Toon posts:

XP 1700+ op Elitegroup K7S5A clocken

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan je een AthlonXp op een Elitegroup K7S5A moederbord overclocken in dee bios??
Als het helemaal niet mogelijk is zou ik graag willen weten op welke manier ik um WEL softwarematig kan overklocken...

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je kan dat doen door een overclock bios te downloaden van www.ocworkbench.com/ecs
Want met de normale bios kan je dat niet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok Thnx, nog tips voor een newbie die zijn Proc. gaat overclocken??? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 07:28 schreef Dutch3men het volgende:
Je kan dat doen door een overclock bios te downloaden van www.ocworkbench.com/ecs
Want met de normale bios kan je dat niet doen.
Waar precies staat het op ie site dan?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Op vrijdag 24 mei 2002 07:30 schreef EdonyX het volgende:
Ok Thnx, nog tips voor een newbie die zijn Proc. gaat overclocken??? :?
niet tever gaan zonder goed cooling ;) heb je een goede cooler ? met coper heatsink en een goede fan ? ( of een standaart coolermaster dingetje :? ) want als je overclokked wordt alles warmer ( duh :) daarom heb ik 5 case fans :P )

Verwijderd

Topicstarter
MmM nu moet ik dus mijn bios gaan flashes :'(
lijkt me best kut want het schijnt als je compu uitvalt onder dat proces dat je je mobo weg kan flikkeren :|

Verwijderd

Topicstarter
Welk progje moet je gebruiken om je Elitegroup K7S5A te flashen?:?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat dacht je van Amiflash ? :Z kijk eens ff wat verder als je neus, werkelijk alles staat op die site of op ecsusa.com

Verwijderd

Topicstarter
kwist de site van elitegroup niet eens manne... dus dan kom ik er ook niet 8er he....:z

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 24 mei 2002 10:26 schreef EdonyX het volgende:
kwist de site van elitegroup niet eens manne... dus dan kom ik er ook niet 8er he....:z
Ook bij OCworkbench staat het duidelijk vind ik, niet gelijk boos worden op andere. Lees voor de zekerheid de FAQ van dit subforum op GoT door. In de BIOS kan je de FSB op 103 en 107 zetten. Er zijn ook programma's zoals CPUFSB en CPUCOOL waarmee je dit in Windows kan instellen na het opstarten. Waar je die kan downloaden kan je wel vinden hoop ik (legaal zelfs voor de testversie)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
Dus je zegt dat je je processor ook over kan clocken buiten het bios en hardwarematig om... WiCkeD! ...hoe?

Ik bedoel... Waar zijn die progjes te krijge?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 24 mei 2002 11:04 schreef EdonyX het volgende:
Dus je zegt dat je je processor ook over kan clocken buiten het bios en hardwarematig om... WiCkeD! ...hoe?

Ik bedoel... Waar zijn die progjes te krijge?
In mijn vorige post staan de namen van 2 van die programma's. De zoekfunctie van GoT en Google kan je toch wel vinden onderhand? Dat ga ik niet voor je opzoeken, je lijkt mij te lui. Probeer eens wat zelf :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1