Programmer - an organism that turns coffee into software.
Nee Maar er zijn meer mensen die hetzelfde submitten soms, en waarschijnlijk was je niet meer de eerste.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
binnen 30 minuten?Op vrijdag 24 mei 2002 00:17 schreef GiLeX het volgende:
Nee Maar er zijn meer mensen die hetzelfde submitten soms, en waarschijnlijk was je niet meer de eerste.
en dan komt de post 2 dagen later online?
Je moet je ook nog voorstelllen dat de kroew zelf ook nog eens actief mee zoekt naar nieuws en meuktrackerspul en zelf ook wel op de hoogte zijn wanneer een nieuwe update/versie klaar ligt
nou oke... het zou kunnen... (Twee dagen later)
Gisternacht rond deze tijd het verschijnen van preview 1 van Netscape 7 gepost. Staat er nog steeds niet op, terwijl gelekte beta's van SP's van IE wel gepost worden.....
Lucard: Soms staan er heel veel van dezelfde submits in de queue. Het zou wel eens voor kunnen komen, dat per ongeluk bij het opschonen van de queue per ongeluk een eerdere submit wordt getrashed en een andere wel wordt opgepikt. En soms krijgen we submits via mail van de bron zelf, en dan gaat die voor. Wat er in jouw specifieke geval gebeurt is weet ik niet. Dat kan ik niet meer natrekken. Sorry voor het ongemak en bedankt iig voor je submit
.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Zo ramp is het ook niet... maar dit waren twee voorbeelden die ik nog uit me hoofd wist maar het is vaker voorgekomen....Op vrijdag 24 mei 2002 02:29 schreef testcase het volgende:
Lucard: Soms staan er heel veel van dezelfde submits in de queue. Het zou wel eens voor kunnen komen, dat per ongeluk bij het opschonen van de queue per ongeluk een eerdere submit wordt getrashed en een andere wel wordt opgepikt. En soms krijgen we submits via mail van de bron zelf, en dan gaat die voor. Wat er in jouw specifieke geval gebeurt is weet ik niet. Dat kan ik niet meer natrekken. Sorry voor het ongemak en bedankt iig voor je submit.
En dan is het toch wel frustreerend om een submit te maken terwijl er niks mee gedaan wordt... tenminste zo lijkt het van mijn kant. En dan ga je twijfelen of de submits die maakt wel goed doorkomen, of dat het "geheime" teken bij de posts bent vergeten
Nee, maar een bedrag X op bankrekening Y storten kan wel helpen
Het komt wel regelmatig voor dat er lege of halflege submits in de queue staan, zonder link of met een niet werkende, of trage link. Die worden getrashed.
Hielko: Idd. Het geheime (nu niet meer) teken was €
Hielko: Idd. Het geheime (nu niet meer) teken was €
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Het probleem is ook dat er soms wel 100 dingen in de submit staan, en sommige onderwerpen meerdere keren.
De doorlooptijd van een nieuwspost duurt soms wat langer, niet vanaf de submit direct online. Daar zitten nog wat stappen tussen.
Zoek ook eens via de search naar soortgelijke vragen, deze zijn al eerder gesteld en beanwoord.
De doorlooptijd van een nieuwspost duurt soms wat langer, niet vanaf de submit direct online. Daar zitten nog wat stappen tussen.
Zoek ook eens via de search naar soortgelijke vragen, deze zijn al eerder gesteld en beanwoord.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Meukposts, dwz drivers en software updates hebben vaak een beetje vertraging omdat niet alle meukposters tijd hebben om iets te posten of vanwege de onbereikbaarheid van websites.
Als ik ga meuken, en ik heb tijd, dan gaat meteen alles op de frontpage. We proberen zo snel mogelijk te zijn met meukposts
zojuist record verbeterd. 10 minuten na submit op Frontpage
Als ik ga meuken, en ik heb tijd, dan gaat meteen alles op de frontpage. We proberen zo snel mogelijk te zijn met meukposts
zojuist record verbeterd. 10 minuten na submit op Frontpage
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Bovendien doet 60% van de redactie op dit moment examen, waardoor het allemaal niet zo lekker doorstroomt.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1