Hotmail in Outlook express, kan niet door Winroute

Pagina: 1
Acties:

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:18
Ik heb nu sinds een paar dagen winroute pro op mijn pc staan. En sindsdien kan ik geen hotmail meer binnen halen door middel van outlook express. Maar mijn msn messenger doet het wel. Verder kan ik wisselvallig de site van hotmail bezoeken.

Nu zoek ik dus een oplossing voor dit probleem. Ik heb al gezocht met de search maar ben er naar veel lezen en zoeken nog niet uit want, de meeste gaan over Mxstream en ASDL. En ik heb kabel van @home. Er stonden ook wel een paar oplossingen bij voor mensen die @home hebben, maar die heb ik al geprobeerd en die werken niet.

Ver heb ik Windows 98 Second Edition lopen. Met dus winroute als proxy server voor het delen van mijn internet. De mailserver staat enabled voor mijn @home accounts. Ik werk dus ook op de pc waar winroute draait. Verder hangen er nog geen pc's aan maar dat komt dus als hotmail werkt.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Staan de poorten naar de mailservers wel goed open?

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het zou kunnen ( kleine kans omdat het begonnen is na het gebruik van winroute ) dat je firewall gek loopt te doen. Probeer deze eens te deinstalleren.

Just as Good

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:08

Crazy D

I think we should take a look.

Misschien heb je hier iets aan:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q247335

Krijg je ook nog een mooie foutmelding van Outlook?

Exact expert nodig?

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:18
Bedankt voor jullie reacties. Maar om een of andere reden doet hij het nu ineens wel.

Maar ja jullie weten denk ook wel hoe pc's zijn.