Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Wel een beetje raar dat je in je topictitel om een omgeving vraagt voor FreeBSD, en in je tekst om eentje voor Linux.
topic: [FreeBSD] programmeer editor.Op vrijdag 24 mei 2002 07:37 schreef xychix het volgende:
ik zoek een soort visual studio voor in linux !
[...]
Klinkt logisch niet?
FreeBSD != Linux
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
/usr/ports/devel/codecrusader
info:
http://www.newplanetsoftware.com/jcc/
kan verschillende talen aan zie website
beter lezen
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Verwijderd
Had ik trouwens ook al aangeraden in een van je andere topics:
[topic=501853]
idd, ik heb hem net opgezocht in ports, ik denk dat ik deze maar ga probeen !Op vrijdag 24 mei 2002 10:56 schreef areana het volgende:
kijk eens naar XWPE (x window programming environment). Een programma voor X, een ide. Ondersteuning voor meerdere compilers tegelijk, compilen kan direct vanuit het programma. Ingebouwde editor, file manager, debugger, etc. Lekker compleet wel dus...
Had ik trouwens ook al aangeraden in een van je andere topics:
[topic=501853]
als ik mijn c proggie in meerdere bestanden opsplits dan heeft hij altijd unreferred blbl's
Verwijderd
Perfect dat xwpeOp vrijdag 24 mei 2002 12:59 schreef xychix het volgende:
[..]
idd, ik heb hem net opgezocht in ports, ik denk dat ik deze maar ga probeen !
(is een beetje late reactie maar wel zinning voor in de search.
xwpe is echt het perfecte prodect om projectmatig te ontwikkelen op freebsd!
Verwijderd
Imho kun je echter veel beter emacs of vi (lees: vim) gebruiken. In combinatie met gdb, make en allerlei andere GNU tools heb je alles in huis wat je nodig hebt om goed en efficient te programmeren.
In het begin zal het zeker wat wennen zijn... Maar geloof me, na verloop van tijd wil je niet anders...
Ik heb nu een nieuwe BSD desktop install en ik zit weer met dezelfde vragen..Verwijderd schreef op 04 juni 2002 @ 12:19:
KDevelop werkt op FreeBSD aangezien KDE ook op FreeBSD draait. Een andere text-georienteerde IDE is 'motor'.
Imho kun je echter veel beter emacs of vi (lees: vim) gebruiken. In combinatie met gdb, make en allerlei andere GNU tools heb je alles in huis wat je nodig hebt om goed en efficient te programmeren.
In het begin zal het zeker wat wennen zijn... Maar geloof me, na verloop van tijd wil je niet anders...
vim kan ik onderhand in typen, echt handig vind ik het nog niet maar ik heb een aantal servers die alleen VI kennen dus ik moet het maar leren.
hebbie een link voor mij naar een goede
make/gdb etc. howto ?
voor de rest Kylix, KDevelop, QTDesigner (screenshot), anjuta ...
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly