Ja, maar niet overal.
Je moet allereerst zien te achterhalen welke aansluiting jouw mobo ondersteunt:
- AMR
- CNR
- ACR
Voor ACR en AMR heb je een AMR riser nodig, voor CNR een CNR riser.
ACC computers in Eindhoven had een tijdje terug een flinke voorraad PCTel AMR modems (overigens vind ik hun service
en beveel ik ze ook niet aan, maar het zijn de enigen die ik zo 1-2-3 kan bedenken)
Beste kans in om een beurs af te struinen (een van de grote PC Discount gevallen of de PC Dump)- ik heb in december een Smartlink (
driver met telefoonlijn diags) AMR voor DFL 2.50 gehaald
Je moet allereerst zien te achterhalen welke aansluiting jouw mobo ondersteunt:
- AMR
- CNR
- ACR
Voor ACR en AMR heb je een AMR riser nodig, voor CNR een CNR riser.
ACC computers in Eindhoven had een tijdje terug een flinke voorraad PCTel AMR modems (overigens vind ik hun service
Beste kans in om een beurs af te struinen (een van de grote PC Discount gevallen of de PC Dump)- ik heb in december een Smartlink (
Oslik blyat! Oslik!
pssst, ACR is toch alleen voor geluidskaarten?
Verwijderd
ACR = Audio & Communication RiserOp vrijdag 24 mei 2002 09:50 schreef Terw_Dan het volgende:
AMR = Audio & Modem Riser
CNR = Comunnication & Network Riser
Take your pick.
Nope, dat betekent dat je er een netwerkkaart in zou kunnen doen, maar die ben ik werkelijk nog nooit tegengekomen.Op vrijdag 24 mei 2002 19:46 schreef Morreion het volgende:
Ik heb dus een CNR-riser.Houd dit nu in dat ik dit als soort netwerkkaart moet beschouwen?
Sowieso is CNR moeilijker te vinden dan AMR, maar ze zijn er wel.
Op de beurzen zoeken dan maar.
Als je de keuze hebt zou ik de Aztech CNR2800-W aanraden, wegens erg goede drivers.
Nee, ACR is OOK voor geluidskaarten, maar het is backwards compatible met AMR, dus een AMR modem kan er ook in. Ik heb nog nooit een ACR device gezien, maar Abit heeft wel een CNR geluidskaart.Terw_Dan
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1