Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Zet je vragen even netjes op een rij want zo is er bijna geen doorkomen aan.
Een mic ingang is zeker wel wat anders als een lijn ingang. Dus een MD aanschaffen waar het beide op zit...
Een mic ingang is zeker wel wat anders als een lijn ingang. Dus een MD aanschaffen waar het beide op zit...
Verwijderd
Dat dacht ik dus ook wel even te kunnen doen....Op vrijdag 24 mei 2002 00:44 schreef bbarten81 het volgende:
Ik ben aan het twijfelen welke Portable MDspeler ik ga kopen. De N505, N707 of N1. Ik wil eigenlijk wel een mic ingang. De N505 heeft dat niet volgens de spec's. Maar een medewerker van een electronica-zaak, zei dat de mic gewoon in de line-in kan en dat je dus geen aparte ingang nodig hebt. Volgens mij klopt dit niet, maar ik weet het niet zeker. Wie weet het wel?
Nog een vraagje kun je met NetMD ook alleen met 132 kbps opnemen, wanneer je je MD direct aan de CD-speler hangt?
Niet dus, ik denk neem de goedkopere N505, opzich neem ik werkelijk nooit live iets op (ik ga al helemaal nooit naar een concert bijv.), dus had sowieso al geen microfoon aansluiting nodig.
Ik wilde een gave walkman, en waarbij ik snel mp3 kon overnemen op minidisc, en dan op MDLP mode, dus meer opnametijd per MD schijfje, dat vond ik nog zo mooi, en hij is lekker klein ook in je zak. t.o.v een normaal formaat mp3 cd speler , die ik ook heb hier.
En het zonder microfoon aansluiting nemen scheelde toch in de aankoop van de netmd, dus waar bespaard kan worden is het mooi bedacht ik mij. (zeker als ik die microfoon optie toch ook nooit ga gebruiken, op zeker)
Ik dacht ook , ik zal dat eens voor de gein proberen, dus een mic op de line-in aangesloten.
Werkt niet.
Je moet echt een voorversterkte mic hebben, dan misschien gaat het, maar anders is het geluid veels te zacht wat je opneemt via de mic.
Ze zijn er wel hoor voorversterkte mic's moet je eens bij www.minidiscworld.nl gaan zien, die met batterij voeding zijn voorversterkt.
Normaliter gewoon even een ordinaire mic op de line-in doen gaat niet werken. (opname niveau te zacht)