes naar tfh moet om wat te bedelen. :P

En wellicht weer een klein megaflushje (maar die zal elk team wel hebben dan).

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 09:58 schreef Mobster het volgende:
Met andere woorden: Vergroot nu je queus zodat je dadelijk niet zonder wu's zit en weer op je knietjes naar tfh moet om wat te bedelen. :P

En wellicht weer een klein megaflushje (maar die zal elk team wel hebben dan).
Hahaha.. Gaat moeilijk worden. Ik begin nu zelf in de problemen te komen om voldoende WU's op stock te hebben om iedereen te kunnen voorzien. De verbinding is nog steeds verre van optimaal. Al lijkt het vanochtend wel redelijk te gaan...

Pagina: 1