The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
jah is goed maar wel naar mijn toeOp vrijdag 24 mei 2002 01:21 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Zal ik hem anders ff uploaden?
kom effe op msn ditismakkelijkteonthouden@hotmail.com
Ik wacht wel op die fijne mirror..
ben hem nu aan het uploadenOp vrijdag 24 mei 2002 01:45 schreef G1itch het volgende:
Hmmm, 2,3 kB/s
Ik wacht wel op die fijne mirror..
Mooi ik wachtOp vrijdag 24 mei 2002 02:07 schreef senater het volgende:
[..]
ben hem nu aan het uploadenduurt 2 minutjes ongeveer
13 minuten geleden schreef senater het volgende:
ben hem nu aan het uploadenduurt 2 minutjes ongeveer
sorry duurt wat langer ik heb ook maar chelloOp vrijdag 24 mei 2002 02:20 schreef G1itch het volgende:
[..]
hoe snel downloaden jullie er egenlijks vanOp vrijdag 24 mei 2002 02:32 schreef G1itch het volgende:
Wheeeee!
leeching...
bdankt coor de creditsOp vrijdag 24 mei 2002 01:05 schreef silentsnow het volgende:
Tot mijn verbazing is er al een trailer voor Commandos III !! Je kan hem hier downloaden, en in de volgende formaten:
-->512x384, 14.7MB<--
-->320x240, 7MB<--
De 7MB en 14.7MB versie zijn alleen van een andere kwaliteit, dus verder hetzelfde. Fimpje duur 1:00 minuut.
senater van www.game-trix.com is zo vriendelijk geweest om de 14.7MB versie op z'n server te zetten. Je kan hem hier downloaden. Kijk ook ff op het forum van game-trix rond, daar kan je ook je mening kwijt over verschillende zaken die met games te doen hebben.
Maar dat komt omdat ie m'n crappy 54K downstream ADSL moet delen met m'n huidige usenet praktijken.
Lijkt erg veel op deel twee maar dat is natuurlijk
Bedankt voor het uppen
Lijkt idd op 2, maar dan wat, erhm, overweldigender..
Heb Commando's 2 nog niet gespeeld trouwens, ik heb het wel *schaam*
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Prachtig filmpje!Op vrijdag 24 mei 2002 11:30 schreef QuestGamer het volgende:
downloading @ 53 kb/s (sneller gaat mijn ADSL niet, dus goeie mirror!)
Heb Commando's 2 nog niet gespeeld trouwens, ik heb het wel *schaam*
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
PARDON..makkelijk.Op vrijdag 24 mei 2002 11:35 schreef mercarra het volgende:
Hopelijk wordt commandos III niet nog makkelijker. De eerste versie was geweldig, maar deel 2 was zelfs op hard niets meer aan. De wapens zijn veel te sterk en de duitsers niet meer zo waakzaam. Ik was erg zwaar teleurgesteld.
Ik ben geen die-hard commando speler. Maar ik vond deel 2 op easy al verrekte lastig af en toe. Naja..zal wel aan mij liggen.
Verwijderd
huh, ik heb 1 rond gespeeld zonder cheats of de "op een plek gaan staan schieten" truc.. maar ik vond 2 toch echt veeeel moeilijker..Op vrijdag 24 mei 2002 11:35 schreef mercarra het volgende:
Hopelijk wordt commandos III niet nog makkelijker. De eerste versie was geweldig, maar deel 2 was zelfs op hard niets meer aan. De wapens zijn veel te sterk en de duitsers niet meer zo waakzaam. Ik was erg zwaar teleurgesteld.
That's the way, ah ah i like it ah ahOp vrijdag 24 mei 2002 16:08 schreef silentsnow het volgende:
Ik heb deel 1 en twee uitgespeeld zonder ook maar 1 schot te lossen
Alles met messen enzo
Ik ook, duurt misschien wel 5x zo lang, maar ja
Ah shit ontdekt -> kan er gewoon niet tegen als ik maar 1x word geraakt
Mijn probleem is dat ik om de 2 sec save. Dus ik zit aan het einde van het spel met een save map van 35GBOp vrijdag 24 mei 2002 17:16 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
That's the way, ah ah i like it ah ah
Ik ook, duurt misschien wel 5x zo lang, maar ja
Ah shit ontdekt -> kan er gewoon niet tegen als ik maar 1x word geraakt
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
nu pasOp zaterdag 25 mei 2002 01:03 schreef Palm het volgende:
w00t dat ziet er vet uit, kan nie wachte!
eeeehhhh ik wil niet veel zeggen hoor, maar dat is precies dezelfdeOp donderdag 30 mei 2002 21:44 schreef aftermath het volgende:
nieuwe trailer uit van commandos 3
Download
wat screenshots uit de trailer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
F*ck ik ben een beetje te laatOp donderdag 30 mei 2002 21:46 schreef apocrypha het volgende:
[..]
eeeehhhh ik wil niet veel zeggen hoor, maar dat is precies dezelfde
mwah een dagje of 5Op donderdag 30 mei 2002 21:48 schreef aftermath het volgende:
[..]
F*ck ik ben een beetje te laat
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Op een fansite las ik trouwens dit: "Wie PCGames.de berichtet, erwägt Eidos Interactive eine komplette Umstellung ihrer Spiele auf DVD! Ob dies bedeutet das Commandos 3 nur noch auf DVD erscheinen wird, ist bislang noch ungeklärt."
Nu maar hopen dat ik tegen die tijd een DVD speler heb
Niederländisch bitteOp donderdag 30 mei 2002 22:00 schreef Midas het volgende:
Ik heb Commandos2 nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik moet toe geven dat Commandos 1 (om het zo maar te noemen) over het algemeen uitdagender was om te spelen, ongeacht de moeilijkheidsgraad. Bij C2 kon je bijna steeds met dezelfde techniek je doel bereiken. Toch was C2 een lust voor het oog en dat samen met de extra mogelijkheden is een goede compensatie.
Op een fansite las ik trouwens dit: "Wie PCGames.de berichtet, erwägt Eidos Interactive eine komplette Umstellung ihrer Spiele auf DVD! Ob dies bedeutet das Commandos 3 nur noch auf DVD erscheinen wird, ist bislang noch ungeklärt."
Nu maar hopen dat ik tegen die tijd een DVD speler heb
'k Ken deel I niet, maar dit ziet er uit als een exacte kopie van deel II maar dan andere missies (doh)?
Dacht ik ook alOp vrijdag 31 mei 2002 16:14 schreef PromWarMachine het volgende:
Erg leuk allemaal, maar ik heb ten eerste deel II nog niet uitgespeeld
'k Ken deel I niet, maar dit ziet er uit als een exacte kopie van deel II maar dan andere missies (doh)?
Er staat dat Eidos eraan zit te denken om C3 alleen uit te brengen op DVD, maar dat is echter nog niet zeker.Op donderdag 30 mei 2002 22:02 schreef apocrypha het volgende:
[..]
Niederländisch bitte
ok tnxOp vrijdag 31 mei 2002 16:18 schreef Phreak het volgende:
[..]
Er staat dat Eidos eraan zit te denken om C3 alleen uit te brengen op DVD, maar dat is echter nog niet zeker.
Verwijderd
Commandos 1 was dus wel koeler als Commandos 2. Commandos 2 was gewoon te makkelijk. Je kon dan wel meer dingen, je had meer gastjes enz. Maar het was gewoon te makkelijk. Hopnb dat C 3 wat moeilijker wordt.Op vrijdag 31 mei 2002 18:43 schreef IndigoDelFuego het volgende:
Commandos II was zeker wel kewl (Commandos I overigens niet!!) ik hoop dat je net zoveel (of liever nog: meer) mogelijkheden hebt in het spel!!
The Chief
Verwijderd
- Geen afzonderlijke missies, maar een aaneensluitend verhaal
- Geen nieuwe personages meer; wel nieuwe capaciteiten en materialen
- Commandos3 zal uit 3 delen bestaan: Stalingrad/Duitsland/Frankrijk (in totaal omvat het ca. 20 locaties)
- Deel 3 zal een Multiplayer modus hebben (Capture the Flag and Death Match mode in aanbouw)
Bron (duits)
Verwijderd
Ik vond zelf Commandos 1 leuker.............Verwijderd schreef op 31 mei 2002 @ 18:43:
Commandos II was zeker wel kewl (Commandos I overigens niet!!) ik hoop dat je net zoveel (of liever nog: meer) mogelijkheden hebt in het spel!!
Verwijderd
Ik heb ervoor gekozen de gast te killen met de spy. Volgens de map die je in het begin fftjes te zien krijgt moet dit gebeuren voor (of in?
Nu heb ik een high ranking officer uniform gepakt (ik neem aan dat de zwarte het hoogst is). Alle overige commandos liggen nog in het riool trouwens. Nu is het vreemde hij komt maar niet opdagen. Hoe speel ik deze missie uit?
Bij voorbaat dank!