http://www.japanservo.com/indexFan.htm
Ik heb een 12cm 24v van dit merk, dat ding blaast rete hard, en dat alleen al op 12v
Ik heb een 12cm 24v van dit merk, dat ding blaast rete hard, en dat alleen al op 12v
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Die van mij hoor je niet eens, ik ga 'm binnenkort inbouwenOp vrijdag 24 mei 2002 00:04 schreef tymiek het volgende:
En WOEI daar gaat je compie de lucht in...
Dat maakt toch een lawaai lijkt mij?? Heb hier een 12cm op 7 volt gaat redelijk maar op 12 volt ben ik doof (bij wijze van spreken dan he).
Had ook zo'n fan, heel stil, tot je hem erin zet, wat een herrie. Toch maar op 5 v gepleurt (een 80mm dan).Op vrijdag 24 mei 2002 00:05 schreef HENNEP het volgende:
[..]
Die van mij hoor je niet eens, ik ga 'm binnenkort inbouwenBinnenkort pics
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Moeje ff topic lezenOp vrijdag 24 mei 2002 09:44 schreef gotties het volgende:
is wel lekker voor in de pc maar beter voor in mijn kamer is hier bloedje heet! en ja heb geen trui aan nee!! maar zeer schone fans hebben!! waar te koop trouwens?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Verwijderd
Op vrijdag 24 mei 2002 10:48 schreef general000 het volgende:
Is heel leuk maar die dingen zijn idd 24V. Op 12V zal er dus niet veel kracht in zitten denk. Prove me wrong
zegt ie tochOp vrijdag 24 mei 2002 00:02 schreef HENNEP het volgende:
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Ik had een delta 120hp besteld , maar die was (jaammer) niet meer leverbaar, specs waren, 190cfm, db-a 64Op vrijdag 24 mei 2002 00:10 schreef HENNEP het volgende:
Op die site hebben ze zelfs van die op 230v lopen, en dan een toerental halen van 3300rpm!! Dat is dan een 12cm fan, en met een Decibel van 42!! 110CFM btw!!
niet dat ik weet, maar als je het doet, PICS!! hehehe das wel een hele vette koeler!Op vrijdag 24 mei 2002 11:08 schreef spacy_ het volgende:
is dit al eens in een pc gemod ??
www.conrad.nl: Tangentiële ventilator 230 V~
[afbeelding]
Productinformatie
Ik zit eraan te denken om die ook te bestellen maar op de japanservo site zie ik dit:Op vrijdag 24 mei 2002 00:02 schreef HENNEP het volgende:
Verwijderd
Dat ding hoor je amper man.Op woensdag 29 mei 2002 12:49 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om die ook te bestellen maar op de japanservo site zie ik dit:
noise: 45 Dba !!!!!!
en ik voeg me af of ie wel zou starten op 12v, dat heb je dus al beantwoord. Maar ehm hoeveel noise maakt ie op 12v ?
Kun je em ergens mee vergelijken ?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq